کد خبر : 22811
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 اسفند 1393 - 14:30
-

نظری:امیدوارم دیگر شاهد بی احترامی در فوتسال نباشیم

نظری:امیدوارم دیگر شاهد بی احترامی در فوتسال نباشیم
گلر تیم ملی فوتسال می‌گوید:متاسفانه توهین از سوی برخی تماشاگران نسبت به ملی‌پوشان و نفرات شاخص به امری عادی تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،گلر تیم ملی فوتسال می‌گوید:متاسفانه توهین از سوی برخی تماشاگران نسبت به ملی‌پوشان و نفرات شاخص به امری عادی تبدیل شده است.
مصطفی نظری درباره دیدار مقابل تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان اظهار کرد:بازی بسیار خوب و جذابی بود و دو تیم با توجه به موقعیت حساس شان در رده اول و دوم جدول با هدف برد به میدان آمدند اما در نهایت بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید.فکر می کنم نتیجه برای دو تیم عادلانه بود.
دروازه‌بان تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران درباره شعار تماشاگران اصفهانی بر علیه او که با هدف برهم زدن تمرکزش در طول بازی جریان داشت گفت:در این بازی خدا را شکر تماشاگران خیلی بی احترامی نسبت به من نداشتند اما من از دست آنها بخاطر برخوردشان در اصفهان بسیار ناراحت شدم چرا که با رکیک ترین الفاظ به من و خانواده‌ام توهین کردند و باعث شدند خاطره بدی از آن بازی در ذهنم بماند.
وی افزود:متاسفانه توهین به ملی‌پوشان و نفرات شاخص در لیگ فوتسال به امری عادی تبدیل شده و جا دارد کمیته فوتسال برخورد جدی با این موضوع داشته باشد. امیدوارم روزی برسد که دیگر شاهد هیچ گونه بی احترامی در فوتسال نباشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ali دوشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۸

janam sakhre

ناشناس دوشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۷

وقتی کسی مثل تو به دیگران بی احترامی میکند نتیجه اش همین است فهمیدی؟؟ بیشتر ازاینا باید بهت میگفتند!!