کد خبر : 24243
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 اسفند 1393 - 12:32
-

نظری: یک نفر در مورد من به خسوس اطلاعات غلط می دهد/قرچک در فوتسال ما یک برند و نماد محسوب می شود

نظری: یک نفر در مورد من به خسوس اطلاعات غلط می دهد/قرچک در فوتسال ما یک برند و نماد محسوب می شود
دروازبان تیم تاسیسات دریایی تهران از لیگ امسال ، شرایط خود و تیمش و تیم ملی گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دروازه بان تیم تاسیسات دریایی با اشاره به بازی هفته آخر تیمش در برابر منصوری قرچک گفت: من افتخار پوشیدن پیراهن این تیم را ۸ سال قبل داشته ام و این تیم و شهر قرچک در حال حاضر در فوتسال کشور ما یک برند و نماد محسوب می شود و دیدار ما در برابر این تیم و در حضور تماشاگران پرشورشان دیدار سختی است ولی ما امیدواریم نتیجه لازم را کسب کنیم.
مصطفی نظری با اشاره به دلیل حضورش در لیگ ایران گفت: من به دلایل خانوادگی امکان ادامه فعالیت در لیگ روسیه را نداشتم به همین دلیل به دنبال پیشنهاد مناسب برای بازی در ایران بودم.در ابتدای فصل تیم های دبیری و گیتی پسند نیز مذاکراتی با من داشتند ولی به دلیل حضور شمسایی در تاسیسات حضور در این تیم را پذیرفتم ، چون اعتقاد دارم که آدم های بزرگ فکرهای بزرگ دارند که این به موفقیت کمک می کند. و این موضوع برای من با حضور وحید محقق می شد.
وی ادامه داد: تیم ما در ابتدای فصل برای قهرمانی بسته نشده بود چون به دلیل محدودیت جذب بازیکن سهیمه لیگ برتری فقط امکان جذب ۴ بازیکن وجود داشت ولی شرایط به نحوی رقم خورد که با کادر فنی و مدیریتی قوی در حال حاضر مدعی اول کسب قهرمانی هستیم.
نظری در خصوص دعوت به تیم ملی هم گفت: حدود یکسال است که از تیم ملی دور هستم . من مشکلی با خسوس ندارم به نظر فردی اطلاعات غلط به خسوس می دهد ولی من همیشه آمادگی خدمت در تیم ملی را دارم الان هم با توجه به برنامه تمرین اضغر قهرمانی در آمادگی کامل به سر می برم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۵

آقای نظری اینقدر گنده نمایی نکن کی گیتی پسند به تو پیشنهاد داد گیتی پسند با داشتن سپهر محمدی نیازی به تو نداره

ashkan یکشنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۹

Beshin baba sepehr angosht Kochike nazari am nist Soltan sakhre

janam دوشنبه , ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰:۲۶

Sakhre hamishe number 1