کد خبر : 22351
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1393 - 9:17
-

شمسایی: تیم ما روند خوبی را طی می کند/ برنده بازی فردا راه قهرمانی خود را هموار می کند

شمسایی: تیم ما روند خوبی را طی می کند/ برنده بازی فردا راه قهرمانی خود را هموار می کند
سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی از وضعیت تیمش در لیگ و بازی فردا با گیتی پسند گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی با اشاره به ۳ تساوی پی درپی تیم تاسیسات دریایی در مسابقات لیگ برتر گفت: بالاخره کسب چنین نتایجی جزیی از فوتسال است اما باید بگویم تیم ما روند خوبی را طی می کند به طوری که ۱۴ هفته است شکست نخورده ایم، ۳ بازی اخیر هم که مساوی کردیم ۲ تا از آنها برابر تیم های مقاومت البرز و شهرداری ساوه بود که خطر سقوط را احساس می کردند و مقابل ما انتحاری بازی کردند.

وحید شمسایی ادامه داد: با این حال می دانم فاصله ۳ امتیاز کاهش یافته است و می دانیم ۴ بازی سخت را پیش رو داریم که هر کدام برای ما فینال است.

شمسایی درباره اینکه گفته اگر جزو ۴ تیم اول جدول هم باشیم رضایت بخش است گفت: برای اینکه تیم من برای قهرمانی بسته نشده بود اما ۱۲-۱۱ هفته صدرنشینی باعث شده بازیکنان بخواهند همچنان صدرنشینی خود را حفظ گنند تقریبا در بیش از ۸۰ درصد مسابقات شکست نخورده اند. اما قولی هم که در ابتدای فصل به مدیریت باشگاه قول دادم اینکه جزو ۴ تیم باشم اگر رتبه هایی بالاتری به دست بیاوریم گام های بلندتری نسبت به انتظاری که از ما داشتند برداشته ایم.

شمسایی درباره احتمال دستیاری خود در تیم ملی بیان داشت: شاید خیلی ها دوست داشته باشد با خسوس کار کنند و دستیارش باشد ولی من دوست ندارم دستیار او و نه هیچ کس دیگری باشم چرا که همه جا می خواهم نفر اول باشم.

وی در مورد دیدار حساس فردای تیمش با گیتی‌پسند اظهار داشت: احساس می‌کنم اگر قرار باشد برای لیگ، حکمی بدهند، این حکم را دیدار فردا خواهد داد. این آخرین فرصت برای ما و گیتی‌پسند خواهد بود که با بردن در این مسابقه، قهرمانی خود را تا ۹۰ درصد قطعی کنیم.
وی تاکید کرد: این یک بازی سرنوشت‌ساز برای دو تیم است. هر دو تیم تلاش می‌کنند تا بتوانند تمام خواسته‌های‌شان را در زمین پیاده کنند. ما در هفته گذشته خوب تمرین کرده‌ایم، گیتی‌پسند هم حریفی نامی و سرسخت است که بازیکنان بزرگی دارد. ما دقیقا می‌دانیم در این بازی چه می‌خواهیم. در این مسابقه هم فقط علی ابراهیمی را در اختیار نداریم.
سرمربی – بازیکن گیتی‌پسند خاطرنشان کرد: حتما بازی جذابی خواهد شد. آنها ملی‌پوشان باتجربه‌ای دارند و ما هم تیم جوانی هستیم که به تازگی دو بازیکن‌مان به تیم ملی راه پیدا کرده‌اند. خدا کند که بازی بدون حاشیه‌ای باشد. ما که در تهران تماشاگری نداریم، امیدوارم مثل دیدار با حفاری، هم تماشاگران و هم هر دو تیم، از مسابقه لذت ببرند.
شمسایی در مورد اینکه بعد از این مسابقه، دو تیم سه دیدار دیگر نیز تا پایان لیگ پیش رو دارند، گفت: با توجه به فاصله امتیازی تیم‌ها، هر تیمی که این مسابقه را ببرد،‌ با خیال راحت سه مسابقه بعدی‌اش را پشت سر می‌گذارد. تیم برنده می‌تواند روی بازی‌های بعدی‌اش تمرکز کند و انگیزه زیادی هم در ادامه راه خواهد داشت. درواقع این مسابقه راه قهرمانی را هموار می‌کند.
کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال همچنین با اشاره به انتخاب‌های اخیر سایت فوتسال ‌پلنت یادآور شد: هم به خانواده دبیری و هم اصغر حسن‌زاده تبریک می‌گویم. این انتخاب جای خوشحالی دارد و امیدوارم که آنها عنوان‌های برترین جهان را نیز به خود اختصاص دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۹:۲۵

از آخر نفر اولی

بچه قمی شنبه , ۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶

خیلی تلاش نکنید ماهان تندیس قهرمان

هوادار شمسایی-تاسیسات شنبه , ۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴

بازیکن شماره ۱۹ مقاومت مثل برزیلیا بازی میکرد استسنایی بود و گلرشونم خیلی خوب بود عالی بودن این دوتا آینده ی روشنی دارن سلطان شمسایی بیارشون تاسیسات.