کد خبر : 24298
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 اسفند 1393 - 13:29
-

دبیری:مشکل خانوادگی شمسایی برای حضور در تبریز برطرف شده است/باید یک کلمه اعدام هم کنار حکمم می گذاشتند

دبیری:مشکل خانوادگی شمسایی برای حضور در تبریز برطرف شده است/باید یک کلمه اعدام هم کنار حکمم می گذاشتند
مالک باشگاه دبیری گفت: قبول دارم کاری که کردم اشتباه بود ولی اگر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال یک کلمه اعدام هم مقابل حکم من می‌گذاشت دیگر کامل می‌شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،افشین دبیری در مورد پیشنهاداتی که گفته می‌شود از سوی این باشگاه به وحید شمسایی برای فصل آینده ارائه شده، گفت: او گزینه اصلی ما برای فصل آینده هست،‌ اما هنوز هیچ پیشنهادی را با او در میان نگذاشته‌ایم چون باید فصل تمام شود و بعد در این مورد صحبت کنیم. پیشنهاد دادن، اکنون کاری حرفه‌ای نیست.

وی در پاسخ به این سوال که سال گذشته شمسایی به دلیل اینکه زندگی کردن در تبریز به دلیل شرایط خانوادگی‌ برایش دشوار بود، از این تیم جدا شد، آیا او سال آینده می‌تواند بار دیگر در تبریز حضور داشته باشد، تصریح کرد: آن زمان مشکلاتی بود از جمله یک عمل جراحی، که فکر می‌کنم دیگر این مسئله برطرف شده، در هر صورت باید با او صحبت کنیم. ما فصل قبل کوچکترین مشکلی نداشتیم و فصل خیلی خوبی را هم پشت سر گذاشتیم. تنها مسئله که باعث جدایی شمسایی از ما شد، مشکل خانوادگی بود.

دبیری در مورد شکست‌های سنگین اخیر تیمش در لیگ، خاطرنشان کرد: این باخت‌ها چند دلیل داشت. یک اینکه از دست دادن چند بازیکن تاثیر‌گذار از جمله وحید قاسمی که در نیم‌فصل از ما جدا شد، بهروز جعفری که به لیگ اسپانیا رفت و همچنین مصدومیت وحید شفیعی، کار ما را سخت کرد. مشکلاتی که در رابطه با تعویض کادرفنی داشتیم نیز از نظر روحی روی تیم تاثیر گذاشت. در کنار این دو علت، اشتباهات داوری نیز باعث عدم نتیجه‌گیری ما شد. بعد از اینکه کمیته داوران مرا محروم کرد، آنها به بررسی بازی‌‌های ما پرداختند و تعدادی از مواردی که ذکر کرده بودیم از جمله بازی با تاسیسات را قبول کردند که اشتباه داوری بوده است. سنگ‌سفیدی در این بازی باید چند کارت زرد دریافت می‌کرد و از بازی اخراج می‌شد.

وی افزود: به هر شکل اگر داوری اینقدر در آن مقاطع اشتباه نمی‌کرد، این در عملکرد کلی تیم تاثیرگذار بود و به این راحتی بالای جدول را از دست نمی‌دادیم. ما به خاطر نتایج اخیر شرمنده هواداران شدیم. گل‌های دریافتی‌مان در چند بازی اخیر، به اندازه کل لیگ بوده است. البته مشکلات اساسی هم در کار هست، نگرشی که مسئولان فوتسال نسبت به باشگاه‌ها دارند، خوب نیست. حکمی که کمیته انضباطی در مورد من داد منظورش این بوده که کسانی که هزینه می‌کنند را دلسرد کنند. قبول دارم کاری که کردم اشتباه بود ولی اگر یک کلمه اعدام هم مقابل حکم من می‌گذاشتند دیگر کامل می‌شد.

افشین دبیری در مورد جریمه‌هایی که در این فصل باشگاه برای کادرفنی و بازیکنانش در نظر گرفته، خاطرنشان کرد: این حداقل جریمه بود. به هر شکل بازیکنان باید بدانند اگر بی‌انگیزه بازی کنند،‌ فقط این باشگاه نیست که متضرر می‌شود، بلکه خود آنها هم ضرر می‌کنند. ما با وجودی که در صدر جدول نبودیم اما پرداخت‌های‌مان همیشه به موقع بود، بابت باخت‌ها جریمه نمی‌کردیم اما پاداش می‌دادیم، به همین دلیل وقتی دیدیم نتایج به این شکل رقم می‌خورد، برای تیم جریمه در نظر گرفتیم.

مالک باشگاه دبیری اضافه کرد: امیدوارم شرایط کمیته فوتسال بهتر از این شود. اکنون متاسفانه شاهد اتفاقات خوبی نیستیم. مثلا حکم دیدار نیمه‌تمام شهروند و شهرداری کاملا مشخص است اما این همه طول می‌کشد تا در مورد آن تصمیم‌گیری شود، آنوقت پرونده من سریع به کمیته انضباطی می‌رود، اما دیداری که شاید به خاطر نیمه‌تمام ماندن، تبدیل به فاجعه می‌شد و حکم آن مسلم است، به هیات رئیسه لیگ می‌رود. فکر می‌کنم عدم حضور افتخاری سر کارش، باعث این مسائل می‌شود.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسالی دوشنبه , ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۹:۵۳

بعد از ۲۴ساعت گذاشتن این پیام در سایت هیچ کس نظری به حرف شما نداد افشین خان
امیدوارم متوجه شده باشید حرفهای شما برای مردم دیگه مهم نیست ومردم به حرفهای پوچ شما عادت کردن