کد خبر : 24151
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1393 - 12:00
-

حضور ناصر صالح در کلاس مربیگری در هرات/مذاکره برای پذیرش هدایت تیم افغانستان/گزارش تصویری

حضور ناصر صالح در کلاس مربیگری در هرات/مذاکره برای پذیرش هدایت تیم افغانستان/گزارش تصویری
ناصر صالح سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال ایران اولین کارگاه آموزشی مدرک درجه یک مربی گری فوتسال آسیا را در شهر هرات افغانستان در بین مربیان فوتسال این شهر آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ناصر صالح سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال ایران اولین کارگاه آموزشی مدرک درجه یک مربی گری فوتسال آسیا را در شهر هرات افغانستان در بین مربیان فوتسال این شهر آغاز کرد.به گفته دین محمد صافی رئیس کمیته فوتسال افغانستان این کارگاه آموزشی با تدریس ناصر صالح سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال ایران و مدرس نام دار فوتسال آسیا در بین ۲۵ مربی فوتسال در شهر هرات آغاز شده است . این برای دوم بار است که آقای صالح به افغانستان سفر کرده است . وی قبلا در کابل نیز مربیان فوتسال پایتخت افغانستان را تدریس کرده است. مسئولان فوتسال در افغانستان میگویند برگزاری این کارگاه ها تاثیر بسزایی در جهت رشد و تقویت مربیان دارد. دین محمد صافی همچنان گفته پس از آموزش مربیان فوتسال در افغانستان مسابقان زون های های افغانستان بخاطر تشکیل تیم ملی فوتسال افغانستان راه اندازی خواهد شد. افغانستان قرار است در ماه نوامبر در رقابت های آسیایی شرکت کند. رئیس کمیته فوتسال افغانستان اضافه کرد ، فدراسیون فوتبال توجه ویژه ای به مهاجرین افغان مقیم ایران نیز برای دعوت به تیم ملی فوتسال خواهد داشت. از سویی هم ناصر صالح در مراسم گشایش این کارگاه به خبرنگار ۹۰ گفته است افغانستان ظرفیت بالایی در رشته فوتسال دارد و با توجه به علایق و دل بسته گی جوانان و مسئولان ورزشی این کشور به این رشته احتمال این که افغانستان در آینده نزدیک به یکی از قدرت های فوتسال آسیا و جهان مبدل شود زیاد است . او گفته مهاجرین افغان در ایران نیز از استعدادهای خوبی برخوردار هستنند که میتوانند برای تشکیل تیم ملی قوی برای فوتسال افغانستان تاثیر گذار باشند. کارگاه آموزشی مدرک درجه یک فوتسال آسیا برای ۵ روز در هرات ادامه خواهد داشت .

همچنین شایعات پذیرفتن سرمربی گری تیم ملی فوتسال افغانستان توسط ناصر صالح زبان زد اهالی فوتسال در افغانستان شده است.ناصر صالح سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال ایران و مدرس رسمی  AFC  میگوید هنوز پیشنهاد رسمی سران فوتبالی افغانستان به وی ارایه نکرده اند.اما او تایید کرده است که تمایل پذیرفتن هدایت تیم ملی فوتسال افغانستان را دارد. سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال ایران که سابقه هدایت قهرمان آسیا در جام جهانی را دارد به خبرنگار نود در هرات گفته است چند ماه پیش جلسه ای با علی رضا آقا زاده دبیر کل فدراسیون فوتبال افغانستان دراین خصوص داشته اما تا کنون درخواست و پیشنهاد رسمی برای مربی گری در تیم ملی فوتسال افغانستان به او داده نشده است . پیشتر حسین صالح سرمربی تیم ملی امید افغانستان اعلام کرده بود که در تلاش است تا وی را برای پذیرفتن این سمت متقاعد سازد. صالح از ظرفیت و پتانسیل بالای فوتسال درافغانستان سخن زده و گفته افغانستان توانایی جهانی شدن را در آینده دارد. اما با این حال هنوز مشخص نیست که او مربی تیم ملی فوتسال افغانستان خواهد شد یا خیر .

منبع:وبسایت نود

گزارش تصویری:

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.