کد خبر : 23908
تاریخ انتشار : جمعه 15 اسفند 1393 - 0:09
-

حاجی بنده: لیگ ایران یکی از پویاترین لیگ های دنیا است

حاجی بنده: لیگ ایران یکی از پویاترین لیگ های دنیا است

مجید حاجی بنده بازیکن تیم میثاق تهران در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: بازی این هفته ما مقابل منصوری که این هفته ها خوب نتیجه می گیرد خیلی سخت است و از طرفی هردو تیم در میانه جدول هستند و نه استرس افتادن را حس می کنند و نه در کورس قهرمانی هستند همین

مجید حاجی بنده بازیکن تیم میثاق تهران در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: بازی این هفته ما مقابل منصوری که این هفته ها خوب نتیجه می گیرد خیلی سخت است و از طرفی هردو تیم در میانه جدول هستند و نه استرس افتادن را حس می کنند و نه در کورس قهرمانی هستند همین باعث می شود که هردو تیم بی استرس بازی کنند که امیدوارم یکی از بازی های جذاب لیگ رقم بخورد.

بازیکن ملی پوش میثاق درمورد شکست برابر مس گفت: مس یکی از تیم های خوب لیگ امسال است که در کورس قهرمانی قرار دارد و برای اینکه از کورس عقب نیفتد به هر سه امتیاز بازی در زمین خودش نیاز داشت ولی ما هم خوب کار کردیم و موقعیت های زیادی در همان نیمه اول داشتیم که با درخشش دروازبانشان از دست دادیم و نیمه دوم روی یک اتفاق در دقایق آخر گل خوردیم.

حاجی بنده در مورد لیگ امسال گفت: لیگ امسال یکی از سخت ترین لیگ های چند سال اخیر بود به طوری که تا هفته های آخر ۵-۶ تیم مدعی قهرمانی و ۵-۶ تیم کاندیدای سقوط به دسته پایین تر بودند و این نشان می دهد که لیگ ایران یکی از پویاترین لیگ های دنیا می باشد.

وی در مورد قهرمان لیگ گفت: دو تیم تاسیسات و گیتی شانس بیشتری نسبت به دو تیم دیگر دارند که امیدوارم تیمی که شایسته قهرمانی است به این عنوان دست یابد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

رضا شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲

سلام میکنم به مجیدجان بازیکن ملی پوش بااخلاق وسخت کوش تیم میثاق تهران امیدوارم که روندروبه رشدخودراادامه داده وباآرزوی اینکه مجیدازآنجایکه سالم وپاک ورزش میکندپله های ترقی راطی کرده وهمچنین درادامه تحصیل خودنیزکوشاباشد.مجیدافتخارشهرچهاردانگه ولرزبانهامیباشدهمیشه سالم وسربلندباشد.

انتخاب مجددمجیدجان رادرتیم منتخب هفته به او تبریک میگیم انشاالله درفصل آینده درهرتیمی که باشی قهرمان شوی همانطورکه ازلحاظ اخلاقی قهرمان هستی شاهدقهرمانی شمادرتیم ملی وباشگاهی نیزباشیم