کد خبر : 22545
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اسفند 1393 - 15:22
-

سفر پر دردسر تیم دبیری برای بازی در ساری

سفر پر دردسر تیم دبیری برای بازی در ساری
تیم فوتسال دبیری که امروز در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال باید به مصاف تیم شهروند برود، سفر پر دردسری را به شهر ساری داشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در یکی از مسابقات هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال، امروز یکشنبه تیم دبیری در ساری به مصاف تیم شهروند خواهد رفت. اعضای تیم دبیری ابتدا قصد داشتند صبح روز شنبه با هواپیما به ساری بروند که پرواز ساعت ۷ صبح آنها به خاطر بارندگی لغو شد. کاروان تیم دبیری سپس با اتوبوس راهی ساری شد ولی بارندگی در جاده هم مانع شد که آنها خودشان را با اتوبوس به ساری برسانند.

در نهایت کاروان تیم دبیری تا ساعت ۲۲ روز شنبه در دو گروه از تبریز عازم تهران شده و سپس از تهران راهی ساری شدند. افشین دبیری مالک باشگاه دبیری در این خصوص گفت: ما از کمیته فوتسال خواستیم به خاطر این مشکلات، بازی را یک روز به تعویق بیندازند که متاسفانه با درخواستمان مخالفت شد. نمی‌دانم چطور با درخواست ما که همیشه همکاری‌های لازم را داشته‌ایم، مخالفت کردند.

وی افزود: در نهایت بازیکنان ما از تهران راهی ساری شدند و حدود ساعت ۶ صبح امروز یکشنبه به این شهر رسیدند. امیدوارم خستگی بازیکنان در روند بازی امروز آنها تاثیری نداشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.