کد خبر : 23545
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 اسفند 1393 - 22:51
-

نبرد سر و ته جدول در اسپانیا/ تساوی بورلا و جشنواره گل بارسلونا

نبرد سر و ته جدول در اسپانیا/ تساوی بورلا و جشنواره گل بارسلونا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران٬ هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتسال اسپانیا با انجام ۸ بازی شب گذشته (شنبه شب) به پایان رسید. در مهمترین بازی‌های این هفته موویستار صدر نشین موفق شد ۱۶ بر یک تنریف انتهای جدولی را گل‌باران کند. ال‌پوزو مورسیای رده دومی نیز مقابل میزبان خود پنیسکولا به پیروزی نزدیک ۴

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران٬ هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتسال اسپانیا با انجام ۸ بازی شب گذشته (شنبه شب) به پایان رسید. در مهمترین بازی‌های این هفته موویستار صدر نشین موفق شد ۱۶ بر یک تنریف انتهای جدولی را گل‌باران کند. ال‌پوزو مورسیای رده دومی نیز مقابل میزبان خود پنیسکولا به پیروزی نزدیک ۴ بر ۲ رسید. بارسلونا نیز در خانه ۹ بر یک لوگو تیم ۵ امتیازی انتهای جدول را با شکست بدرقه کرد.

این هفته هم‌تیمی‌های جعفری نیز بعد از چند هفته شکست موفق شدند به یک تساوی خانگی مقابل سانتاکولوما دست یابند. در این دیدار همچون چند هفته گذشته جعفری از ابتدا در ترکیب نبود.

نتایج کامل هفته ۲۴ لالیگا:

* پالما ۴ – ساراگوسا ۲

* اینترموویستار ۱۶ – تنریف یک

* مانگا ناوارا ۴ – لوانته ۳

* مونته‌سینوس خومیا ۸ – خائن ۳

* پنیسکولا ۲ – ال‌پوزو مورسیا ۴

* بارسلونا ۹ – لوگو یک

* ریبرا ناوارا ۴ – سانتیاگو ۳

* بورلا ۳ – سانتاکولوما ۳

بدین ترتیب در پایان هفته بیست‌وچهارم موویستار با ۶۳ امتیاز همچنان صدرنشین باقی ماند. بارسلونا نیز با ۶۲ امتیاز در تعقیب این تیم است. مورسیاا نیز با ۵۷ امتیاز در رده سوم قرار دارد. در انتهای جدول نیز تنریف با ۹ و لوگو با ۵ امتیاز قرارگرفته‌اند. همچنین بورلا با ۲۷ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به سانتیاگو در رده دهم قرار گرفته‌است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.