کد خبر : 22347
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1393 - 9:07
-

برگزاری سه هفته پایانی لیگ در روز جمعه

برگزاری سه هفته پایانی لیگ در روز جمعه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اگرچه نظر همه تیم‌ها از ابتدای لیگ این بوده که بازی‌های لیگ برتر فوتسال در روزهای پایانی هفته برگزار شود تا تماشاگران بتوانند به سالن‌ها بیایند اما به دلیل برنامه‌های تیم ملی، گاهی برخی از بازی‌ها در روزهای وسط هفته برگزار شده است. هفته بیست‌وسوم لیگ برتر نیز روز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اگرچه نظر همه تیم‌ها از ابتدای لیگ این بوده که بازی‌های لیگ برتر فوتسال در روزهای پایانی هفته برگزار شود تا تماشاگران بتوانند به سالن‌ها بیایند اما به دلیل برنامه‌های تیم ملی، گاهی برخی از بازی‌ها در روزهای وسط هفته برگزار شده است. هفته بیست‌وسوم لیگ برتر نیز روز یکشنبه ۳ اسفند با برگزاری هفت دیدار پیگیری می‌شود؛ اما پس از آن، سه هفته پایانی لیگ در روز جمعه ۸، ۱۵ و ۲۲ اسفند برگزار خواهد شد و همچنین همه بازی‌ها از ساعت ۱۶ آغاز خواهد شد و به گفته کمیته فوتسال، با درخواست تاخیر ساعت آغاز بازی از سوی هیچ‌یک از تیم‌ها در هفته‌های پایانی موافقت نخواهد شد. البته درحالیکه ۶ دیدار هفته بیست‌وسوم در ساعت ۱۶ آغاز می‌شود اما دیدار تیم‌های حفاری اهواز و پایاسازه تبریز از ساعت ۱۵ شروع خواهد شد.

آرش جابری در این باره گفت: درخواستی از سوی باشگاه حفاری داشتیم که وقتی موضوع را با تیم پایاسازه درمیان گذاشتیم آنها مخالفتی با این درخواست نداشتند. با توجه به اینکه درخواست حفاری برای یک ساعت زودتر برگزار شدن بازی بود، با آن موافقت شد و بازی از ساعت ۱۵ روز یکشنبه برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.