کد خبر : 23690
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اسفند 1393 - 9:39
-

فلاح: با برد در مشهد ،خیال‌مان از بازی آخر راحت می شود

فلاح: با برد در مشهد ،خیال‌مان از بازی آخر راحت می شود
سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: فدراسیون فوتبال و عوامل انضباطی کاملا به حساسیت صدر و قعر جدول واقف هستند و ما ایمان کامل داریم که درنهایت حق به حقدار خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا فلاح در مورد بازی این هفته تیمش با فردوسی مشهد اظهار داشت: ما سال گذشته هم دو بار در لیگ یک با این تیم بازی کردیم که یک برد در دور رفت و یک باخت در دور برگشت حاصل کارمان بود. آنها تیمی صددرصد قابل احترام هستند که تمام فاکتورهای لازم برای حضور در لیگ برتر را دارند. این مسابقه برای ما یک دیدار سه امتیازی است مثل همه بازی‌ها، نمی‌توانم از قبل بگویم که برنده هستیم اما تمام تلاش‌مان را به کار می‌بندیم که در مشهد به برد برسیم و با دست پر این شهر را ترک کنیم تا یک مقدار خیال‌مان بابت بازی آخرمان راحت شود.
وی با اشاره به تبحر بازیکنان فردوسی در اجرای پاورپلی تصریح کرد: آنها خیلی خوب سیستم پنج‌نفره را در زمین اجرا می‌کنند و با آن نتایج خوبی گرفته‌اند. همه ترس ما هم از همین پنج نفره بازی کردن آنهاست که رویارویی با فردوسی را سخت می‌کند. این تیم، اولین تیمی است که اینقدر خوب و کم‌نقص این شیوه را در لیگ ایران پیاده می‌کند و ما هم روی این تاکتیک کار کرده‌ایم و امیدواریم که بتوانیم مقابل بازی پنج نفره آنها مقاومت کنیم. فلاح که تیمش اکنون با ۲۴ امتیاز در رده دوازدهم لیگ برتر قرار دارد، در مورد دیدار نیمه تمام شهروند ساری و شهرداری ساوه که نتیجه آن روی کار این تیم هم تاثیرگذار است، خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیتی که اکنون در صدر و انتهای جدول وجود دارد، نتایج بازی‌های یک تیم، در کار تیم‌های دیگر هم تاثیر گذار است. فدراسیون فوتبال و عوامل انضباطی هم کاملا روی این موضوع واقف هستند و ما به این ایمان کامل داریم که درنهایت حق به حقدار خواهد رسید. نتیجه دیدار ساوه و ساری، فقط برای آنها اهمیت ندارد بلکه برای تیم ما و همچنین تبریز هم مهم است که چه نتیجه‌ای درنهایت اعلام خواهد شد.
این مربی جوان در مورد تیمش یادآور شد: تیم من خیلی مظلوم است، بچه‌ها یک باخت که می‌دهیم یک روز گریه می‌کنند. سه سال است با همین امکانات و بضاعت اندک در هر لیگی شرکت می‌کنیم، اول می‌شویم و لیگ برتر تنها میدانی است که در این چند سال نتوانستیم در آن خوب نتیجه بگیریم. ما یک تیم اخلاق‌مدار هستیم که نه کارت قرمزی به خاطر جنجال و بی‌احترامی گرفته‌ایم و همیشه سالم بازی کرده‌ایم و حتی مورد تشویق تماشاگران تیم حریف قرار گرفته‌ایم.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹

آقای فلاح زاده خودتون باعث میشید مظلوم واقع بشن وقتی پول نیست بگی نیان دیگه مظلوم واقع نمیشن بعد پولاشونو میارن میدن این نشان از بی تجربگیه ادم خودش همه چیو باعث میشه اینو بدون با این رویه هیچ جا شمارو نمیخوان .

لگموج سه شنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۳

با سلام
آقای فلاح خداوند هیشه به انسانهایی که با تلاش وزحمت کار می کنند مزد شان را خواهد داد .شما وبازیکنان تان واقعا مردید که بدون حمایت اینجوری در لیگ می جنگید.موفق باشید کرجیها