کد خبر : 24511
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اسفند 1393 - 11:32
-

ابطحی:اسکوربرد سالم نباشد بازی سه بر صفر به سود میهمان می‌شود!

ابطحی:اسکوربرد سالم نباشد بازی سه بر صفر به سود میهمان می‌شود!
سرمربی شهروند ساری اظهار کرد مشکلی با رای صادره از سوی هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال ندارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی شهروند ساری اظهار کرد مشکلی با رای صادره از سوی هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال ندارد.

ابطحی درباره رای صادره از سوی هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال مبنی بر برگزاری ادامه دیدار ناتمام شهرداری ساوه و شهروند ساری گفت: من با رای صادره مشکلی ندارم و به حال تیم ما فرقی نمی‌کند. من شرح وظایفی دارم و بر اساس وظیفه در این بازی شرکت خواهیم کرد.

وی درباره چگونگی نیمه تمام ماندن بازی اظهار کرد: بر اساس قانونی که AFC اعلام کرده است، یکی از ملزومات برگزاری بازی سالم بودن اسکوربرد است که در این بازی خراب بود و ادامه بازی با کورنومتر الزامی نیست. به وسیله اسکوربرد است که تعویض‌ها، تایم اوت و گل‌ها را نشان می‌دهند. تیم میهمان این حق را دارد که بازی را برگزار نکند؛ چرا که قبل از شروع بازی به ما نگفتند اسکوربرد خراب شده است. در سالن دو اسکوربرد بود که هر دو خراب بود. بازیکنان مشغول به گرم کردن شدند و بعد گفتند که تابلو خراب است. بعد از این رخدادها با پیشنهاد ناظر مبنی بر برگزاری دیدار با کورنومتر موافقت کردیم.

سرمربی شهروند ساری افزود: در حین بازی اعلام کردند که زمان تایم اوت است. بعد از گذشت سه دقیقه گفتند که یک دقیقه گذشته است. این حرکت چه معنی می‌دهد؟ از این جا بود که اعتراض ما شروع شد. بعد از این از سوی فدراسیون اعلام کردند که یک نفر بالای سر ناظر بایستد که ناظر این پیشنهاد را قبول نکرد. حتی بعد از این بود که مسئولین ساوه اعلام کردند که اگر دست ناظر به دکمه‌ای بخورد و زمان صفر شود از کجا بفهمیم که چند دقیقه از بازی گذشته است. قبل از این بازی راس ساعت دو بعد از ظهر تیم جوانان این شهر بازی داشت و اسکوربرد کار می‌کرد. چرا ساعت چهار که تیم ما بازی داشت کار نکرد؟

ابطحی گفت: این برای اولین بار نیست که از این قبیل اتفاقات در فوتسال می افتد و تیم های میزبان تخلف می کنند. با این حرکات باید برخورد شود. در چندین مورد خودم دیده ام که به پزشک تیم گفته اند که دیر به سالن بیاید تا بازی دیرتر شروع شود و ما هم طبق رویه معمول مشغول گرم کردن شده‌ایم و انرژی‌مان را تلف کرده‌ایم. تیم میزبان چون از موضوع خبر داشته، کمتر گرم کرده است. نمی‌شود که در یک بازی دو بار گرم کرد. یا به مسئولین نیروی انتظامی گفته‌اند که به سالن دیر بیایند. طبق قانون رسمی فدراسیون چنانچه نیروی انتظامی یا پزشک دیر بیایند و اسکوربرد سالم نباشد بازی سه بر صفر به صود میهمان می‌شود.

سرمربی شهروند خاطرنشان کرد: در آن بازی هم ما حاضر شدیم یک نیمه بازی کنیم. برای انصراف از ادامه بازی هم من تصمیم نگرفتم. مدیرعامل صلاح ندید که ادامه بازی را برگزار کنیم. مطمئن باشد در پشت چنین اتفاقاتی سهو نیست بلکه عمد است. این حرکات با روح ورزش مطابقت ندارد و به خاطر این تخلفات است که ما دیگر آن کیفیت را در آسیا نداریم. فدراسیون باید برای جلوگیری از این اتفاقات پیش قدم شود.

وی در پایان گفت: ما در این دو بازی طوری بازی می‌کنیم که هیچ تیمی از عملکرد ما متضرر نشود. برای ما سقوط مقاومت یا پایاسازه و یا شهرداری ساوه هیچ فرقی نمی کند. الان ما این هفته با مقاومت بازی داریم و شهرداری دوست دارد که ما آنها را ببریم و در بازی با شهرداری هم مقاومت دوست دارد که ما آنها را ببریم. ما تمام تلاشمان را می کنیم که عملکرد خوب خودمان را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مجید. ساری سه شنبه , ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲

آقای ابطحی انقدر این مربی کرج قده،که گقته ساری با تمام قواشم بیاد بما میبازه.باید با اختلاف ببریمشون.

نام ... سه شنبه , ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰

ابطحی جان. ازت خواهش میکنم لباسها و وسایلت رو با خودت ببر کرج از همون طرف برو خونت ۶ ماه نرفتی بده زشته

نام ... سه شنبه , ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸

آقای ابطحی کارت به کجا رسیده رضا فلاح واست کری میخونه

شهياد سه شنبه , ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۷

تو اگه شهامت داشتی تیمت رونیمه دوم بازی نمیکشیدی بیرون تو ساوه ،چون اون موقع هم بازی رو میدادی،هم بازیکنات سه کارته میشدن

نام ... سه شنبه , ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۹

آقامهدی زشته ازشمابعیده اینطوری صحبت میکنی.مثل یه مربی جوان.آره واینا

محمدرضا-ساری سه شنبه , ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۷

مهدی ابطحی دوست داریم دوست داریم مااااا

فوت چهارشنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱:۱۲

با سلام سید جان جنگ زرگری با شهرداری را کنار بگذارید به نظرم بهتره؟!
جوانمردی رو در سالن میام تماشا کنم انشاالله؟!