کد خبر : 24529
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اسفند 1393 - 12:56
-

دعوت فوتسالی ها به سرزمین کی روش!

دعوت فوتسالی ها به سرزمین کی روش!
تیم ملی فوتسال ایران به تورنمنت پرتغال دعوت شده است .

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال ایران به تورنمنت پرتغال دعوت شده است و تیرماه در این کشور با چند تیم به رقابت می‌پردازد.
در حالی که پیش از این خبرهای غیر رسمی از احتمال بازی تیم ملی فوتسال ایران با اسپانیا، پرتغال و ایتالیا شنیده می‌شد، دعوتنامه‌ای از پرتغال به فدراسیون فوتبال ایران ارسال شده که مطابق آن، تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در تورنمنت چهارجانبه، به این کشور دعوت شده است.

سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسالضمن تایید این مطلب، اظهار کرد: سال آینده، سال شلوغی داریم. دعوتنامه‌ای از پرتغال به دستمان رسیده تا در تورنمنت این کشور که در تیرماه برگزار می‌شود، شرکت کنیم.

وی افزود: این تورنمنت چهارجانبه است که حضور ایران و پرتغال در آن قطعی شده و هنوز نام دو کشور دیگر مشخص نیست. به هر حال طبق برنامه از اول تا هشتم تیرماه در پرتغال خواهیم بود. این تورنمنت می‌تواند به ما کمک کند تا در آستانه جام ملت‌های آسیا، آماده‌تر باشیم.

رئیس کمیته فوتسال درباره دیدارهای تدارکاتی با اسپانیا و ایتالیا هم خاطرنشان کرد: پیگیر این بازی‌ها هم هستیم ولی حتی اگر این کشورها بپذیرند که با ما بازی کنند، با توجه به فشردگی برنامه‌های تیم ملی و لیگ کارمان یک مقدار سخت خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.