کد خبر : 24145
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1393 - 12:20
-

کرد:برای بهبود جایگاهمان در جدول به مصاف مقاومت می رویم

کرد:برای بهبود جایگاهمان در جدول به مصاف مقاومت می رویم
بازیکن جوان شهروند ساری گفت:فکر نمی کنم بازیکن یا مربی در لیگ باشد که بخواهد وجدان و شرافتش را بخاطر پول یا تیم سال آینده اش بفروشد.

محمدرضا کرد بازیکن جوان تیم شهروند ساری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت:حفاری یکی از خوب ها و  تاکتیکی ترین تیم های این فصل مسابقات لیگ برتر بود که در کنار بازیکنان خوب از یک کادرفنی با دانش نیز سود می برد.دیدار ما با حفاری دیدار دو تیم با انگیزه های مختلف بود که شهروند برای بقا و حفاری برای ماندن در جمع مدعیان به سه امتیاز بازی نیاز داشت بخاطر همین بازی حساسیت های خاص خودش را داشت.شکر خدا با حمایت هواداران پرشورمان که در نتایج این فصل نقش مهمی داشتند توانستیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم تا ماندن شهروند ساری در لیگ را جشن بگیریم.

وی در مورد داوری بازی گفت:با حضور تماشاگران جو سالن بسیار سنگین می شود و همین باعث ایجاد استرس در داور و بازیکنان می شود.در این جو سنگین عملکرد داوری خوب بود هرچند چند صحنه مشکوک در بازی وجود داشت.

کرد در مورد فوتسال پاکی که این روزها مطرح شده گفت: من به این موضوع اعتقادی ندارم و فکر نمی کنم بازیکن یا مربی در لیگ باشد که بخواهد وجدان و شرافتش را بخاطر پول یا تیم سال آینده اش بفروشد و مخالف مطرح شدن چنین حرف هایی هستم و معتقدم لیگ ایران یکی از پاک ترین لیگ های دنیا است.

محمدرضا کرد در مورد بازی هفته آخر تیمش برابر مقاومت البرز گفت: شکر خدا بدون محروم و مصدومی در کرج حاضر خواهیم شد و تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا با پیروزی در این دیدار سخت جایگاه مان در جدول ارتقا دهیم هرچند تیم کرجی هم برای ماندن در لیگ به سه امتیاز این دیدار خانگی نیاز داردولی ما هم در چند هفته اخیر نشان دادیم که تیم روزهای سخت هستیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوت یکشنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰:۰۸

از قبل معلوم بود بازی ساوه هماهنگ شده و امتیاز بازی را به شهرداری دادید حالا معلومه برای تکمیل خوش خدمتی جلوی مقاومت از جون مایه میگذارید اگر اشتباهی گفتم ببخشید ولی رفتارها و عدم صدور رای قبل از هفته ۲۵ سرنخی برای دادن ۳ امتیاز به ساوه است شاید به روش غیر مستقیم تکرار بازی و باختن شهروند صورت بگیرد .
آیندگان قضاوت می کنند