کد خبر : 24515
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اسفند 1393 - 11:35
-

خانم گل فوتسال کشور : بانوان ایران در جهان حرف برای گفتن دارند

خانم گل فوتسال کشور : بانوان ایران در جهان حرف برای گفتن دارند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،خانم گل این فصل رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور گفت : در صورت رسیدگی و توجه بیشتر مسوولان به فوتسال بانوان ، این رشته در جهان حرف برای گفتن دارند . سارا شیر بیگی با بیان اینکه در هر دوره سطح رقابت های فوتسال بانوان افزایش می یابد،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،خانم گل این فصل رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور گفت : در صورت رسیدگی و توجه بیشتر مسوولان به فوتسال بانوان ، این رشته در جهان حرف برای گفتن دارند .

سارا شیر بیگی با بیان اینکه در هر دوره سطح رقابت های فوتسال بانوان افزایش می یابد، گفت : امسال سطح رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور از سال های گذشته بهتر بود و سطح رقابت ها در این دوره ، خیلی نزدیک بود.

وی گفت : امکانات بیشتر تیم ها در فوتسال بانوان کم است که این موضوع ، شرایط را برای دنبال کردن حرفه ای این ورزش مشکل می کند.

وی با بیان اینکه از ۹ سال قبل همزمان در دو رشته راگبی و فوتسال فعالیت می کرده اظهار کرد : ورزش راگبی را باتوجه به محدودیت برای شرکت تنها در یک بازی از دو سه سال قبل کنار گذاشتم وا ز پنج سال قبل وارد مسابقات لیگ برتر شدم که با توجه به وضعیت قرار دادها هر سال در یک تیم شرکت کرده ام.

شیربیگی که اهل اسلام آباد غرب استان کرمانشاه است، ادامه داد : تا کنون در تیم های لیگ برتر یاسوج، ماهان اصفهان، ورامین ، پرسپولیس مشهد و سپید رود رشت بازی کرده ام که به جز پرسپولیس مشهد که در آن دوره ای که حضور یافته بودم، منحل شد؛ در تیم های دیگر به مقام های دوم و سوم لیگ برتر نائل شدیم.

وی موفقیت خود را در ۹ سال فعالیتش عشق به فوتسال، تمرینات مداوم و حمایت های خانواده و مربیان عنوان کرد.

به گزارش ایرنا،سارا شیربیگی با ۶۷ گل به عنوان خانم گل این فصل رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور شناخته شد.

رقابت های فوتسال لیگ برتر بانوان کشور با قهرمانی تیم ملی حفاری اهواز و نایب قهرمانی سپید رود رشت در این شهر پایان یافت .

در این دور از مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان کشور تیم های دانشگاه آزاد تهران، بازرگانی نوشهر، کاسپین قزوین، شهرداری زنجان، یاران جوان بندرعباس، راه آهن تهران، سپیدرود رشت، ملی حفاری اهواز، پالایش نفت آبادان، شهرداری شهریار و انصار ولایت تبریز حضور داشتند. ک/۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

تماشاگرفوتسالی سه شنبه , ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۸

درود بر تو شیرزن ایرانی