کد خبر : 23848
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 اسفند 1393 - 10:54
-

کشاورز:به پایاسازه به دید یک تیم ته جدولی نگاه نمی کنیم/ کاری به اظهارات سرمربی آنها نداریم

کشاورز:به پایاسازه به دید یک تیم ته جدولی نگاه نمی کنیم/ کاری به اظهارات سرمربی آنها نداریم
مربی - بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: درست است که پایاسازه شرایط جدولی خوبی ندارد اما ما اصلا دید جدولی به هیچ تیمی نداریم، همه بازی‌های لیگ برتر را هم جدی می‌گیریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد کشاورز در مورد دیدار این هفته تیمش با پایاسازه تبریز گفت: اعتقاد من این است که در لیگ برتر بازی ساده و آسان وجود ندارد. همه بازی‌ها مشکلات خاص خودش را دارند. تمرکز ما روی این بازی است و به هیچ چیز دیگری توجهی نداریم و به دنبال کسب حداکثر امتیاز هستیم.

وی در مورد اینکه پایاسازه اکنون در خطر سقوط به لیگ دسته اول است، خاطرنشان کرد: بله این تیم شرایط جدولی خوبی ندارد اما ما اصلا دید جدولی به هیچ تیمی نداریم. نگاه نمی‌کنیم این هفته با تیم پایین‌جدولی بازی داریم یا بالای جدولی، چون باز هم تاکید می‌کنم که همه بازی‌ها در لیگ برتر سخت و دشوار است، باید همه بازی‌ها را جدی گرفت.

مربی – بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در مورد اینکه سرمربی پایاسازه پیش از این عنوان کرده گیتی‌پسند را برای قهرمان شدن تاسیسات دریایی شکست خواهد داد، تصریح کرد: برای من و تیمم این موضوع هیچ اهمیتی ندارد. ما حاشیه را دوست نداریم و از آن لذت نمی‌بریم، فقط دنبال فوتسال و بازی‌های‌مان هستیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

تبریز چهارشنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶

کوچولو بیا تبریز حال تزمتو میگیریم

نام ... چهارشنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۲

to tabriz bakht midino az korse gahremani ja mimonin bache haye tabrizi hamashon ba geyratan vadeye didar salone pore pore olom pezeshki montazerim

طرفدار کشاورز چهارشنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۶

باشه منتظر باشید و ببینیت ک گیتی قهرمان میشه
سلطان کشاورز
گیتی قهرمانه

نگار چهارشنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۸

ماشالا تبریزی ها چه ادبیاتی دارن!!!!!

تبریز پنجشنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰:۲۵

نگار ببخشین این ادبیات مال دوستای بیسواد مجید زارعی است ومربوط به تبریزها نیست ما دوست داریم بهترین تیم قهرمان بشه اخه باند اینها همشون اوباش هستن توتبریز کسی از زارعی خوشش نمیاد

نام ... پنجشنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱:۴۲

شک نکنید با تمهیداتی که اندیشیده شده طوری توسط عوامل مختلف در کمیته فوتسال و داوران و ناظران محترم از هفته ها قبل برنامه ریزی داره انجام میشه که گیتی پسند قهرمان بشه
فوتسال ایران چند سالی هست که از صدر تا ذیل کاملا پاک است و همه چیز در زمین و توسط بازیکنان با رقابتی سالم رقم میخورد و هیچ عامل دیگری اصلا وجود ندارد!!!

شهریار پنجشنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۸:۳۸

اقا خوشگله با تیمت بیا تبریز حالتو میگیریماصفهان نصف جهان تبریز کل جهان

نام ... پنجشنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۸

احسنت محمد کشاورز. در لیگ ما فقط محمد کشاورز-علی رعدی-مرتضایی-محمد ناظم خوب و متین و حرفه ای مصاحبه میکنند