کد خبر : 23870
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 اسفند 1393 - 16:08
-

مرتضایی: هفته آخر ببریم یا ببازیم به ما «اَنگ» می‌زنند!

مرتضایی: هفته آخر ببریم یا ببازیم به ما «اَنگ» می‌زنند!
سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد گفت: در هفته آخر هر نتیجه‌ای کسب کنیم به ما انگ می‌زنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید مرتضایی در مورد بازی روز جمعه تیمش با ماهان تندیس قم اظهار داشت: با توجه به عملکرد ضعیف داور در بازی با تأسیسات دریایی با چند بازیکن محروم و مصدوم باید به مصاف ماهان تندیس قم برویم. با این شرایط به نوعی با تیم امید خودمان مقابل ماهان تندیس قم به میدان می‌رویم.

وی درباره اینکه چه تدابیری باید اندیشیده شود تا در دو هفته پایانی لیگ شاهد فوتسال ناپاک نباشیم، خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال باید در این مورد تدابیری داشته باشند که خوشبختانه این اتفاق هم افتاده است.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد ادامه داد: اگر از همه مربیان و تیم‌ها در این مورد سؤال کنید می‌گویند می‌خواهیم با تمام قوا مقابل حریفان‌مان بازی کنیم اما تا زمانی که پیگیری جدی صورت نگیرد ممکن است بعضی‌ها هر کاری که بخواهند انجام دهند.

مرتضایی افزود: ما باید در هفته آخر لیگ با پایاسازه‌ای بازی کنیم که در آستانه سقوط به لیگ یک است. ما با تمام قدرت به میدان می‌رویم و برایمان پایاسازه و برزیل فرقی ندارد، اما هر نتیجه‌ای در این بازی رقم بخورد حرف دارد. اگر به پایاسازه بیازیم می‌گویند تبانی کردیم اما اگر این تیم را ببریم می‌گویند از تیم‌های دیگر پول گرفته‌ایم. هر کاری کنیم یک انگ می‌چسبانند، در این شرایط ما باید چه کار کنیم؟!

منبع:تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مشهدی چهارشنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۹

هر کار میخای بکن فقط همین دو هفته که تموم شد خودت خیلی سنگین برو که دیگه اصلا حال و حوصله تیم به هم ریخته نداریم. برزیل نبود که چهار تا چهار تا تعویض میکردی. با این همه امکانات تیم ر و کردی هفتم هشکم جدول. پول داشت بازی کن داشت، آرامش داشت، هوادار داشت. چی میخاستی دیگه؟ فقط یاد گرفتی مصاحبه کنی و از یکی که مشهدیه و اومده به همه مشهدیا توهین کرده عذر خواهی کنی. شهرام شریف رو آوردی داغون بود پول الکی بهش دادی. علی عبدللهی داغون بود نگهش داشتی. اول فصل یه گلر نگرفتی اخه مگه حسین عظییمی رو نمیشناسین؟ تمرین تکل میذاری آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برو بذار یکی بیاد که حاج آقا هم کمتر حرص و جوش این تیم رو بزنن پیر شد بنده خدا امسال

نام ... جمعه , ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۳

اقا پسر کوچیکتر از این حرفایی که درباره حسین عظیمی بقیه اگر هوادار بودی منطقی حرفاتو میزدی نه به قصد تخریب بیای نظر بدی خوشبختانه همه اگاه هستن که عملکردهمه بازیکنای فرش ارا چطور بوده

بختياري شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۹:۰۹

واقعا متاسفم برای شما
اصلا شما کی هستین که در مورد بچه ها به خصوص گلر اول تیم نظر میدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جناب عظیمی تو این مدت خیلی خوب بوده..چرا یکی مثل بهادری ک بازیکن ملی پوش هست اما چند بازی نتونست هیچ گلی رو بزنه مورد انتقاد قرار نگرفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ قرار نیست بازیکنان رو مورد انتقاد قرار بدیم..فصل اول همه بازیکنان خودشون رو نشون دادن اما فصل دوم دیگه فنی هستش و مربی و کادر فنی باید خودشون رو نشون میدادن…شما بهتره یک انتقاد بجا داشته باشین و کاری نکنین تا یکی مثل عظیمی یا هر مشهدی دیگه از این تیم بره…حسین عظیمی همیشه خوب بوده و هست اما متاسفانه مورد بی مهری بعضی از شماها قرار گرفته…

نام ... شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴

متاسفم با نظر دادنت

نام ... چهارشنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۹

این جور چیزارو بهانه نکن خواهشا مشکل تیم فقط سرمربیشه بس.

روابط عمومی باشگاه شهدای مقاومت قرچک چهارشنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۱

بازی دوستانه تیم مقاومت قرچک و مقاومت البرز-خبر در وبسایت باشگاه مقاومت قرچک
لطفا در صورت صلاحدید نمایش دهید.
روابط عمومی باشگاه مقاومت قرچک
www.moghavematqarchak.blogfa.com

بی نام... پنجشنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۴:۳۴

خداییش خیلی خیلی دمت گرم که با این نتایج باز هم مصاحبه میکنی و نظر میدی!!
آخه مگه میشه ۱۱هفته ۱ برد آوردی برکنار نشدی بعد تازه چپو راست به داور هم گیر میدی
نکنه داور بازیکناتون رو میزنه ک مصدوم میشن؟
لطفا برو و بزار یه مربی کاربلد بیاد ما مشهدی ها یکم بدرخشیم تو لیگ با این همه استعداد!!!!!!

نام ... پنجشنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰

خوب مساوی کنید که انگ بهتون نچسبونن

نام ... پنجشنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵

لطفا در مورد عظیمی نظر ندین.هر وقت تونستین ده سال تو لیگ برتر بازی کنین بعد نظر بدین.همین عظیمی تو کرج دو تا پنالتی گرفت که باعث برد تیم فرش ارا شد.این همه بازی خوب برا فرش کرده.هر کی هستی خیلی زود در مورد این بازیکنا قضاوت نکن.

ناشناس جمعه , ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۶

عزیزم هرکسی که از روی غرض به بازیکناهجوم میاره مشخصه ناکام ازاین تیم رفته

محمود شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۸:۵۱

با سلام . همه میدونن تیم تو نیم فصل اول چی بود وچی شده الان. خوب نیست زحمت های امثال حسین عظیمی رو نادیده بگیریم . خیلی از بازی ها به دردمون خورد. باید کاری کنیم بمونه واسه فصل بعد.