کد خبر : 24189
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1393 - 12:59
-

کشاورز: سیلی‌ای که داور از تبریزی‌ها خورد محکم‌تر از سیلی خوردن افشین کاظمی بود/ عدالت رعایت نشد

کشاورز: سیلی‌ای که داور از تبریزی‌ها خورد محکم‌تر از سیلی خوردن افشین کاظمی بود/ عدالت رعایت نشد
مربی - بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: داور محکم‌تر از سیلی‌ای که بر صورت افشین کاظمی نواخته شد را در صحنه پنالتی، از پایاسازه‌ای‌ها خورد اما نسبت به آن هم واکنشی نشان نداد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد کشاورز در مورد دیدار روز گذشته تیمش با پایاسازه تبریز که با نتیجه تساوی دو – دو به پایان رسید و با این نتیجه کار گیتی‌پسندی‌ها برای قهرمانی سخت‌تر از قبل شد، اظهار داشت:‌ بازی آنقدر تحت‌الشعاع مشکلات داوری قرار داشت که مسائل فنی در آن محو شد. در یک بازی که ما کاملا مسلط بودیم، داوری کاری کرد که گل‌های زیادی را نزدیم و بازیکنان‌مان تمرکز لازم را از دست دادند. داور بدترین تصمیمات را در صحنه‌های حساس داشت و نتوانست بازی را خوب مدیریت بکند. او خیلی ضعیف عمل کرد و در عین حال با لحن بسیار بدی با بازیکنان صحبت می‌کرد که این رفتار در شأن بازیکنان دو تیم گیتی‌پسند و پایاسازه نبود.

وی در مورد افشین کاظمی که در این دیدار از سوی بازیکن حریف سیلی خورده، یادآور شد: بازیکن حریف به صورت افشین کاظمی سیلی زد اما با وجودی که داور این صحنه را دید، واکنشی نشان نداد. البته داور محکم‌تر از این سیلی را در صحنه پنالتی که ابتدا دستور تکرار آن را داده بود، از پایاسازه‌ای‌ها خورد اما نسبت به آن هم واکنشی نشان نداد. او شجاعت نداشت که پای حرفش بماند، او بازی را خراب کرد.

کشاورز در مورد صحنه پنالتی حاشیه‌ای که بازی را برای دقایقی متوقف کرد، تصریح کرد: اوج اشتباهات داوری، همین صحنه پنالتی بود که داور ابتدا به دلیل پرتاب بطری از سوی تماشاگران، دستور به تکرار آن داد ولی وقتی پایاسازه‌ای‌ها او را زدند، حرفش را برگرداند و پنالتی تکرار نشد. به خاطر همین موضوع بازی ۱۵ دقیقه از جریان افتاد که ضربه تکرار شود یا نشود. او وقتی بازیکن ما را از پشت، در موقعیت تک به تک زدند،‌ درحالیکه بازیکن پایاسازه خودش را برای اخراج آماده کرده بود،‌ فقط به کارت زرد اکتفا کرد.

مربی – بازیکن گیتی‌پسند که خودش نیز در این مسابقه با دریافت کارت زرد دوم، از مسابقه اخراج شد،‌ کارت زرد دومش را درست دانست و عنوان کرد: یکی از کارت‌هایم درست بود اما کارت زرد دوم اصلا درست نبود. داور نتوانست در این مسابقه عدالت را رعایت کند.

کاپیتان سابق تیم ملی در مورد اینکه با این تساوی و با توجه به برد تاسیسات مقابل مس، حالا شانس گیتی‌پسند برای قهرمانی کمتر از قبل شده است، خاطرنشان کرد: ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و خیلی امیدواریم که بتوانیم تیم خوب فردوسی را از پیش رو برداریم. باید با برد لیگ را تمام کنیم و امیدوارم که حق به حق‌دار برسد. دقیقا چهار سال پیش هم همین اتفاق رخ داد و کار قهرمانی به روز آخر کشیده شد.

وی افزود: این که هفته آخر اینقدر تعیین‌کننده است،‌ نشاندهنده قدرت لیگ و عملکرد خوب جوانان است. قبلا چند هفته مانده به اتمام لیگ، قهرمان مشخص می‌شد اما حالا چند هفته مانده ما پنج مدعی قهرمانی داشتیم و حالا هم قهرمان در هفته آخر مشخص می‌شود. فکر می‌کنم این اتفاق نوید روزهای خوب فوتسال را می‌دهد.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسالی شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۴

این داور مال این بازی نبود تصمیماتش سفارشی بود

نام ... شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۶

شما که در مقابل حرف شمسایی ابراز فرموده بودید تیمها چند هفته قبل قهرمان نشده اند حالا میگی شده بودند!!!
در همین امسال چندین مورد زمانی که بازیکن حریف روی خط میتوانست عبور کند و شما نمیتوانستید توپ او را بزنید تکلهای خطرناک که بعضی به توپ هم اصلا بخورد نداشت از طرف شما انجام شد و داور آنرا نادیده گرفت حالا چون قانون اجرا شد داور بد شد?!!
مگه میشه که بازیکن پایاسازه وقتی روی زمین افتاده بی دلیل به افشین کاظمی سیلی بزند?یعنی هیچ الفاظی بین آنها نبوده و هیچ لگدی هم افشین به او نزد?!!
در بازی با تاسیسات هم وقتی بازیکن تاسیسات تک به تک بود آیا تکل از پشت آذرپرور خطا نبود?

نام ... شنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۷

آقای کشاورز بی اخلاق ترین بازیکن لیگ افشین کاظمی ست اینو خودت هم خوب میدونی پس سنگشو به سینه نزن داداشه من

نام ... یکشنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰:۱۳

آقایی که خیلی ها فکر میکنند شما اخلاق داری یک سوال از شما دارم
آیا احترام به قوانین مصداق اخلاق هست یا نه?
پس چرا شما که عده ای هم فکر میکنند اخلاق داری غیر ز اعتراضات مختلف به قوانین احترام نگذاشتی و بعد از اخراج رفتی پشت دروازه و در روند اجرای قانون اختلال ایجاد کردی و نرفتی روی سکو و بعد هم که هدایت شدی همین که کمی حواس بقیه پرت شد دوباره آمدی پشت دروازه?
البته بقیه عوامل مختلف تیم شما به قوانین احترام نمیگذاشتند?

از کرج دوشنبه , ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۶

رضا ترابی ضعیف ترین داور لیگ کشوره معلوم نیست بر چه اساسی به این بابا داوری میرگدن.ایشون شاگرد پزمان رضایی میباشند که پارسال در ساری بازی را خراب نمود و نیمه کاره بازی را تعطیل کرد!!!!!!!!!!