چقدر زود خودتو برنده اعلام می کنی
این کارو نکن بهت شک می کنن خدای نکرده
تیمتون اگه مرد بود با این شرایط میزبانی نمی کرد
اگه همین اتفاق تو ساری میوفتاد جنابعالی چه واکنشی نشون میدادی،
ببین فوتسال با اخلاق داره چیکار می کنه
از نظر فنی ما برنده بودیم از نظر میزبانی هم شما باختید پس ما برنده بازی هستیم
خوراکچی:داور و نماینده فدراسیون شرایط را مساعد دیدند/ بازی سه بر صفر به سود ما می شود

محمود خوراکچی سرمربی شهرداری ساوه در مورد ناتمام ماندن بازی تیمش با شهروند ساری به دلیل عدم حضور تیم ساروی در زمین به پایگاه خبری فوتسال ایران گفت:همه چیز مهیای ادامه بازی در نیمه دوم بود اما در تصمیمی عجیب ساروی ها وارد میدان نشدند و اعتراض آنها به خرابی اسکوربرد بود در حالی که هم نماینده فدراسیون ،هم نماینده داوری و هم داوران شرایط را برای ادامه بازی مهیا دیدند.
خوراکچی ادامه داد:اقدام ساروی ها مثل این می ماند که داور فوتیال بگوید علیرغم برف وباران شرایط برای بازی مهیا است اما بازیکنان به زمین نیایند و این عدم تمکین از حرف داور است و تصور می کنم با این اقدام،نتیجه قطعا سه بر صفر به سود ما خواهد شد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
با بیرون بردن تیم هم بازى رو باختید و هم اخلاقو،این همه تماشاچى تو سالن منتظر بازى بودن…
اگه مشکلى بود چرا نیم اول بازى کرد،آقاى نجاریان که تیمش هر سال میفته ولى با @@@@نگهش میداره…!
بجه چون کجا بودین که تیم ما همیشه نیم فطل قهرمان بود یادت ون رفت شهروند ساری چیکار مئ کرد دومن اسم عمو منو مئ بیاری زبون اب بکش
شما حرف نزید بابا تو هم یه نیمه معلوم شد تیمتون عددی نیست فقط بلدید با تبانی ٩تابزنید
تیم ما پول نداره حقوق بازیکناشو بده اونوقت بیاد تبانی کنه، همون تیم خودتونه که به فکر تبانی کردنه این کارا به ما نیومده و نخواهد اومد، ما اگه بخوایم با تبانی تیممونو نگه داشته باشیم چه نیازیه که بازیکن بومی جوون و بی تجربه بگیریم میریم با اون پول بازیکن باتجربه می گیریم خواهشا حرف مفت نزنین، حواست باشه با این حرفت به تیم دبیریم توهین کردی
درضمن مگه بچه بازیه تیمی که مدافع عنوان قهرمانیه بیاد تبانی کنه و اعتبارشو خدشه دارکنه اونم با نه تا
بریم و مارو نخندونید
هر وقت ساوه رو ساره فشار میاورد یا گلر میخوابید رو زمین یا کادرشون بازى رو متوقف میکرد،سارى یک بارم که شده مردونه بازى کن…
شن سای ساوه هم در سالهای گذشته همین کار در ساری انجام داد هم بازی سه هیچ شد وهم سه میلیون جریمه شد تبریک مگم به شهرداری ساوه
برید آقای خوراکچی، تو همه جای دنیا تا وقتی اسکوبرد درست نشه نمیزارن بازی برگزار شه، حالا اونجا ساوست حتما شیوه جدیدی برای گرفتن وقت داشتن، حالا من نمیدونم با خرابی اسکوبرد چجوری داور و ناظر قبول کردن بازیو برگزار کنن، این یعنی عین بی قانونی،،، ما که تو لیگ میمونیم با این تماشاچیایی که ما داریم همه تیما جز باخت چاره دیگه ای ندارن، شما فکر تیم خودت باش اقای خواکچی که با این شیوه های منسوخ شده رفت لیگ پایینتر،،، خدا پد و مادر عربا رو بیامرزه.
منظورت از عرب ها جواد منتظر هست که مثل …. همش می خوابید زمین؟
واقعا متاسفم که تصمیم گیرنده های فوتسال افرادی مثل نجازیان و منصوری هستند
عب نداره بابادگناه دارن این سه امتیاز رو بدین بهشون تا نیفتن بیچاره سرمربی اگه مساوی هم میگرفت میرفت دسته یک
لیگ دسته یک اماده لیگ دسته یک اماده تیم ساوه می اید
عشقم شهروند
نفسم قلعه عقاب ها
اینو نگید چی بگید D-:
من موندم تیم شهروند ک چهار تا پاس بهم نمیتونن بدن چجور شده ب دبیری ۹ تا زده،اها حواسم نبود تو هر بازی دارن برای شهروند چند تا پنالتی نقطه یک و دو میگیرن. از نظر فنی ک ما از شهروند سر تر بودیم تیرک، گل سالمی که نگرفتن، موقعیت هایی ک داشتیم، بنده خدا فوتسال ساری کجای فوتسال ایرانه ک شما اومدین در مورد فوتسال نظر میدین، شما فقط میتونید در مورد نیفتادن و سهمیه خریدن نظر بدید،
زنده باد شهرداری
بله نیست که شما صدر جدولین
عزیز من اولا میخواین فوتسال یاد بگیرید بیاین ساری اصلا کسی ساوه رو نمیشناسه
دوما قدمت این تیم برمی گرده به ۲۰سال پیش اون موقع شما فکر کنم تو شهرتون توپ نمی دونستید چیه
سوما مثل اینکه اشتباه به عرض رسوندن بازیه دبیریو ۹ به ۲ بردیم که هردوتا گله دبیری از رونقطه پنالتی بود وگل های ما تو جریان بازی و رو تاکتیک بود، محض اطلاع که دیگه رویاپردازی نکنید
سوما ما بالای ۱۲ سال تو لیگ برتریم و از نظر قدمت شما که خوبه از سایر تیم های لیگ برتر قدمت بیشتری داریم پس هییییییییس
چهارما این تیم ساوست که همیشه تو استرس سقوطه ما اکثر فصول مخصوصا نیم فصل اول قهرمان میشدیم
پس کلا نتیجه می گیریم خواهشا با ما سارویا تو فوتسال کل کل نکنید که درحدمون نیستین این جوابیم که بهتون میدیم از رو بزرگواریمونه
اون موقع شما داشتید انارتونو میسابیدین ما تیم داشتیم تو لیگ برتر. قابل توجه آقایون ساری شهر قلعه عقابهاست لطف کنید ساوه رو تو نقشه ایران به ما نشون بدید.
شهروند عزیز، اون موقعی که شن سا همه تیما رو قلع و قمع می کرد، ساری کجای فوتسال ایران بود؟ ساوه مهد فوتسال ایرانه… اینو همه قدیمیای فوتسال ایران میدونن و بهش اذعان دارن… با نامردی شن سا را از لیگ کنار گذاشتن… ایشالا ساوه باز هم به روزهای اوجش برمی گرده
ببین این لونه مرغی ها چی میگن ساری چطور تو ایران شناخته شدس ک یک قهرمانی تو ایران نداره، ساوه چهار بار قهرمانی لیگ و یک بار قهرمانی آسیا رو داره ک فکر کنم شما تو خوابم نمیبینید
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 17 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۷