کد خبر : 22934
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اسفند 1393 - 8:24
-

کارنامه تیم ملی فوتسال در سال ۹۳

کارنامه تیم ملی فوتسال در سال ۹۳
تیم ملی در سال 93، هفده بازی انجام داده است که اولین آن با ازبکستان و آخرینش دیدار با اسلوونی بوده است .

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی در سال ۹۳، هفده بازی انجام داده است که اولین آن با ازبکستان و آخرین‌اش دیدار با اسلوونی بوده است .
شاگردان خسوس در این ۱۷ بازی، ۱۳ پیروزی، ۲ باخت و ۲ تساوی به دست آورده‌اند.
تیم ملی فوتسال ایران بازی‌های خود در سال ۹۳ را با دیدار تدارکاتی برابر تیم ملی ازبکستان آغاز کرد و توانست با نتیجه ۶ بر ۱ و ۶ بر ۲ در روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین این تیم را پشت سر بگذارد.
تیم ملی سپس در بازی‌های آسیایی ۵ بر یک برابر اندونزی، ۱۵ بر صفر برابر چین و ۸ بر یک برابر استرالیا به برتری رسید تا در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ویتنام میزبان برود و در آن مرحله ۱۵ بر ۴ این تیم را شکست دهد.
در مرحله نیمه‌نهایی نیز ازبک‌ها برای سومین بار در سال ۹۳ و با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست را در برابر ایران پذیرفت تا ایران راهی فینال شود ولی در گام آخر با تساوی ۲ بر ۲ برابر ژاپن در ضربات پنالتی و در مجوع نتیجه را ۵ بر ۲ به سامورایی‌ها باخیتم تا جام برای سومین بار از کف ایران برود.
تیم ملی سپس به جایزه بزرگ برزیل رفت و در آنجا در مرحله گروهی تیم‌های گواتمالا و کاستاریکا را ۷ بر ۲ و ۵ بر یک شکست داد و به نیمه‌نهایی رفت و در آنجا در دیداری پر حرف و حدیث ۴ بر ۳ به کلمبیا باخت و به رده‌بندی رفت تا دوباره و این بار با نتیجه ۱۰ بر ۴ گواتمالا را پشت سربگذارد و سوم شود.
تیم ملی در قم نیز در دو دیدار از روسیه پذیرایی کرد که به دو تساوی ۱ بر ۱ و صفر بر صفر دست یافت.
سفر ملی‌پوشان به کرواسی برای دیدار با تیم ملی این کشور منجربه برتری ۴ بر ۱ و ۲ بر صفر شد.
بازیکنان ایرانی در آخرین بازی تدارکاتی خود در اسلوونی ۴ بر ۲ و ۲ بر یک این تیم اروپایی را شکست دادند تا کارنامه ملی‌پوشان در سال ۹۳ هچری شمسی با این بازی پایان یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.