کد خبر : 22233
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 بهمن 1393 - 13:54
دسته‌بندی نشده
-

خوراکچی:باید سقوط‌ مان را اعلام می‌کردیم!/بازی مرگ و زندگی را بردیم

خوراکچی:باید سقوط‌ مان را اعلام می‌کردیم!/بازی مرگ و زندگی را بردیم
سرمربی شهرداری ساوه از دیدار پرگل تیمش برابر پایاسازه می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه گفت: نمی‌شود گفت این بازی ۶ امتیازی بود، بلکه بازی مرگ و زندگی بود که اگر می‌باختیم، باید سقوط‌مان به دسته پایین‌تر را اعلام می‌کردیم.
محمود خوراکچی در مورد برد ۶ بر سه روز گذشته تیمش برابر تیم پایاسازه تبریز اظهار داشت: نمی‌شود گفت این بازی ۶ امتیازی بود، بلکه بازی مرگ و زندگی بود که اگر واگذار می‌کردیم، دیگر باید سقوط‌مان به دسته پایین‌تر را اعلام می‌کردیم.
وی افزود: بازیکنان‌مان کاملا این شرایط را درک کرده بودند و یک هفته برای خوب بازی کردن تمرین کرده بودیم.تمام برنامه‌های‌مان در زمین پیاده شد و تماشاگران شاهد یک فوتسال مدرن در زمین بودند.البته باید به حرکت ویژه و جوانمردانه بازیکن پایاسازه هم اشاره کنم که وقتی مجتبی مریدی‌زاده آسیب دید و به زمین افتاد، علیرضا عسگری بازیکن تیم حریف،‌ با وجود موقعیت خطرناکی که آنها داشتند، توپ را به بیرون از زمین زد و این یک صحنه به یاد ماندنی و جوانمردانه در فوتسال ما بود.

سرمربی شهرداری ساوه تاکید کرد: تیم پایاسازه هم انگیزه ما را داشت و می‌خواست که با برد، خودش را از سقوط دور کند، ولی ما چون شرایط میزبانی را داشتیم به برد رسیدیم. آنها با وجود اینکه ۶ گل دریافت کردند، هرگز تیمی دست و پا بسته نبودند و ما را در طول بازی تحت فشار قرار دادند. داوری هم با توجه به تغییری که در لیست داوران این بازی انجام شده بود، خیلی خوب بود و آنها در قضاوت‌شان تمرکز لازم را داشتند.
وی که بعد از برد روز گذشته جایگاه چهاردهمی جدول را با تیم پایاسازه عوض کرده و به رده سیزدهم صعود کرده است، ادامه داد: حُسن کار ما این است که با خود شهروند ساری که در رده‌های پایین جدول است در خانه خود بازی داریم و دیدارمان با دبیری هم در ساوه است. شرایط تیمی ما این‌روزها خیلی خوب شده و پنج بازی متوالی است که نباخته‌ایم. تیم ما از آن شرایط که به باخت عادت کرده بود، فاصله گرفته است. نوسان ما در بازی کم شده و با تعویض‌هایی که در بازی انجام می‌دهیم و نفراتی که در اختیار داریم، بازی یکنواختی را ارائه می‌دهیم. حتی احساس می‌کنم که تیم‌های بالای جدول هم شرایط ما را ندارند.
خوراکچی افزود: تعداد بازیکنان‌مان هم به حد نصاب رسیده و اکنون طه مرتضوی، شاپا و اسماعیل عباسیان به بازیکنان قبلی ما اضافه شده‌اند و از این نظر شرایط متوازنی داریم که کار تقسیم شده و بازیکنان دیگر خسته نمی‌شوند. ضمن آنکه مصدوم هم نداریم.
این مربی فوتسال با اشاره به بازی بعدی تیمش در مشهد گفت: اگر از مشهد با امتیاز برگردیم، باید خیلی تلاش کنیم و به دو بازی خانگی بعدی‌مان امیدوار باشیم. باید از تماشاگران ساوه‌ای هم تشکر کنم که با وجودی که ما در قعر جدول هستیم،‌ سالن را پر کرده و به تشویق تیم‌شان می‌پردازند. دست تک تک آنها و همچنین پیشکسوتان فوتسال ساوه را می‌بوسم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ابراهیم کیانی چهارشنبه , ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۵

ماهم دست شما رو می بوسیم وبه شما افتخار میکنیم

هوادار چهارشنبه , ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۳

مصطفی ظریفیان تبریزیارو ترکوند… دمش گرم خدایی

هوادار پنجشنبه , ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۵:۳۰

با تشکر از شما و تمام بچه ها،بخصوص ظریفیان و مریدی زاده.عالی بود

محمد رضا علیزاده پنجشنبه , ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۹:۵۵

زنده باد ساوه

ساوه سلام پنجشنبه , ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۹:۵۵

ساوه قلب فوتسال