کد خبر : 23421
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1393 - 13:11
-

نشستن کنار من دستمال پهن کردن نیست/ حق مصطفی طیبی این نبود

نشستن کنار من دستمال پهن کردن نیست/ حق مصطفی طیبی این نبود
سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران در خصوص اتفاقات حاشیه ای به وجود آمده در خصوص مصطفی طیبی به شدت از وی حمایت کرد.

وحید شمسایی در گفتگو با Fut5al در خصوص حاشیه‌های بوجود آمده در جریان بازی برای مصطفی طیبی و شعارهای هواداران مشهدی علیه وی چنین توضیح داد: حقیقتا من از این موضوع جا خوردم. مصطفی طیبی اولین بازیکن مشهدی بود که توانست در سن ۲۰ سالگی در جام جهانی بازی کند و زننده یکی از ۱۰ گل برتر جام جهانی است، اگر نشستن مصطفی طیبی در کنار من به عنوان دستمال پهن کردن است اشکال ندارد.

وی با بیان اینکه مخاطب حرفهایش تماشاگران مشهدی که به طیبی اهانت کرده اند است، تاکید کرد: زمانی که مصطفی طیبی برای عمل رباط صلیبی خود به تهران آمد من پیگیر تمام کارهایش بودم، نه تنها به خاطر رفاقتی که با این بازیکن دارم بلکه به خاطر اینکه بازیکن تیم‌ملی بوده است. من برای هر کسی که در این فوتسال زحمت کشیده باشد چه داخل فوتسال و چه بیرون آن احترام قائل هستم و کمکش می‌کنم.

سرمربی تاسیسات دریایی یادآور شد: حقش نبود که همشهری‌های مصطفی طیبی این چنین رفتاری با او داشته باشند، یادمان باشد که مصطفی طیبی‌هایی در فوتسال دل خیلی ‌ها را شاد کردند.

وحید شمسایی درباره نشستن مربیان مشهدی در کنار او بر روی سکوها نیز گفت: ۱۵سال زندگی خود را صرف فوتسال کرده‌ام حمید بی‌غم و حمید شاندیزی از رفیقان قدیمی من هستند، در این سال‌ها برد وباخت‌های زیادی را دیده‌ام، یکی از پرافتخارترین بازیکنان لیگ‌برتر هستم اما چه اتفاقی برای من افتاده است، این رفاقت‌ها است که باید حفظ شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۹

وحیدخان واقعاآتش بیارمعرکه ای خوب بلدی عده ای راباهم درگیرکنی همچون تیم فردوسی وصداوسیمابگوکجادرس خوندی مرحبااستاد

مهرداد شنبه , ۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹

شما بزرگ فوتسال ایرانی و یکی از بزرگان فوتسال دنیا
احترامت برای همه واجبه و هم صحبتی با شما برای هرکسی افتخار حساب میشه استاد شمسایی
. اینکه کنار شما بشینن و حرکتی نکنن برای همه طبیعی هست و هرکسی اختیار خودشو داره با هرکس دوست داشت صحبت کنه و کنار هرکس دوست داشت بشینه. همه چیز هم تا قبل از گل سوم طبیعی بود و هیچ مشکلی هم نبود
ولی…بعد از پنالتی که گل شد مصطفی طیبی به هوا پرید و خوشحالی کرد و مشت گره کردشو طرف هوادارا گرفت که بقیه اش رو هم که خودتون دیدید. ضمن اینکه شاید اگه مصطفی عکس العمل نشون نمیداد بعد از چند ثانیه صدای تماشاگر ها قطع میشد و کار اینقدر بد از بدتر نمیشد.
شما بزرگ فوتسال این مملکتی هرچی بگی درسته ولی طیبی هم درست رفتار نکرد قبول کنید

نام شنبه , ۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۱

وحید شمسایی شد تو بیایی مشهد و دعوا و درگیری درست نکنی؟؟ هر شهری رفتی دعوا راه میندازی بعد میگی چرا درگیری شد؟؟ چرا طیبی کنار تو نشست و بعد از گل پرید بالا؟؟ تو چی بهش گفته بودی ؟؟ تو چرا تو درگیری شرکت کردی و خودت رو قاطی این موضوع میکنی؟؟

سياه ريزي شنبه , ۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۳

وحیدشمسایی یعنی سیاه بازی وهرج ومرج.بنده خداکسایی که سیاهش میشن

علیرضا1111 شنبه , ۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۹

جناب شمسایی سلام
اینکه اسطوره فوتسال این کشوری و به قول خودتون دل خیلیا رو شاد کردی شک نکن.احترامت واجب.شنیدم در یک مصاحبه خیلی سنگ حضرت زهرا سلام الله علیها رو به سینه میزدی.فقط بهتون بگم اگر واقعا اعتقاد داری مدیونی اگه مافیایی راه انداخته باشی و با کارهای حاشیه بخوای قهرمان بشی اون دنیا دیگه این ادما نیستن سیاه بشن.پس مواظب باش.
و لطفا درباره حمید بیغم و مصطفی طیبی اصلا اظهار نظر نکنین چون اونا شعور خودشون و غیرت مشهدی بودنشون رو زیر سوال بردن.میتونستن حق دوستی با شمارو بعد از بازی نشون بدن.مواظب روز قیامت باش.

نام ... یکشنبه , ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱:۱۷

مشهدیهای……