کد خبر : 22800
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 اسفند 1393 - 12:58
-

رعدی:دروازه بان مقاومت فوق العاده بود/ قم برای پشتوانه سازی نیاز به دو تیم در دسته اول دارد

رعدی:دروازه بان مقاومت فوق العاده بود/ قم برای پشتوانه سازی نیاز به دو تیم در دسته اول دارد
سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم با بیان اینکه بازیکنان تیمش در مسابقات خانگی به خاطر انتظارات غیرمنطقی بعضی از تماشاگران، استرس دارند، گفت: شرایط را برای تمدید قراردادم با تیم ماهان اعلام کرده‌ام.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم با بیان اینکه بازیکنان تیمش در مسابقات خانگی به خاطر انتظارات غیرمنطقی بعضی از تماشاگران، استرس دارند، گفت: شرایط را برای تمدید قراردادم با تیم ماهان اعلام کرده‌ام.
علی رعدی درباره تساوی پر گل تیم ماهان تندیس برابر مقاومت البرز در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال، با بیان مطالب فوق اظهار کرد: بازی بسیار زیبایی از سوی دو تیم برگزار شد. ما از دقیقه اول تمام کارهایی را که در تمرینات انجام می‌دادیم، مرور کردیم. متاسفانه هنوز در ضربات آخر یک مقدار مشکل داریم. البته دروازه بان مقاومت فوق العاده بود و ۱۲ موقعیت صد درصد ما را گرفت.

وی افزود: بازی روز گذشته مثل بسکتبال بود. توپ مدام روی دروازه‌ها بود. ما حتی از حریف پیش افتادیم ولی متاسفانه گل خوردیم و بازی مساوی شد. به نظرم بازیکنان ماهان در مسابقات خانگی استرس دارند. بازیکنان ما دوستان زیادی دارند که وقتی به سالن می‌آیند، انتظارات زیادی از بازیکنان دارند. ما از نظر کار گروهی مشکلی نداریم ولی استرس مشکل ساز شده است.

سرمربی ماهان درباره انتقاد و ناراحتی بعضی از هواداران از روش بازی «پنج نفره» ماهان با وجود پیش بودن از حریف، تاکید کرد: تماشاگران که سر تمرین نیستند تا ببینند برنامه‌های ما چیست. ما برای تیم بازی می کنیم و هدفمان این است که نتیجه بگیریم. شاید بعضی از تماشاگران هم از روش‌های ما خوششان نیاید. ما که نمی‌توانیم رضایت همه را جلب کنیم. متاسفانه بعضی‌ها مغرضانه و بعضی‌ها هم از سر ناآگاهی مسائلی را پیش می‌کشند.

رعدی همچنین درباره ناراحتی علیرضا وفایی به خاطر زیاد بازی نکردن، تصریح کرد: وفایی بازیکن شناخته شده و توانمندی است. به خاطر فشارهایی که از بیرون به وفایی می‌آید، این اتفاقات می‌افتد. همانطور که گفتم بعضی از دوستان بازیکنان که به سالن می‌آیند، خواسته‌هایی دارند که می‌خواهند در تیم اعمال شود! این به بازیکنان فشار مضاعف می‌آورد.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال تمدید قراردادش با تیم ماهان برای فصل آینده، اظهار کرد: مسئولان باشگاه با من در این باره صحبت کرده‌اند. من از دو تیم دیگر هم پیشنهاد دارم ولی مسئولان ماهان تمایل دارند آنجا بمانم. من هم گفتم اگر می‌خواهید در فوتسال قم موفق باشید باید آکادمی داشته باشید.

سرمربی تیم ماهان تصریح کرد: قم یک تیم لیگ برتری دارد و کلی بازیکن که استعدادهای بی نظیری هستند. این شهر نیاز به دو تیم دیگر در دسته اول دارد تا بتواند پشتوانه سازی کند. آن موقع ماهان راحت قهرمان خواهد شد. ضعف فوتسال قم در حال حاضر این است که به یک تیم وابسته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قمی دوشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷

آقای جلالی و شریفی.. لطفا این مربی با شخصیت و فنی را برای شهر قم حفظ کنید. در گذشته مربیان غیر بومی چون شمسایی و ابطحی در اینجا ناکام و ناموفق بودند.. اما الان در قم فوتسال زیبا می بینیم.. البته محسن حسن زاده هم خوب بود. ولی کلاس و شخصیت اقای رعدی چیز دیگری ست. لطفا ایشان را نگه دارید در قم.

ويكتور دوشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵

من از همین جا از مسئول این سایت خواهش میکنم که یک گزارش از فساد هاى آقاى ن.ش و ع.ش تهیه کنند تا تمام فوتسالى هاى ایران بدانند که ما هواداران قمى داریم از دسته اون دو آقا چه میکشیم. به خدا چه تو تیم و کادر فنى چه در هواداران هیچکسى اورا قبول ندارد. این آقا ن.ش با پول دادن به یه سرى از هوادارا جو بازى و سکوهارا به نفع خود تمام میکند. ما منتظر این گزارش از سوى این سایت و خبرگزارى هستیم. یاعلى

سيروس دوشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۱

موافق هستم

فوتسالی دوشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۷

جادوگر جدید فوتسال ایران علی عابدین بیا ماهان تندیس دیگه نرو گیتی این کنار وفایی و اروجی باشه قم دیگه قهرمانه .

محمد دوشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۳

ههههه.علی شریفی کم در حمایت علی رعدی کامنت بذار.البته چاره ای نداری.چون فقط رعدی بود که به بابات قول داد تو رو بازی میده.توی این سالها فقط یادم یک مرد تو قم بوده که مردونه جلوی تو و بابات وایستاده و تن به ذلت نداد.اونم رضا کردی بود.مابقی هر کسی امد با سیاه بازی امد جلو .مثل حسن زاده که الان فرش ارا را هم به روز سیاه انداخته.یا امیر شمسایی که اول با تعریف از تو و بابات میاد جلو و وقتی پولش رو میگیره ول میکنه میره.حالا هم علی رعدی و …….

بچه قمی دوشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۰

آقای رعدی اطلاعات فنی بالایی داره
ولی کوچ نداره.
برای سال آینده مدیریت با شخصیت تری بیارید و آقای رعدی را هم حفظ کنید.
متشکرم.

خسرو دوشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۱

جناب رعدی خجالت بکش، تویی که علی شریفی رو جز چهار تای اول میزاری تو ترکیب یعنی هیچی از فوتسال نمیفهمی، همه دیدن که یه نیمه از بازی رو با ترکیب و سیستم مسخرت هدر دادی،
مقاومتیا اصلا میترسیدن تو زمین ماهان بیان تا اینکه با سیستم و ترکیب مسخرت شاخشون کردی. وفایی حق داشت چون اگه حالت عادی بازی میکردین دو رقمی میشدن
برات متاسفم که فقط ادعای دانش فوتسال داری

نام ... سه شنبه , ۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۱

عزیزان بااین مصاحبه رعدی دیگه همه کم غهم ها هم درک کردن که ایشون اصلامربی نیست این تیم مقاومت اگه باهر تیم محلی قم بازی میکرد دو رقمی میشد چرااصل حرف نمیزنی بگو به ناصرشریفی قول دادم علیشو بازی بدم حتی اگه تیم ببازه