اقای رعدی شک نکن که از دو ماه پیش بدتر شده
تا حالا ندیدم تیمی تو نیمه اول جلو باشه بعد ۵ نفره کنه
بعد که تیمش عقبه یک دقیقه مونده به اخره بازی ۵ نفره کنه
خواهش میکنم استعفا بده
رعدی:اگر ماهان پیشرفتی نکرده باشد حضورم بی مورد است/ در زدن ضربات آخر مشکل داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا رعدی شامگاه یکشنبه پس از تساوی تیمش برابر مقاومت البرز در لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور اظهار داشت: امروز بازی زیبا و پایاپایی را از هر دو تیم دیدیم و هم تیم ما و هم مقاومت البرز با انگیزههای خاص خود به دنبال پیروزی بودند اما تساوی، نتیجه نهایی بازی بود.
وی افزود: در هفته اخیر در سالن محل مسابقه فقط ۲ جلسه تمرینی داشتیم و هر کاری را که برای پیروزی در این مسابقه نیاز بود انجام دادیم اما تیم ماهان تندیس هنوز در ضربه آخر مشکل دارد.
سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: روی هر لحظه از بازی برنامه داشتیم اما دروازهبان حریف بسیار خوب کار کرد و فکر میکنم تماشاگران نسبت به بازی و کیفیت فوتسالی که مشاهده کردند راضی بودند.
رعدی بیان داشت: در تمرینات روی ضربات تمام کننده کار کردهایم اما شرایط به گونهای است که در جریان مسابقه از این بخش لطمه میخوریم و نمیتوانیم از فرصتهای گل پرتعدادی که به دست میآوریم به نحو احسن استفاده کنیم.
وی عنوان کرد: هدف ما این است که رضایت تماشاگران را جلب کنیم اما در بازیهای بیرون از خانه بسیار بهتر بازی میکردیم برای لحظه لحظه بازی برنامه داشتیم و گاهی در بازیهای خانگی استرس زیادی داریم و همین کار ما را با مشکل روبرو میکند.
سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم تصریح کرد: برای تیم مقاومت البرز احترام خاصی قائل هستیم و در این مسابقه هم کاری به جدول نداشتیم و کار خود را کردیم و نیاز داریم که خواستههای فوتسال قم و باشگاه را برآورده کنیم.
رعدی خاطرنشان کرد: اگر وضعیت فنی ماهان با دو ماه گذشته تفاوتی نکرده باشد حضورم بیمورد است و اگر تفاوت کرده باشد به کار خود در ماهان تندیس قم ادامه میدهم.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
محسن حسن زاده برگرد
بابا مسخره کردید دیگه یعنی مقاومت رو توقم نباید ببری جم کن برو بابا محسن حسن زاده
محسن امپراطور
على شریفى بازى رو خراب کرد نزاشت تسم نتیجه بگیره. این آقا حتى یه پاس ساده هم بلد نبود به عروجى بده. باید تاسف خورد
استاد رعدى لطفا على شریفى رو دیگه نیار تو هنش داره خراب میکنه. نمیشه که این همه هوادار و بازیکنا ناراحت باشن تا یه بازیکنى که حتى از دسته دو هم پیشنهاد نداشته بیاد فیکس بازى کنه. اى بابا خسته شدیم
اقای رعدی تیم مقاومت ضعیف ترین تیم لیگه توبخاطر علی شریفی تیمو به باخت دادی تورو به جون حاج ناصر برگرد سر کلاس این کار شمانی اخه موندن به چه قیمتی تمام ابروت رفت خجالت بکش ازقم برو اگه مربی ابرزیل شدی علی شریفی باخودت ببر
همه بدبختی قم فقط …
استاد رعدی این کامنت های بالا از یکجا سر رشته میگیرد.. خدا بگم دشمنان فوتسال قم را چکار کند
بیچاره رضا کردی چند سال مبارزه کرد تا این علی شریفی نباشه.بعد محسن حسن زاده امد شریفی پدر را سیاه کرد و تیم را گرفت.بعد از ان امیر شمسایی و حالا هم نوبت استاد رعدی.کردی جان کجایی ما را نجات بدی.کردی حیا کن.قطر را رها کن.
اقایان میدونید چرا خبری از اصغر احمدی و مهدی زاهدی در تیم ماهان تندیس نیست..به خاطر اینکه این حاج ناصر شریفی ۳۰ درصد پولاشونو نداده و نمیده ….اگه این کارو بکنه دیگه به علی شریفی بازی نمیرسه.
پول داده یا نداده رو نمیدونم ولی میدونم احمدی و زاهدی مصدوم هستن…
البته از این شریفی همه چیز بر میاد!!!
دوستان طرفدار محسن امپراطور
در اینکه ایشان مربی خوبی شده حرفی نیست ولی بگذارید اول جلوی نتایج ضعیف تیم پر مهره و امکانات فرش آرا را بگیره بعد به فکر قم باشه!
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 13 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۳