کد خبر : 24149
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1393 - 11:46
-

صانعی: بی‌اخلاقی‌هایی در فوتسال وجود دارد اما نمی‌توان با مدرک آن را ثابت کرد/ حاشیه‌های لیگ امسال زیاد بود

صانعی: بی‌اخلاقی‌هایی در فوتسال وجود دارد اما نمی‌توان با مدرک آن را ثابت کرد/ حاشیه‌های لیگ امسال زیاد بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی صانعی در مورد ادعای حسین شمس در مورد بازیکنی که فصل گذشته از تیم تاسیسات به خاطر بحث کم‌کاری و مشکوک بازی کردن مقابل حریف اخراج شد،‌ اظهار داشت: فکر می‌کنم بهتر باشد که این بحث دیگر باز نشود. نباید در مورد لیگی که گذشته صحبت کرد. ما همان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی صانعی در مورد ادعای حسین شمس در مورد بازیکنی که فصل گذشته از تیم تاسیسات به خاطر بحث کم‌کاری و مشکوک بازی کردن مقابل حریف اخراج شد،‌ اظهار داشت: فکر می‌کنم بهتر باشد که این بحث دیگر باز نشود. نباید در مورد لیگی که گذشته صحبت کرد. ما همان موقع هم این موضوع را رسانه‌ای نکردیم و با اینکه می‌توانستیم با این بازیکن برخورد کنیم، اما خیلی راحت رضایت‌نامه‌اش را دادیم. به هر حال این مسائل در فوتسال ما وجود دارد اما نمی‌توان با مدرک آن را ثابت کرد.

وی افزود: یک یخچال که می‌خری اگر فاکتورش را گم کنی‌، دیگر از تو قبول نمی‌کنند که از آنها خرید کرده‌ای، چه برسد به خلافی که واقعا ثابت کردنش سخت است. حتی در بازی‌های ملی هم چیزهای مشکوکی دیده می‌شود چه برسد به سطح باشگاهی.

صانعی در پاسخ به این سوال که به هر شکل باید یکجا با این تخلفات برخورد شود، چه کسی باید این کار را بکند؟ خاطرنشان کرد: باید از بالا، یک عزم و اراده جدی وجود داشته باشد که جلوی چنین کارهایی گرفته شود. وقتی تخلف یک مجموعه ثابت می‌شود اما مجازاتی در کار نیست، دیگر کسی پیگیر موضوع نمی‌شود. به همین خاطر است که ما سال گذشته عذر آن بازیکن را خواستیم و برایش مشکل هم درست نکردیم، اما به خود بازیکن گفتم که این اتفاق برای آینده‌اش خوب نیست و حتما دچار مشکل خواهد شد، ولی مگر به این راحتی‌ها می‌توان چنین بحث‌هایی را ثابت کرد، مگر اینکه مسئولان مربوطه بخواهند با آن مبارزه کنند، چون آنها راهش را بلد هستند. اینکه من بگویم، آقای x و y بگویند که فایده‌ای ندارد. یک اتهامی زده می‌شود و بعد خودت خراب می‌شوی چون ابزار لازم را برای دفاع از ادعایت را نداری.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ادامه داد: در سال‌های گذشته هم بازیکنان به من گفتند که تماس‌هایی با آنها گرفته شده، ولی اگر بخواهی آن را پیگیری کنی فقط از کار و زندگی‌ات می‌افتی و چون کسی در این جور مواقع از خودش ردی باقی نمی‌گذارد، به جایی نمی‌رسی. این را اغلب مربیان و بازیکنان می‌دانند.

علی صانعی در مورد رقابت‌های لیگ امسال خاطرنشان کرد: لیگ امسال خوب بود اما حاشیه‌هایش خیلی زیاد بود. اگر بخواهد به همین شکل بماند، لطمه به فوتسال زده می‌شود. فکر کنم کمتر دیداری بوده که در آن دعوا، زد و خورد و درگیری وجود نداشته باشد. من خودم از دیدن بازی‌ها ناراحت می‌شوم. شاید یکی از عللی که صداوسیما علاقه‌ای برای پخش زنده بازی ندارد، همین موضوع باشد. شاید کار به جایی بکشد که بازی فوتسال را با تاخیر پخش کنند. این جنجال‌ها باعث شده که زیبایی‌های فوتسال دیده نشود. کار به جایی کشیده که برخی احساس می‌کنند اگر جنجال نکنند حق‌شان خورده می‌شود.

سرمربی سابق تیم فوتسال تاسیسات دریایی در خصوص شانس قهرمانی دو تیم گیتی‌پسند و تاسیسات دریایی اظهار داشت: کار به هفته آخر کشیده اما من فکر می‌کنم شانس تاسیسات برای قهرمانی خیلی بیشتر از گیتی‌پسند است چون آنها به یک تساوی احتیاج دارند. گیتی‌پسند فرصت‌های زیادی را برای رسیدن به این عنوان از دست داده، البته شنیده‌ام که در دیدار دیروز با پایاسازه، داوری خیلی اذیت‌شان کرده اما به هر حال کارشان سخت شده و بازی هفته آخرشان با فردوسی هم خیلی سخت است چون فردوسی تیم دست و پا بسته‌ای نیست و خوب توانسته از تیم‌های بزرگ امتیاز بگیرد. روی کاغذ شاید کار گیتی‌پسند راحت‌تر از تاسیسات در هفته آخر باشد اما زمانی هم که به جایگاه گیتی‌پسند و پایاسازه در جدول نگاه می‌شد، کسی فکرش را نمی‌کرد که پایاسازه این تیم را متوقف کند.

وی در مورد اینکه وحید شمسایی دائم در مصاحبه‌هایش شانس تیم گیتی‌پسند را بیشتر از تاسیسات دریایی عنوان می‌کند،‌ گفت: فکر می‌کنم او این کار را برای این انجام می‌دهد که فشار روانی را از تیمش بردارد وگرنه شانس تیم او بیشتر از بقیه است.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

کامران شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱

آقایان چرا صراحتا نمی گویید وحید شمسایی عامل اصلی این جریانات است ومافیای فوتسال شده است.

..... شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۱

انقد راحت تهمت نزنید، به فکر اون دنیاتون باشید

فوتسالی شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲

علی صانعی خجالت بکش یادت رفته دتبال اون بازیکن بودی حلالیت بگیری????????
یادت رفته به اقای ،،،،،، گفتی یجوری نذارید بره??????
خجالت بکش اقای صانعی ،بذار ساکت باشیم،
یادت رفته گفتی حسین شمس بیاد سر تمرین تاسیسات نمیام
یادت رفته قهر کردی?????
اقای صانعی نفرین خیلی ها پشت سرت هست.
خیلی چیزها هست که بگیم ولی ساکتیم
ساکت باش اقای صانعی،

نام ... شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰

آقا ببینم شما راه درست رفتی که از مربیگریه تیم ملی رسیدی به جایی که دفترچه سیم میکنی تو دانشگاه پرسپولیس؟؟؟؟

نام ... شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۷

وقتی با مجموعه گیتی پسند در حالی که تبانی توام با قهرمانی آنها ثابت شد ولی به صورت ظاهری چند نفر را محروم کردند ولی اصل تبانی را نادیده گرفتند و حتی با تاخیر فراوان رای تخلفات انجام شده را اعلام کردند وتیم گیتی را به عنوان نماینده ایران در باشگاههای آسیا معرفی کردند و با وجودی که آقای علی افضل آدرس خرید جام قهرمانی از میدان امام اصفهان را داد ولی هنوز هم جام قهرمانی به تیم ما منصوری داده نشده چه انتظاری دارید?
بابا خدا پدر سردار رویانیان را بیامرزد که وقتی دید تعدادی از نفرات تیم پیروزی در این قضیه نقش داشتند قاطعانه برخورد کرد و تیم را منحل کرد!!!

نام شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۴

آقاى صانعى درود بر شرف و إنسانیت شما که با چند جوان گمنام با تأسیسات. در لحظه آخر در لیگ برتر شرکت کردى و با تمام اون مشکلات تیم رو تو لیگ برتر نگه داشتى خدایى اون همه به شما خیانت کردند از جمله همون بازیکنى که شما آبروىش را نبردى و بدون سر و صدا رضایت نامه آش را صادر کردى به خدا قسم خیلى در حقش مردانگى کردى فقط آقاى صانعى این رو بدون اون مقام دهمى شما از صد تا قهرمانى که ناپاک بدست میاد ارزشش بیشتره و خدا شما انسان هاى سالم رو براى این فوتسال حفظ کنه انشالله هر جا هستید موفق باشید

نام ... شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۰

نمرت دست علی صانعی هست ???جوون برو درس بخون نمیخواد با کامنت نمره بگیری

نام یکشنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰:۱۳

نه داداش آقاى صانعى شخصیت دوست داشتنى داره اینایى که میان بر علیه أیشان کامنت میگذارند همان کسانى هستند که پارسال تمام تلاش خود را انجام دادند تا تیم تأسیسات را نابود کنند ولى خودشان نابود شدند الان هم از همان ناراحتند یا على موفق باشید

نام ... شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۴

علی صانعی خدا ازت نگذره که که دل ،،،،، پارسال شکوندی

نام یکشنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۹:۰۶

داش علی صانعی تو قلب ما جا داری داداش سلامت شما برای ما اثبات شده است اینایی که الان سرو صداشون دراومده همون هایی هستند که خودشون تبانی میکنند و داد و بیداد میکنن کی بود تبانی کرد؟؟!!!

ظهیر کامیاب یکشنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹

باسلام خدمت دوستان عزیز لطفا در مورد اقای صانعی درست صحبت کنید مربی هست با دانش روز دنیا و با اخلاق وجوانگرا وسلامت کامل در ورزش من خودم استاد ایراد گرفتن از مربیام ولی هیچ وقت در مورد اقای صانعی نظر منفی ندادم چون بار فنی بسیار بالایی داره وشخصیت دوست داشتنی