کد خبر : 24174
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1393 - 12:26
-

شکایت باشگاه گیتی‌پسند از استفاده تیم پایاسازه از بازیکن ۳کارته

شکایت باشگاه گیتی‌پسند از استفاده تیم پایاسازه از بازیکن ۳کارته
باشگاه گیتی‌پسند به دلیل استفاده تیم پایاسازه تبریز از بازیکن سه کارته در دیدار روز گذشته لیگ برتر، به کمیته فوتسال شکایت کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دیدار روز گذشته تیم‌های گیتی‌پسند و پایاسازه که در قالب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتسال در تبریز برگزار شد، با نتیجه تساوی دو – دو به پایان رسید.

علاوه بر اشتباهات داوری که در طول مسابقه و بعد از آن مورد اعتراض اصفهانی‌ها قرار گرفت، استفاده تیم پایاسازه از بازیکن سه‌کارته نیز مورد اعتراض گیتی‌پسندی‌ها قرار گرفته است.

در این خصوص علی طاهری مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسندگفت: بازیکن شماره ۳ پایاسازه، به نام بابک الله‌وردی‌خان سه کارته بوده و این تیم از وی در ترکیبش استفاده کرده است. در این بازی، این بازیکن از پایاسازه و همچنین سپهر محمدی از گیتی‌پسند سه اخطاره بودند که ما از محمدی در ترکیب استفاده نکردیم اما آنها از الله‌وردی خان استفاده کردند.

روز جمعه هفته آینده، هفته پایانی لیگ برتر فوتسال برگزار می‌شود و این درحالی است که اکنون تاسیسات دریایی با ۵۰ امتیاز در صدر جدول است و در صورت کسب یک تساوی برابر منصوری نیز عنوان قهرمانی را به خود اختصاص خواهد داد.

گیتی‌پسند نیز با ۴۷ امتیاز رده دوم را از آن خود دارد و در صورت برد در دیدار برابر فردوسی، برای کسب عنوان قهرمانی باید در انتظار شکست تیم تاسیسات دریایی باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰

babak allahverdikhan 3 karte nabod

نام ... شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۰

کجای کاری داداش
حتی اگه سه کاراته هم نباشه به کمک دوستان در فدراسیون سه کارته اش میکنند و با نفوذ خودشون خیلی هم سریع رای به نفع گیتی پسند صادر میشه!!!
امسال به هر طریقی که شده باید گیتی اول بشه!!