کد خبر : 24073
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1393 - 9:35
-

ابطحی : با همین ترکیب می‌توانیم از مدعیان فصل بعد باشیم

ابطحی : با همین ترکیب می‌توانیم از مدعیان فصل بعد باشیم
ابطحی با اشاره به اینکه هنوز هم می‌گویم جایگاه شهروند در جدول در شان این تیم نیست، اظهار کرد: بقا در لیگ را مدیون هواداران با تعصب تیم هستیم که همیشه در کنار بازیکنان و کادر فنی بودند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمهدی ابطحی  اظهار کرد: بازیکنانم مقابل شرکت ملی حفاری اهواز یکی از بهترین بازی‌ها را انجام دادند.
وی با اشاره به اینکه کسب سه امتیاز این بازی حق مسلم بازیکنانم بود، افزود: برای بقا در لیگ چاره‌ای جز برد در این دیدار نداشتیم که به‌درستی به حق خود رسیدیم.

سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری با بیان اینکه بازیکنان جوان ولی باتجربه در ترکیب شهروند ساری جای دارند، بیان داشت: در صورت موافقت با مسئولان باشگاه فصل آینده با حمایت مسئولان استانی و شهرستانی با همین ترکیب می‌توانیم از مدعیان باشیم.

ابطحی که از این برد خیلی خوشحال بود، تصریح کرد: همیشه در مصاحبه‌هایم گفتم که شهروند ساری از پرطرفدارترین تیم‌های فوتسال کشور است که به این تماشاگران عشق می‌ورزم.

وی با اشاره به اینکه هنوز هم می‌گویم جایگاه شهروند در جدول در شان این تیم نیست، اظهار کرد: بقا در لیگ را مدیون هواداران با تعصب تیم هستیم که همیشه در کنار بازیکنان و کادر فنی بودند.

ابطحی در پایان گفت: از اینکه توانستیم که با همکاری مسئولان باشگاه، بازیکنان به ویژه هواداران سهمیه شهروند ساری را در لیگ حفظ کنیم احساس خوشحالی دارم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

شهروند شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۷

ابطحی خواهشا برو …
امسال مارو دق دادی بس نیست…

فرزاد شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱

اول فصل هم گفتی همین بازیکنا خوب هست و یار نیاز نداریم.. تهش با بدبختی تو لیگ موندیم

نام ... شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳

داشتن سید مهدی ابطحی لیاقت میخواهد
اقا سید ان شاءالله سال دیگه حفاری خوزستان

مجید-شهروند شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۱

آقایون خواهشا انقدر به ابطحی بدبین نباشین
وجدانتونو بکار بندازین ببینین تو این چند سال کدوم فصلو مثل این فصل خوب و با برنامه بازی کردیم، تفاضل گلمون مثبت یکه برین ببینین کدوم تیم پایین جدولی تفاضل گلش مثبته، تیم های میانه جدولی به پایین تفاضل گلشون منفیه، حتی مس که تیم سوم جدوله تفاضل گلش مثبت دو، قبول کنید سطح فوتسال رفته بالا الان تمام تیم ها رقابتی شدن مطمئن باشید که اگه فصل بعد ابطحی بمونه و بذارن برخلاف این فصل خودش بازیکنای مورد نظرشو انتخاب کنه تیم ما برای قهرمانی رقابت می کنه،

نام ... یکشنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۳

خوب بلدی خودتو بچسبونی به تیم!!!!!

عاشق شهروند یکشنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۸

جون هرکی دوست داری برو فازت چیه با اون تعویض کردنت
پدر تیمو در میاری امسال با این امکانات با این همه بازیکن یه مربی
بومی اگه بود الان ۱۰ امتیاز بیشتر از امتیاز الان داشتیم همه دیدن چه بازی هایی بخاطر شما از دست دادیم ما هوادارنو دق دادی تیم مونده
۴.۵ بازیکن این تیمم رفتی بزاری کنار آخرشم محتاج اینا شدی
با بازی دادن اینا تو لیگ موندی این بازی همه دیدن