کد خبر : 22676
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 اسفند 1393 - 9:33
-

کشاورز:با مصدومیت شمسایی فشار را روی تیم حریف زیاد کردیم/تاسیسات شانس بیشتری برای قهرمانی دارد

کشاورز:با مصدومیت شمسایی فشار را روی تیم حریف زیاد کردیم/تاسیسات شانس بیشتری برای قهرمانی دارد
مربی بازیکن تیم گیتی پسند شانس تاسیسات را برای قهرمانی بیشتر دانست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مربی – بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند با بیان اینکه تاسیسات دریایی بیشترین شانس را برای رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال دارد گفت: از روز اول که آمدم به مسئولان تیم قول قهرمانی ندادم.

محمد کشاورز درباره کسب تساوی مقابل تیم صدرنشین تاسیسات دریایی اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود اما نیمه دوم به طور کامل در اختیار ما بود و متاسفانه نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. فکر می کنم حداقل حق‌مان این بود که با تفاضل یک گل پیروز میدان باشیم اما در مجموع بازی زیبا و جذابی را شاهد بودیم و دو تیم جوانمردانه و جنگنده بازی کردند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند افزود: وقتی شمسایی اواخر نیمه اول به دلیل مصدومیت از زمین بیرون رفت فشارمان را بر دروازه حریف بیشتر کردیم و توانستیم آن‌ها را در زمین خودشان نگه داریم و با فشاری که آوردیم موقعیت‌های گلزنی خوبی به دست آمد که از آن نتوانستیم استفاده کنیم.

وی درباره داوری دیدار نیز گفت: در مجموع داوری خوب بود و از عملکرد او راضی هستیم. بازی بسیار سنگینی بود و داور توانست بازی را خیلی خوب کنترل کند تا بدون حاشیه به پایان برسد.

کشاورز درباره میزان شانس گیتی پسند برای رسیدن به قهرمانی با توجه به اختلاف یک امتیازی نسبت به تاسیسات صدرنشین گفت: هنوز ۳ هفته تا پایان لیگ فرصت مانده و هیچ تیمی نمی تواند از قهرمانی مطمئن باشد. البته از روز اول که کارم را شروع کردم قول قهرمانی ندادم اما تمام تلاشم را کردم تا تیم بهترین نمایش را داشته باشد. به اعتقاد من نسبت به شرایط جدول و بازی های باقیمانده تاسیسات بیشترین شانس را برای قهرمانی دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۶

با این همه مهره و بازیکن بدون شمسایی و احمدی نتونستی بازی را ببری آقای کشاورز یادت باشه هیچ موقع اسم فوتباله نمی کنه به هر حال شانس باهات بود اگه شمسایی مصدوم نمی شد قطعا بازی را باخته بودی یه چوبم بالا سره این تیم بود این تیم قهرمان می شد متاسفم برات

نام ... دوشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹

واقعا خیلی رو داری!
چطوری تیم را توی زمین خودش نگه داشته بودی ولی گلر تیمت ستاره بازی بود و آنهمه توپ گرفت?!!
چطوری تیم را توی زمین خودش نگه داشته بودی که بازیکنان تاسیسات توی زمین شما که هیچ توی محوطه شش قدم شما هم آمدند و با گلر شما تک به تک شدند?!!
چطوری تیم را توی زمین خودش نگه داشته بودی بعد تمام حملات شما روی ضد حمله یا شوت از وسط زمین بود?!!!
اگه چندین بار بازیکنان تاسیسات پاس تیر دو داده بودند یا سنگ سفیدی پشت پا گذاشته بود یا توپ به جای تیرک رفته بود توی دروازه اینطوری حرف نمیزدی!
ضمنا شما اگه بلدی جلوی تدارکات تیمت را روی نیمکت بگیر

نام ... دوشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶

یادت رفته که از اول قول پرورشگاه داده بودی و گفته بودی میخواهم بازیکنان بومی و جوان را پرورش بدهم!!! هر چند شما اول فصل بهترین مهره های جوان تیمهای دیگر را بردید گیتی ولی بیشترشان فرار کردند ولی هنوز هم منتظریم محصولات پرورشی شما را ببینیم!!!
شما فقط به چند نفر از بازیکنها بیشتر اعتقاد نداری شاید هم یکجور ترس از چند نفر داری که حتی از بازیکنها خوبی مثل شارقی و آذرپرور هم کم استفاده میکنی مگر وقتی که بقیه مصدوم باشند لولاکی هم که هیچ!!
روی تجربه بازیکنان ملی و کار انفرادی و عوامل مختلف پشت پرده که همه میدانند در بیشتر بازیها چطوری نتیجه گرفته اید و سهل انگاری چند تیم دیگه توی جدول بالا آمده اید حالا حرف از قهرمانی میزنی!!! آب که سر بالا میره قورباغه ابوعطا میخونه!

نام ... دوشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳

آقای کشاورز خودش اعتراف کرده که حریف وحید شمسایی نیست و زمانی که او و احمدی مصدوم شدند مثلا کمی به تیم تاسیسات فشار وارد کردند!!!
حالا هم که واسه بازی بعد گیتی پسند با ماهان تندیس ایازی یکی از بهترین گلرهای لیگ امسال محروم شده!!!
کسی چه میدونه شاید دادن این اخطار به ایازی هم با هماهنگی بوده باشه

نام ... دوشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۶

ایشان که مدعی است میتوانستند بازی را ببرند پس چرا همه آنها از کسب نتیجه مساوی خوشحال بودند و در عوض تاسیساتیها ناراحت بودند?!!!

نام ... دوشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳

پس چی شد آن فرم بدنی آماده?
چرا اینقدر زود تعویض میشدی? چرا اینقدر زود خسته میشدی? چرا توی بازی اینقدر با تحرک بودی? چرا جلوی بازیکنان پرتحرک و سرعتی اینقدر راحت موقعیت میدادی? مگه سیم خاردار نیاورده بودی?
نمیدونم شما بیشتر توی زمین بودی و دویدی یا همان افشین کاظمی با غیرت که میخواستی از تیم بیرونش کنی?
چه حالا و چه قبلا شما توی زمین بازی ته زمین خودتون ایستاده ای و بقیه باید جور شما را بکشند و بدوند!! هر بار هم که نفوذ کنی برگشتت نفس زنان به منطقه تعویضه!!!
آخه چراااااااااااااا?

نام ... دوشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۸

دوتا بازیکن موثر تاسیسات نبودند و دو نفرشان هم که در همان نیمه اول مصدوم شدند و بازهم آنهمه موقعیت داشتند
ایول به شمسایی
اگه قرعه امسال بازیهای تاسیسات مثل گیتی بود چند هفته قبل قهرمان میشدند

چی میگید شماها... دوشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۰

چی میگید شماها…
شماها همتون معلوم نیست این حرفا رو از کجا میارید…
البته معلومه…
هه…
آقا کشاورز سلطانی
انشاالله قهرمان هم میشی…