کد خبر : 22531
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اسفند 1393 - 14:36
دسته‌بندی نشده
-

رعدی: به افتخاری و کفاشیان گفتم که تنها برای کمک به فوتسال آمده‌ام

رعدی: به افتخاری و کفاشیان گفتم که تنها برای کمک به فوتسال آمده‌ام
سرمربی ماهان تندیس قم از عضویت در کمیته فنی ، تداوم همکاری با تیم قمی و بازی امروز تیمش با مقاومت گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی رعدی در مورد جلسه‌ای که روز گذشته با قمی‌ها در مورد ادامه همکاری با آنها در سال‌های آینده داشته،‌ اظهار داشت: این نشست در حضور من، جلالی، شریفی و پاک برگزار شد. به قمی‌ها گفتم اگر می‌خواهید برای آینده برنامه‌ریزی کنید هدف‌گذاری کنید که کارتان تداوم داشته باشد، مثل باشگاهی چون گیتی‌پسند. آنها هم گفتند همین را می‌خواهند و برای همین منظور تا سه سال آینده هم می‌خواهند از من استفاده کنند.
وی در مورد اینکه آیا با این تیم برای فصل آینده قرارداد بسته،‌ تصریح کرد: هنوز چیزی مکتوب نشده و فقط در مورد آینده با هم صحبت کرده‌ایم، حالا باید دید در آینده چه خواهد شد.
رعدی با اشاره به دیدار امروز تیمش با مقاومت البرز گفت: اگر بازی امروز را ببریم، به جمع مدعیان خواهیم رسید. ما برای هر بازی و هر بازیکن برنامه خاصی داریم. هیچ وقت تمرینات‌مان یک شکل نیست، آدمی نیستم که روی چهار تمرین ثابت کار کنم و شرایط‌مان برای هر بازی و هر بازیکنی متفاوت است.
عضو کمیته فنی فوتسال در مورد جدی شدن دوباره فعالیت اعضا در این کمیته خاطرنشان کرد: من اولین کسی بودم که نسبت به این موضوع واکنش مثبت نشان دادم و گفتم که این ابلاغ‌ها و حکم‌ها خیلی اهمیت ندارد. این‌ها یک کاغذ است که یک امضا زیرش می‌زنند و بعد می‌توانند زیر آن یک امضای دیگر بزنند و بگویند برو. زمانی که در جلسه کمیته فنی شرکت کردم به افتخاری و کفاشیان گفتم که تنها برای کمک به فوتسال آمده‌ام نه دنبال حکم هستم و نه حقوق، ما از خانواده فوتسال هستیم. ضمن اینکه وقتی برای این کمیته سخنگو معرفی شده، دیگر باید یک نفر حرف بزند، من تنها می‌توانم نظر شخصی‌ام را اعلام کنم و باقی موارد را باید ترابیان بگوید. به هر شکل امیدوارم که این کمیته پابرجا باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۱

جلالی سال دیگه تیم داری نمیکنه شما به فکر یه تیم بدبخت دیگه باش اقای رعذی حاج ناصر هم روزای اخر فوتسالشه علی شریفی هم فصل دیگه میره تاکسی تلفنی استان قم ازدست این باباوبچه راحت میشن

قم مهد فوتسال ایران دوشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۸:۴۰

لال از دنیا نری بلند بگو آمیییییییییییییییین

نام ... دوشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۳

ای دار و دسته های….. شما ها دوسه نفر هستین میشینین این کامنت ها رو میزارین.. دشمنای فوتسال قم