کد خبر : 22672
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 اسفند 1393 - 9:30
-

افتخاری: با انتقاد ناحق می خواهند جای خسوس را بگیرند/ بعد از جام جهانی یک ایرانی جایگزین خسوس می شود

افتخاری: با انتقاد ناحق می خواهند جای خسوس را بگیرند/ بعد از جام جهانی یک ایرانی جایگزین خسوس می شود
رئیس کمیته فوتسال ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص نحوه همکاری با خسوس، از اعمال تغییرات در گمیته فنی با نظر کفاشیان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رییس کمیته فوتسال با دفاع از عملکرد سرمربی تیم ملی فوتسال و تاکید بر تمدید قرارداد با او تا جام جهانی ۲۰۱۶ میگوید:برخی مربیان ایرانی برای اینکه چشم به پست او دارند از خسوس انتقاد می کنند.
سید رضا افتخاری درباره کیفیت لیگ برتر فوتسال در سال جاری اظهار کرد:لیگ امسال نسبت به سال های گذشته از کیفیت فنی بالاتری برخوردار است و طرفداران شاهد بازی های جذابی در لیگ بودند.از سوی دیگر تیم ها جوانگرایی را در دستور کارشان قرار دادند که منشا آن از تیم ملی بود چرا که ما در تیم ملی نیز باکمک خسوس کاندلاس جوانگرایی را در دستور کار قرار دادیم و چهره های خوبی به تیم ملی معرفی شدند.

رییس کمیته فوتسال درباره ادامه کار با خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی فوتسال نیز گفت:در خلال برگزاری بازی تدارکاتی با اسلوونی جلسه ای با وی در این کشور برگزار کردم که بنا شد او پس از تعطیلات عید به ایران بیاید و کار خود را رسما آغاز کند.بدهی های او بابت حقوق شش ماهه نیز پرداخت خواهد شد تا مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد.

وی تاکید کرد:قطعا قرارداد او را تا جام جهانی ۲۰۱۶تمدید میکنیم تا هدایت تیم ملی را در این رقابتها بر عهده داشته باشد.پس از جام جهانی قرارداد او تمدید نمی شود و یک مربی ایرانی را به جای او به کار خواهیم گرفت.

افتخاری درباره انتقادها از عملکرد خسوس و نتایج ضعیف تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا گفت:برخی بخاطر آنکه جای خسوس را در تیم ملی بگیرند از او به ناحق انتقاد می کنند!او کار خود را بلد است و از بهترین مربیان جهان محسوب می شود.خسوس اعتقاد زیادی به جوانان دارد و می خواهد پشتوانه سازی خوبی در تیم ملی صورت دهد.

وی درباره تغییرات در اعضای کمیته فنی فوتسال با نظر کفاشیان خاطر نشان کرد:کفاشیان میخواهد وزن کمیته فنی بالاتر برود و به همین جهت شاید برخی اعضای این کمیته تغییر کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.