کد خبر : 23507
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 اسفند 1393 - 13:26
-

فراموش کردند بعد از جام‌جهانی ۲۰۰۸ به فرش‌آرای لیگ یکی رفتم/ با طیبی کسی از تعصب صحبت نکند

فراموش کردند بعد از جام‌جهانی ۲۰۰۸ به فرش‌آرای لیگ یکی رفتم/ با طیبی کسی از تعصب صحبت نکند

مصطفی طیبی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: به عنوان یک ملی‌پوش قدیمی که سال‌ها با وحید شمسایی هم بازی بوده‌ام، چون یک بار قبلا حضور ایشان در بازی با فردوسی با جنجال همراه شد و رسانه‌ها نیز مردم مشهد را زیر سئوال بردند، فقط به این دلیل

مصطفی طیبی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: به عنوان یک ملی‌پوش قدیمی که سال‌ها با وحید شمسایی هم بازی بوده‌ام، چون یک بار قبلا حضور ایشان در بازی با فردوسی با جنجال همراه شد و رسانه‌ها نیز مردم مشهد را زیر سئوال بردند، فقط به این دلیل به سالن بهشتی رفتم که دوباره اتفاق بدی نیفتد که برای تماشاگر شهرم و همچنین وحید شمسایی بد شود.

وی افزود: اما متاسفانه خیلی از دوستانم که در جایگاه روبرو نشسته بودند و می‌دیدمشان، به من پشت کردند و بعد از گل سوم من را هو کردند. متاسفانه مسبب آن اتفاق هم کسی بود که مثلا دوست من بود و بارها و بارها به خاطر او در سالن‌های ناکجا آباد به زمین رفته بودم تا بگویند طیبی برای ما فوتسال بازی کرده است.

طیبی متذکر شد: من زمانی که در زمین مسابقه بودم شاید بارها در شهرهای مختلف بی احترامی شنیده و چیزی به خودم نیاورده‌ام اما اینکه دوستان و همشهریانم در حضور پدرم به من بی‌احترامی کردند باعث شد عصبانی شوم و شاید بزرگتر از من هم اگر چنین رفتاری در شهر خودش با او می‌شد از کوره در می‌رفت.

این بازیکن فردوسی ادامه داد: وسط شعارهایی که می‌دادند لیدر فرش‌آرا را دیدم که به سمت وی رفتم تا بپرسم علت این هجمه‌ای که علیه من به راه انداخته چیست که جلویم را گرفتند و نگذاشتند بروم والا دیوانه نیستم که یک تنه به سمت ۲۰۰۰تماشاگر بروم که اکثرا رفقای خودم بودند. اینکه حال و احوال کردن من با سنگ‌سفیدی قبل از شروع نیمه دوم را بهانه کردند مگر چه گناه کبیره‌ای بود که به اهانت شد.

وی هر گونه خوشحالی بعد از گل سوم تاسیسات را رد کرده و گفت: فیلم اینکه می‌گویند طیبی از شادی گل از جایش پریده را به من نشان دهید. من تنها بعد از ضربه پنالتی که توپ ریباند شد از جایم بلند شدم تا سرنوشت توپ را ببینم اما دوستان تعبیر خودشان را کرده و شادی برای تاسیسات را به من نسبت دادند؛ همان‌هایی که وقتی در بازی گیتی‌پسند و فرش‌آرا بعد از گل تیم شهرم پشت سر نیمکت محمد کشاورز دوستم، خوشحالی کردم مرا ندیدند و الان رویاپردازی می‌کنند.

مصطفی طیبی با تاکید بر اینکه به عنوان بازیکن فردوسی به هیچ تیمی غیر از تیم کنونی اش تعصب ندارد، یادآور شد: تنها جایی که من در سالن خوشحال شدم وقتی بود که خبر پیش بودن تیمم از حفاری را شنیدم که تا ۴دقیقه آخر از اهواز پیش بود چراکه من بازیکن حرفه‌ای هستم و به لباس هر تیمی که می‌پوشم تعصب دارم و با این نتیجه تیمم یک پله بالاتر می‌آمد که برای من ارزشمند بود هر چند که این نتیجه تا پایان نماند. برای من چه فرقی می‌کند که کدام تیم قهرمان شود.

وی در پاسخ به انتقاداتی که وی را متهم به حمایت از تاسیسات و تلاش برای حضور در ترکیب فصل آینده این تیم تهرانی می‌کنند، خاطرنشان کرد: کسانی که انتقاد بیجا می‌کنند و برداشت خودشان را از موضوعات دارند بیایند با خودم صحبت کنند. من چکار به تیم شمسایی یا حتی گیتی‌پسند دارم، هر کس لیاقت دارد انشاالله قهرمان شود. بعد از آن هم قرارداد من با تیم فردوسی دو ساله است و اصلا می‌خواهم تمام فوتسالم را پیش مرد با شرفی چون نعمتی ادامه دهم.

این بازیکن فردوسی متذکر شد: در تمام تیم‌های لیگ‌برتری مشهد بازی کرده‌ام. حتی بعد از درخشش در جام‌جهانی ۲۰۰۸ که همه بازیکنان به دنبال ترانسفر بودند برای فرش‌آرایی که آن موقع در لیگ یک بود بازی کردم با اینکه پیشنهادات زیادی داشتم به لیگ یک رفتم چون تیم شهرم بود. کاری که من کردم یک نفر حاضر بود انجام دهد؟! پس با طیبی حداقل کسی از تعصب و غیرت صحبت نکنند. متاسفانه بعضی‌ها فرق بدی و خوبی را نمی‌فهمند و اگر خوب هم باشی باز برایت حرف می‌زنند.

مصطفی طیبی با بیان اینکه تاکنون احترام همه را نگه داشته ادامه داد: تعصب و غیرتی که من دارم را بارها و بارها در پیراهن نمایندگان مشهد نشان داده ام. خاطرم آن سال‌ها بین من و مرتضایی مشکلی پیش آمد که هفت سال از آن می گذرد اما من کوچکترین ناراحتی از خودم نشان ندادم و کوچکترین بی احترامی نکردم و بارها و بارها گفته ام که افتخار من این است که مشهدی هستم.

وی خاطرنشان کرد: در آخر بازی هم من به رختکن تاسیسات نرفتم بلکه شمسایی دنبالم فرستاد تا در جمع تیمش از دل من در بیاورد چراکه به شدت ناراحت بودم. من اعتقاد دارم همیشه در فوتسال خدای جای حق نشسته و هر کسی که حقش باشد قهرمان شود. اینکه امثال طیبی برود و بیاید و … تا آن بالای سری نخواهد تیمی قهرمان نمی‌شود. حالا آن تیم می‌خواهد تیم خوب گیتی‌پسند باشد یا تیم خوب تاسیسات.

طیبی در خاتمه یادآور شد: من بارها به خاطر تماشاگران مشهدی که اعتقاد دارم هر چه دارم از تشویق‌های آنها بوده غرورم را شکسته‌ام و الان هم اگر خدای نکرده باعث ناراحتی کسی شده‌ام عذرخواهی می‌کنم. از تمام کسانی که انتقاد می‌کنند هم ممنونم چون به من یاد می‌دهند که اشتباهاتم را بفهمم هر چند که حق من به عنوان کسی که این قدر برای شهرش زحمت کشید این نبود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶

داداش تو به همگان اثبات شده ای ،نیازی به عذرخواهی نیس ،این یک سوءتفاهم بوده واسه ورزش دوستان و تماشاگران مشهدی انشاالله ک بر طرف میشه

نام ... یکشنبه , ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۸

افرین که عذر خواهی کردی

نام ... یکشنبه , ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۳

دوست داریم مصطفی

فانوس آبی یکشنبه , ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۸

سلطان مشهد فقط خودتی داش مصطفی

نام ... یکشنبه , ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۹

به قول خودت همون بالا سری میدونه که راست و دروغ کدومه !!!
انشاالله موفق باشی

م یکشنبه , ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۷

مصطفی طیبی تو ثابت شده ای داداش تو افتخار و اسطوره مشهدی داداش

نام ... دوشنبه , ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴

تو سلطانی. عشقی. مردم خوبیها زود یادشون میره اما شما خوب بمون. اینا یه مشت حسود هستن که وقتی دیدن جلوت کم آوردن این کارا رو کردن. مصطفی طیبی بهترینی و افتخار شهر مشهدی،مردم باید از تو عذرخواهی کنند که انقدر در موردت بی انصافی کردن. از خدا میخواهم هرچه زودتر سلامتی کاملت رو به دست بیاری و با انگیزه ای مضاعف و با روحیه به اوج برسی همونجایی که لیاقتشو داری. آمین