کد خبر : 22457
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1393 - 15:26
-

شمسایی: ما و گیتی پسند از هم شناخت داریم/امیدوارم همه چیز بدون حاشیه پیش برود

شمسایی: ما و گیتی پسند از هم شناخت داریم/امیدوارم همه چیز بدون حاشیه پیش برود
مدیر فنی تیم تاسیسات دریایی تهران از بازی فردای تیمش با گیتی پسند اصفهان می گوید و اظهار امیداواری کرد که همه چیز بدون حاشیه پیش برود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، امیر شمسایی در مورد دیدار این هفته تیمش با گیتی‌پسند اصفهان اظهار داشت: یک بازی سخت داریم که فکر می‌کنم خیلی چیزها بعد از این مسابقه مشخص می‌شود و در آینده لیگ برتر هم تاثیر دارد. این مسابقه بر نتیجه سایر تیم‌هایی که بعد از ما در جدول قرار گرفته‌اند هم تاثیرگذار خواهد بود. فکر می‌کنم تیم برنده ۵۰ تا ۶۰ درصد راه قهرمانی را می‌رود، البته باز هم به قطعیت نمی‌توان حرفی زد چون توپ گرد است و هر اتفاقی هم در بازی‌های بعدی ممکن است رخ دهد. این بازی اثرات روحی و روانی‌اش را در ادامه لیگ می‌گذارد.
مدیر فنی تاسیسات دریایی افزود: بازی با گیتی‌پسند سخت است، هم آنها کامل ما را می‌شناسند و هم ما آنها را کاملا آنالیز کرده‌ایم. در کنار یک بازی خوب، امیدوارم همه چیز بدون حاشیه پیش برود و از نظر اخلاقی هم اتفاق خاصی رخ ندهد.
شمسایی که در ابتدای لیگ هدایت تیم فوتسال ماهان تندیس را برعهده داشت، در مورد صحبت‌های هفته گذشته وحید شمسایی که گفته بود تیمش قهرمانی نمی‌خواهد، خاطرنشان کرد: اغلب بازیکنان تاسیسات، تجربه لازم را ندارند و طبیعی است که وحید شمسایی همان زمان که تیم را می‌بسته، به مسئولان باشگاه قول قهرمانی نداده، اما به هر شکل شرایطی پیش آمده که تیم هفت، هشت هفته در صدر جدول مانده و این مسئله هم برای بازیکنان جوان استرس‌زا شده است. قبلا در تیم‌های دیگر هم که بودم، گفته‌ام وقتی تیمی در صدر جدول است، همه می‌خواهند جایش را بگیرند. اکنون هم شرایط ما اینگونه است و همین موضوع به تیم استرس وارد کرده است.
شمسایی تاکید کرد: ما سعی کردیم استرس تیم را به حداقل برسانیم. در دو جلسه تمرینی اخیر هم خیلی باطراوت کار کردیم، امیدوارم فردا شاهد بازی خوبی باشیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سعید یکشنبه , ۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰

گیتی پسند قهرمانه،شک نکن اقای شمسایی