کد خبر : 22422
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1393 - 13:59
دسته‌بندی نشده
-

نجفی: دربی تبریز باید سه بر صفر به سود مس شود!

نجفی: دربی تبریز باید سه بر صفر به سود مس شود!
مدیرعامل باشگاه مس معتقد است با توجه به حضور غیر قانونی افشین دبیری در ورزشگاه، باید نتیجه بازی تیمش مقابل دبیری سه بر صفر به سود مس اعلام شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حامد نجفی با اشاره به دربی هفته بیست‌ودوم تبریز اظهار داشت: افشین دبیری محروم بوده و نباید در سالن حاضر می‌شده، اما متاسفانه به این موضوع توجهی نشده و او به سالن آمده و از همان ابتدای ورود تیم‌ها به سالن، روی نیمکت تیمش نشسته و حتی با داوران و نماینده فدراسیون هم صحبت کرده است، که ما معتقدیم با توجه به اینکه او سابقه ضرب و شتم داوران را داشته و به همین علت هم از سوی کمیته انضباطی محروم شده، حضور او در نیمکت، در روند بازی اثرگذار بوده است.
وی تاکید کرد: البته دبیری منکر این موضوع نیست و به نحوی صحبت می‌کند که انگار کسی نمی‌تواند جلوی او را بگیرد. ما این موضوع را به فدراسیون گزارش داده‌ایم و او هم می‌گوید مگر دیگر می‌توانند چه کاری انجام دهند؟ نهایتا ۶ ماه دیگر هم به محرومیتم اضافه می‌کنند، دیگر بیشتر از این که کاری نمی‌کنند.
نجفی در این خصوص که باشگاه مس با طرح این شکایت، به دنبال چیست، خاطرنشان کرد: اگر فدراسیون بخواهد قانون را اجرا کند که بازی باید سه بر صفر اعلام شود و محرومیت افشین دبیری افزایش پیدا کند، اما ما خیلی دنبال این نیستیم و فقط می‌خواهیم قانون درست اجرا شود چون اگر قرار باشد مرجعی به اجرای محرومیت‌ها توجهی نکند،‌ در فوتسال سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. اینکه کسی که در گوش داوران زده، با وجود محرومیت در سالن حاضر شود، ضعف‌ها را نشان می‌دهد و اینکه به رای کمیته انضباطی توجهی نشده است.
مدیرعامل باشگاه مس درمورد شانس قهرمانی تیمش بعد از شکست در هفته بیست‌ودوم نیز تصریح کرد: ما یکی از مدعیان بودیم و حالا هم هستیم. همه چیز دست خداست و اگر او بخواهد باز هم می‌توانیم این عنوان را به خود اختصاص دهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسالی شنبه , ۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۳

بچه جون حرفای خودتو بزن بازیچه دست شمس نشو خودتو سبک نکن جلو خانواده دبیری بعدا شمس میره شما رو در رو میشی با دبیری خجالت زده میشی

ناشناس شنبه , ۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۰

جوان وارد این بازی نشو شمس اگر مشاور خوبی بود هر جا میرفت دو سال میماند
حیف تیمتو با ورود این اقا مفت خراب کردی خیلی مفت
البته از جوانیت بود وتقصیری هم نداره حسین شمس مهره مار داره هر جا بره ۶ ماه بیشتر مهمان نیست

تبریز شنبه , ۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۸

کوچولو زیاد با حرف این و اون بازی نکن