کد خبر : 24403
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 اسفند 1393 - 11:02
دسته‌بندی نشده
-

غفاری: در جریان نامه دپارتمان داوری به باشگاه دبیری نیستم/ داوران هفته آخر را دقیقه ۹۰ اعلام می‌کنیم

غفاری: در جریان نامه دپارتمان داوری به باشگاه دبیری نیستم/ داوران هفته آخر را دقیقه ۹۰ اعلام می‌کنیم
عضو دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال در بخش فوتسال گفت: هنوز داوران این هفته را اعلام نکرده‌ایم و حتما این کار را در دقیقه ۹۰ انجام خواهیم داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بهمن غفاری در مورد ادعای باشگاه دبیری در مورد اقرار به اشتباه داور دیدار تیم‌های دبیری و تاسیسات دریایی از سوی دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال اظهار داشت:  من اصلا در جریان چنین موضوعی نیستم و هیچ اطلاعی از این نامه‌ای که گفته شده، ندارم.

وی در پاسخ به این سوال که شما مسئول داوری بخش فوتسال هستید و چطور می‌شود نامه‌ای از دپارتمان داوری در این خصوص صادر شود و شما بی‌اطلاع باشید، تاکید کرد: درست است باید همین‌طور باشد. من ندیدم نامه‌ای به باشگاه دبیری ارسال شود.

غفاری در مورد انتقاداتی که مدیرعامل گیتی‌پسند بعد از دیدار این تیم با پایاسازه مطرح کرده و همچنین از سفر سه داور بین‌المللی به مالزی انتقاد کرده بود، خاطرنشان کرد: همیشه همین بوده، تیم‌ها وقتی می‌برند همه چیز خوب و بروفق مراد است، اما باب شده وقتی نتیجه نمی‌گیرند از این صحبت‌ها مطرح می‌کنند. داوران بین‌المللی ما باید در کلاس مالزی شرکت می‌کردند. سهرابی، عرض‌پیما و نصیرلو باید سالی یک بار در این کلاس‌ها شرکت کنند وگرنه به آنها قضاوت داده نمی‌شود.

عضو دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال در بخش فوتسال و فوتبال ساحلی در مورد انتقادی که از معرفی زودهنگام داوران پیش از مسابقه مطرح می‌شود، گفت: هنوز داوران این هفته را اعلام نکرده‌ایم و حتما این کار را در دقیقه ۹۰ انجام خواهیم داد.

 منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بی نام دوشنبه , ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴

داوران تهران و مازندران در هفته آخر می درخشند. خخخخخ

ناشناس دوشنبه , ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶

فکر کنم آقای غفاری فیلم بازی گیتی و پایاسازه رو ندیده. بهتره برین ببینین و بعد نظر بدین

نام ... دوشنبه , ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱

از الان مشخصه داوران مازندران و زنجان وتبریز آماده باشند

رفیق گرمابه چهارشنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵

۲۵هفته که خراب کردی اینم روش آقای غفاری به تاریخ پیوستی بااین داوران حالا کی رو میخواهی از لپ لپ دربیاری بیچاره ترابی کاری کردی از خانه بیرون نمیاد