کد خبر : 24067
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1393 - 9:20
-

افتخاری:همیشه وقتی شکست می‌خورند ، آنرا گردن عوامل دیگر می اندارند

افتخاری:همیشه وقتی شکست می‌خورند ، آنرا گردن عوامل دیگر می اندارند
رئیس کمیته فوتسال گفت:من بازی تأسیسات و مس سونگون را دیدم و جریان بازی خلاف این موضوع را ثابت می‌کرد. هر دو تیم عملکرد خوبی داشتند و کاملاً جنگنده بازی می‌کردند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید رضا افتخاری در واکنش به صحبت‌های حسین شمس مبنی بر اینکه از هفته پیش با یکی از بازیکنان تیم فوتسال مس سونگون صحبت‌هایی شده بود و این بازیکن در بازی با تأسیسات دریایی دودستی توپ را به بازیکنان حریف داده تا دروازه مسی‌ها باز شود، اظهار داشت: من بازی تأسیسات و مس سونگون را دیدم و جریان بازی خلاف این موضوع را ثابت می‌کرد. هر دو تیم عملکرد خوبی داشتند و کاملاً جنگنده بازی می‌کردند.
وی ادامه داد: نمی‌توانم در این مورد اظهار نظر خاصی انجام دهم اما اگر حسین شمس در این مورد مدرکی دارد بهتر است به فدراسیون بیاورد تا با ارجاع آن به کمیته انضباطی در این خصوص تصمیم‌گیری کنیم. در مجموع من این بحث‌ها را نمی‌پذیرم و تا مدرک مستندی وجود نداشته باشد هم نمی‌شود در مورد آن اظهار نظر کرد.
رئیس کمیته فوتسال افزود: همیشه وقتی تیم‌ها شکست می‌خورند چیزهایی پیدا می‌کنند تا به استناد به آن شکست را گردن عوامل دیگر بیندارند که در فوتسال بیشتر مواقع به داوری ایراد گرفته می‌شود.
افتخاری در مورد اینکه حسین شمس گفته از هفته پیش می‌دانسته با بازیکن مس سونگون صحبت شده است، خاطرنشان کرد: اگر شمس چنین اطلاعی داشته چرا از همان هفته پیش جلوی بازیکنش را نگرفته و این مسئله را به کمیته فوتسال و کمیته انضباطی اطلاع نداده است؟ اگر شمس از هفته پیش در این مورد چیزهایی می‌دانسته چرا مدارکش را پنهان کرده و گزارشی به ما نداده است که کار به اینجا بکشد؟ من که چنین صحبت‌هایی را باور نمی‌کنم و باورم نمی‌شود که این اتفاق رخ داده است.
وی تصریح کرد: شمس مربی با تجربه‌ای است و اگر از هفته پیش بویی از این مسئله می‌برد قطعاً کاری انجام می‌داد و اجازه می‌داد در این خصوص اقدامات قانونی صورت بگیرد.
رئیس کمیته فوتسال در خصوص اینکه حسین شمس اعلام کرده اگر منصوری در بازی هفته آینده (هفته پایانی لیگ) مقابل تأسیسات دریایی «فوتسال معمولی» بازی کند شاگردان شمسایی قهرمان لیگ می‌شوند، گفت: سال قبل هم از این حرف‌ها در مورد تیم منصوری وجود داشت اما همه دیدند که قرچکی‌ها مقابل ماهان تندیس قم با ارائه بهترین نمایش پیروز شدند و قهرمانی را از این تیم گرفتند. مسلماً تیم قدیمی منصوری قرچک هیچ‌وقت اعتبار چندین ساله خود را یک شبه از دست نمی‎دهد. من تردید ندارم که بازی هفته پایانی تأسیسات دریایی و منصوری قرچک مانند بازی این تیم و مس سونگون زیبا، جذاب و به دور از حاشیه برگزار خواهد شد.
منبع:تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

رضا مسرور شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱

با سلام
آقای افتخار این ضرب المثل را شنیده اید ؟
مثل کبک سرش را زیر برف کرده ….