کد خبر : 24222
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1393 - 17:45
-

فردوسی،آخر شاهنامه را خوش بخواند

فردوسی،آخر شاهنامه را خوش بخواند
باید از فردوسی هم خواست که مثل منصوری جوانمردانه بازی کند.تیم مشهدی که به زعم برخی از پدیده های این فصل بوده و با پاور پلی های معروفش تاکتیک تازه ای را وارد فوتسال کرده باید آخر شاهنامه لیگ را خوش رقم بزند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با نزدیک شدن به هفته پایانی لیگ برتر همه نگاه ها به دیدارهایی است که یک پای آن تیم های مدعی قهرمانی و یک پای آن تیم هایی که برای بقا می جنگند قرار دارد. در این میان برخی از تیم ها که نه شانس قهرمانی دارند و نه خطر سقوط را حس می کنند نقشی کلیدی در رقم زدن قهرمانی و بقا و سقوط تیم ها دارند.همین فصل پیش تاسیسات دریایی در هفته آخر بازی جوانمردانه ای مقابل دبیری انجام داد و این تیم را دق داد تا قهرمان شود و دبیری که ۱۲ بازی خانگی اش را با پیروزی پشت سر گذاشته بود در مصاف با تاسیسات،با تساوی قهرمان شد. دو فصل پیش هم منصوری همین قصه را پیاده کرد و در شرایطی که صبای قم با یک پیروزی به راحتی قهرمان می شد منصوری سفت و محکم جلوی این تیم ایستاد تا قهرمانی به گیتی پسند برسد.این فصل هم یک طرف سرنوشت قهرمان در اختیار منصوری است و انتظار می رود قرچکی ها با بازی جوانمردانه و محکم مقابل تاسیسات،اجازه بدهند نتیجه در زمین رقم بخورد.البته پس از بازی های این هفته به طرز عجیبی نگاه ها معطوف به بازی منصوری با تاسیسات شده و کمتر کسی از اهمیت بازی گیتی پسند با فردوسی حرف می زند. گیتی پسندی ها که به خوبی اختلاف امتیاز خود در ابتدای لیگ را جبران کردند حالا با تاسیسات در کورس قهرمانی تنها هستند و البته قهرمانی شان با اما و اگر روبرو است.انها باید برنده بازی با فردوسی باشند و تاسیسات هم به منصوری ببازد.در این میان باید از فردوسی هم خواست که مثل منصوری جوانمردانه بازی کند.تیم مشهدی که به زعم برخی از پدیده های این فصل بوده و با پاور پلی های معروفش تاکتیک تازه ای را وارد فوتسال کرده باید آخر شاهنامه لیگ را خوش رقم بزند.گرچه بدبین ها می گویند شاید رابطه نه چندان خوب فردوسی با تاسیسات با توجه به اتفاقات بازی دو تیم در مشهد باعث شود تا شاگردان نعمتی بازی آخر را جدی نگیرند اما این فرضیه چندان هم مورد قبول نیست و نگاهی به بازی های گذشته این تیم هم نشان می دهد که فردوسی در همه بازی ها با انگیزه وارد میدان شده است.نمونه اش همین بازی هفته پیش با مقاومت که علیرغم تاثیرگذاری در پایین جدول،این تیم با جدیت و انگیزه به میدان آمد و پیروز شد.امیدواریم این تیم در مصاف با گیتی پسند هم با قدرت وارد میدان شده و اجازه دهد همه چیز در درون زمین رقم بخورد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

کامران شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۲

شما نگران بازی تاسیسات بامنصوری باشید زیرا همه جریانات اخیر ومصاحبه های آقایان شمس وصانعی حاکی از این است که باید نگران شمسایی ها بود.

رضا شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۵

باشگاه فردوسی پاک وسالم است وبه هیچ عنوان تبانی نخواهدکرد

ناشناس یکشنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲:۴۴

دبیری اصلا چقدر خوب بازی کرد با ساری و ساوه و پایاسازه!!!!!!! بابا جمعش کنین این حرفارو مث آب خوردن بهشون راه داد دبیری بعد صحبت از فوتسال پاک میکنین

فوتسالی یکشنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲:۴۵

اگه حفاری به ساوه راه نداد!!!!!!

منصوری یکشنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳

من مطمئنم فردوسی ها ومردم مشهد اهل این کارها نیستند ولی ازگیتی پسند هیچ چیز بعید نیست