کد خبر : 24039
تاریخ انتشار : جمعه 15 اسفند 1393 - 23:36
-

شش تا زدیم، شش تا نزدیم!/ برابر گیتی‌پسند هم به فوتسال پاک فکر می‌کنیم

شش تا زدیم، شش تا نزدیم!/ برابر گیتی‌پسند هم به فوتسال پاک فکر می‌کنیم
سرمربی اقتدار نوین فردوسی مشهد گفت: مقابل مقاومت البرز شش گل زدیم اما به دلیل اشباع شدن بازیکنان شش موقعیت گلزنی دیگر را از دست دادیم.

مصطفی نعمتی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در خصوص پیروزی پر گل تیمش برابر مقاومت البرز گفت: حقیقتا در دو سه دقیقه اول بازی که خیلی بد بودیم و گل بدی هم خوردیم که تمرکز ما را بر هم زد. تیم ما تا دقیقه ۱۵ بد کار کرد اما تایمی که گرفتیم باعث شد تیم به نوعی دگرگون شود.

وی افزود: توانستیم در ۵ دقیقه پایانی نیمه اول دو گل بزنیم که روند بازی را به سمت تیم ما عوض کرد. ضمن اینکه با صحبت‌های نیمه اول این انرژی را حفظ کرده و نیمه دوم را هم به همین کوبندگی شروع کردیم که ماحصل آن سه گل پشت سر هم بود.

سرمربی اقتدار نوین فردوسی با بیان اینکه تیمش پس از گل ششم اشباع شد، متذکر شد: متاسفانه بچه‌های ما زود از گل زدن سیر شدند و پس از گل ششم، موقعیت های دو به تک و سه به تک فراوانی را هدر دادیم که می توانست بر تعداد گل های ما اضافه کند.

نعمتی در خصوص اینکه پاورپلی فردوسی در این بازی جواب نداد، خاطرنشان کرد: ما بازیکن راس خود را در این بازی در اختیار نداشتیم و به همین خاطر نیز نتوانستیم بازی ۵نفره همیشگی خود را به نمایش بگذاریم. با این حال برای این پیروزی بازیکنانم زحمت خود را کشیدند و پاسخ یک هفته تمرین را در زمین دادند که باید به آنها خسته نباشید چون هر چه داشتند را در زمین به نمایش گذاشتند.

وی در خاتمه به آخرین بازی تیمش در لیگ۹۳ اشاره کرده و یادآور شد: ما هفته آخر هر چه در توان داشته باشیم را به اجرا می‌گذاریم و کوتاه نمی‌آییم. برابر گیتی‌پسند با جان و دل بازی می‌کنیم و هر چه خدا بخواهد در زمین رقم خواهد خورد. در این بازی هم ما مثل ۲۵ بازی گذشته لیگ این بازی فقط برای برد به زمین می‌رویم هر چند که کار سخت و دشواری است اما به هیچ چیز فکر نمی‌کنیم و فوتسال پاک بازی می‌کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ن شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲

همچین صحبت میکنه که انگار تو دنیا سیستم پنج نفره رو ابداع کرده

نام ... شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹

واقعاشمادشمن ورزش استان هستیدچراکه خیلی ازسایتهاپنج نفره فردوسی راجادوی پاورپلی کشورمیدانندانصاف خوب چیزی است

نام ... شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۱

آقای نام منظورت واضح بگو

نام ... شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۸

زمانی میتونید بگید پاسخ یک هفته تمرینشون رو گرفتن که در جلسات تمرین تیمتون حاضر بشید. اتفاقا تیم فردوسی تنها تیمی تو لیگ هست که خوب بودن و بد بودن تو طول تمرینات هفته هیچ تاثیری تو تایم بازی و بازی کردن یا نکردن بازیکنان نداره. سال آینده هر کی بخواد بیاد تو این تیم باید این مشفق رو بلد باشه که اصلا مهم نیست چطوری تمرین کنند فقط کافیه روابط خارج از زمین خوبی بل پپا مدیرعامل و سرپرست این تیم داشته باشند