کد خبر : 22157
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 بهمن 1393 - 9:53
-

تقی پور: بازیکنانم اسیر احساسات شدند/ همچنان شانس قهرمانی داریم

تقی پور: بازیکنانم اسیر احساسات شدند/ همچنان شانس قهرمانی داریم
سرمربی تیم مس علت باخت تیمش مقابل دبیری را احساسی شدن بازیکنانش دانست و شانس قهرمانی تیمش را بالا دانست.

اسماعیل تقی پور در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران در تبریز، درباره شکست تیمش در هفته بیست و دوم لیگ برابر دبیری تبریز، عنوان کرد: ما نیمه اول را خوب شروع کردیم ولی نتوانستیم از موقعیت هایمان خوب استفاده کنیم. فکر می کنیم دبیری از تک موقعیت هایش استفاده کرد و به برد رسید. ما یک پنالتی هم نزدیم و هر کسی از موقعیت هایش استفاده نکند قطعا می بازد. با این حال به آن ها تبریک می گویم.

 

وی اضافه کرد: بازی طوری بود که بازیکنانم بعد از گل اول اسیر احساسات شدند. بازیکنانم واقعا مثل قبل نبودند. البته برزیلی هایمان نسبت به بومی ها خوب بازی کردند اما نفرات خودمان اصلا خوب نبودند. اگر پنالتی ما گل می شد به بازی بر می گشتیم. امروز روزمان نبود.

 

سرمربی مس همچنین در پاسخ به این پرسش که حاشیه های به وجود آمده قبل از بازی چقدر در باخت تیمش تاثیر داشت، گفت: طبیعی است که این مسائل حساسیت ایجاد می کند. امروز دو سه نفر از بازیکنانمان به خاطر همین مسائل استرس داشتند.

 

تقی پور درباره شانس قهرمانی مس نیز به fut5al گفت: با توجه به باخت ما و حفاری و تساوی تاسیسات دریایی فکر می کنم همه چیز به چهار هفته آخر موکول شد. ما همچنان شانس قهرمانی داریم و امیدواریم به آن دست پیدا کنیم.

 

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

شارمین پنجشنبه , ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰

زنده باد
خبلی کارش درسته این مربی، به نظر یه تیم گمنام ولی با قدرت میاد که جاذبه فوتسال و تو اون میشه دید.