کد خبر : 24268
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 اسفند 1393 - 10:28
-

ابطحی: شش ماه است به خانه نرفته‌ام/ به خاطر اصول جوانمردی باید این هفته محکم بازی کنیم

ابطحی: شش ماه است به خانه نرفته‌ام/ به خاطر اصول جوانمردی باید این هفته محکم بازی کنیم
سرمربی تیم شهروند ساری گفت: به خاطر حساسیت کار و فشار مضاعفی که روی خود احساس می‌کردم، ۶ ماه است به خانه نرفته‌ام چون باید کار را خیلی جدی پیگیری می‌کردیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمهدی ابطحی در مورد بازی این هفته تیمش اظهار داشت: با بردی که این هفته کسب کردیم، ماندن‌مان در لیگ برتر قطعی شد. حالا دیگر نتیجه بازی آینده به حال ما فرقی نمی‌کند اما از آنجایی که خودمان پیش از این در منطقه خطر بوده‌ایم و کاملا شرایط دیگر تیم‌ها را درک می‌کنیم، قطعا محکم بازی خواهیم کرد.

وی افزود: به خاطر حساسیتی که از ابتدا در کارمان وجود داشت، در تمام این مدت، به تهران نرفتم. ۶ ماه است که به خاطر فشار مضاعفی که روی خود احساس می‌کردم، به خانه نرفته‌ام چون کار خیلی سنگین بود و این جمعیتی که همیشه در سالن همراه تیم بود، می‌طلبید که کار را خیلی جدی پیگیری کرد. به همین دلیل اگر با اعلام رای بازی نیمه‌تمام ساری، تکلیف دو تیم سقوط کننده مشخص شود، آنوقت با نجاریان هماهنگ کرده‌ام که زودتر راهی تهران شوم و در هفته آخر، با توجه به اینکه نتیجه دیگر نه برای ما و نه برای دیگر تیم‌ها اهمیتی دارد، کنار تیم نباشم؛ اما اگر این اتفاق رخ نداد و بازی ما در سرنوشت دیگران تاثیرگذار بود، می‌مانم تا کار تمام شود.

این مربی باسابقه فوتسال تصریح کرد: ما خودمان را جای آنها می‌گذاریم و می‌دانیم تمام امیدشان به بازی ماست. با وجودی که این حق ماست که با توجه به بی‌اهمیت بودن نتیجه این مسابقه، از جوانان‌مان استفاده کنیم اما اصول جوانمردانه حکم می‌کند که با تمام وجود برابر حریف قرار بگیریم.

ابطحی با اشاره به هواداران تیم شهروند، گفت: این شهر با همه شهرها فرق می‌کند. اینجا فوتسال را طور دیگری دوست دارند. خیلی عجیب است که برای یک بازی پنج هزار نفر به سالن می‌آیند و کلی آدم هم بیرون سالن می‌مانند. من هیچ جای ایران چنین چیزی را ندیده‌ام. این تماشاگران برای فوتسال گنج هستند و باید روی آنها سرمایه‌گذاری کرد. من اگر جای مسئولان اینجا بودم، تیمی را برای قهرمانی در لیگ برتر می‌ساختم.

سرمربی تیم شهروند ساری در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند چه رأیی برای دیدار نیمه‌تمام این تیم با شهرداری ساوه اعلام می‌شود، خاطرنشان کرد: گرچه دیگر ماندن ما در جدول قطعی شده اما فکر می‌کنم احتمال تکرار بازی وجود داشته باشد. طبق آن چیزی که قبلا مصوب شده و آنچه قانون می‌گوید فکر می‌کنم بازی تجدید شود.

وی در مورد حاشیه‌های این روزهای فوتسال و بی‌اخلاقی‌های مورد ادعای برخی مربیان، تصریح کرد: تاکنون چیزی در رابطه با من نبوده، ولی اینکه از بازیکنان و افراد دیگر صحبت‌هایی در این مورد مطرح شود، شنیده‌ام و این موضوع وجود دارد. این بی‌اخلاقی‌ها به بخشی از فوتسال تبدیل شده است که باید آن را مدیریت کرد. قطعا این بحث‌ها تاثیر سوء خود را در فوتسال می‌گذارد و این ظلم بزرگی است و تبعات آن تا سال‌ها گریبانگیر این رشته خواهد بود.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساوه یکشنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷

سید جان تو رو به جدت قسم روبروی مقاومت کرج مردانه بازی کن تا تیم شهر خودت ساوه بمونه تو لیگ.علی یارت

مجید-شهروند یکشنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۸

ابطحی دوست داریم
فصل بعد هم با ما بمان

ساوجی. عاشق ابطحی یکشنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۱

آقای ابطحی همه تو ساوه شمارو دوست دارن،ایشالا بخاطره دوستدارانت تو ساوه مقاومتو میبرید. بازم یه روز ایشالا میاید سرمربی شهرداری میشید و اون آدمه کوچیک که پارسال تو ساوه برای شما کارشکنی میکرد ضایع میشه

ساروی متعصب دوشنبه , ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۷:۵۰

سال بعد انشاالله ببرینش ساوه.. جان مادرتون