کد خبر : 23357
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1393 - 10:42
-

ابطحی: نگران از دست رفتم سه امتیاز نیستم!/در کمیته فوتسال مصوب شده بود اسکوربوردها حتما باید روشن باشد

ابطحی: نگران از دست رفتم سه امتیاز نیستم!/در کمیته فوتسال مصوب شده بود اسکوربوردها حتما باید روشن باشد
سرمربی تیم شهروند ساری از علت نیمه کاره ماندن بازی تیمش با شهرداری ساوه می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری گفت: به خاطر نادیده گرفتن قانون از سوی تیم شهرداری ساوه و با نظر مدیرعامل باشگاه، از ادامه بازی در ساوه منصرف شدیم.
سید مهدی ابطحی درباره نیمه تمام ماندن دیدار تیم‌های شهرداری ساوه با شهروند ساری در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال با بیان مطلب فوق اظهار کرد: فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال تصمیم گرفته بود در سه هفته پایانی یکسری قوانین حتما باید اجرایی شود از جمله حضور به موقع پزشک، نیروی انتظامی و روشن بودن اسکوربوردها. با این حال قبل از شروع بازی در ساوه به ما گفتند هر دو اسکوربورد خراب است.

وی افزود: داور به ما ضمانت داد که خودشان وقت را محاسبه می‌کنند و حتی ما هم می‌توانیم یک نماینده برای نگه داشتن وقت داشته باشیم ولی در همان نیمه اول مسئولان بارها زمان مسابقه را یک چیز دیگر اعلام می‌کردند که ما هم به آن اعتراض کردیم.

سرمربی تیم شهروند تاکید کرد: درخواست ما این بود که اسکوربورد در نیمه دوم روشن شود ولی مسئولان سالن گفتند نمی‌توانیم آنرا درست کنیم! برای همین مدیرعامل باشگاه ما که خودش هم آنجا بود تصمیم گرفت تیم در نیمه دوم بازی نکند.

ابطحی در پایان در پاسخ به این سئوال که «آیا از رای کمیته انضباطی و شکست ۳ بر صفر به خاطر حاضر نشدن در بازی نگران نیستید؟» گفت: نه، چرا نگران باشم؟ من که تصمیم نگرفتم. ضمن اینکه در کمیته فوتسال مصوب شده بود اسکوربوردها حتما باید روشن باشد.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹

اگر عدم حضور شهروند با برنامه ریزی قبلی شهرداری ساوه باشد وآگاهی از عدم حضور به علت خرابی اسکوربورد و اسکوربود هم اتفاقی در این بازی خراب شده باشد باید فاتحه فوتسال را یبار دیگه زمزمه کرد که شهرداری با این ۳ امتیاز شانس زیادی برای ابقاء دارد…اون از بازی هلال احمر تبریز وتیم محمود خوراکچی در اون بازی که بوی گندش هنوزم هست در هفته پایانی اینم از امسالش

نام شنبه , ۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۸

محمود خوراکچی با این همه هزینه که از بیت المال روی دست مردم ساوه گذاشتی به خدا خجالت داره این کارها !!تازه با این همه هزینه برای نتیجه گرفتن اسکوربورد ورزشگاه رو از کار میندازی ؟؟ این کارها قدیمی شده داداش!! امگه تو نگفتی تک رقمی میکنم این تیم رو پس چی شد؟؟ چه قدر آدم باید به مردم دروغ بگه آخه؟؟

نام ... یکشنبه , ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۲

سلطان محمودخوراکچی دوست داریم