اقای شمسایی بلا به دور …ان شاءلله که چیزی نیست
شمسایی سه بازی پایانی تاسیسات را از دست داد

مصدومیت وحید شمسایی به حدی شدید بود که سه بازی پایانی تاسیسات را به احتمال زیاد از دست می دهد.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در اواخر نیمه اول بازی تاسیسات با گیتی پسند به شدت مصدوم شد و پس از آن تا انتهای بازی نتوانست به میدان برود.پس از پایان بازی با شمسایی تماس گرفتیم که وی به پایگاه خبری فوتسال ایران گفت:مصدومیتم شدید است و به احتمال زیاد به سه بازی پایانی تاسیسات نمی رسم.فردا قرار است آزمایش بدهم و امیدوارم رباط صلیبی پاره نکرده باشم و گرنه باید حدود هشت ماه از میادین دور باشم.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ایشالا که مثل شیر دوباره میجنگی
مگه مجبوره با این سنش و وزن بالاش بازی کنه!!!!!!!!
فکر نمیکنم ۷۸ کیلو اضافه وزن محسوب بشه
سلطان شمسایی یدونه ای
با اینکه طرفدار گیتی پسند هستم ولی راضی به ناراحتی اسطوره نیستم،ازخدا شفای شما را میخواهم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶