کد خبر : 24688
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 اسفند 1393 - 12:15
-

تصمیم هیات رئیسه در مورد بازی ناتمام کاملا غیر قانونی بود/کاش اگر مطلع نبودند از افراد آگاه قانون را می پرسیدند

تصمیم هیات رئیسه در مورد بازی ناتمام کاملا غیر قانونی بود/کاش اگر مطلع نبودند از افراد آگاه قانون را می پرسیدند
یک کارشناس داوری گفت:اگر اعضای هیات رئیسه از قانون مطلع نیستند بهتر بود آن را از افرادی که مطلع قانون بودند می پرسیدند تا چنین رای خنده داری را صادر نکنند.

یکی از داوران مطرح فوتسال کشورمان در تماس با پایگاه خبری فوتسال ایران توضیحاتی را در مورد رای صادره در مورد بازی ناتمام ابراز کرد.

این داور که علاقه ای به فاش شدن نامش نداشت گفت: آقای ابطحی گفته اند که در دو سه بازی آخر لیگ بازی ها حتما باید با اسکوربورد برگزار شود در شرایطی که هیچ کجای قانون چنین چیزی نیامده است. تصمیم هیات رئیسه کاملا غیرقانونی بوده و در هیچ کجا نیامده است که بازی در یک نیمه برگزار شود.

این داور بین المللی در مورد اینکه پیش از این بازی لیگ فوتبال به دلیل قطع برق مجددا در ۲۰ دقیقه از سر گرفته شد اذعان داشت:حساب آن یازی را نباید با این بازی مقایسه کرد. اولا که آنجا برق رفته بود و در این بازی برق رفتگی وجود نداشت ثانیا در فوتسال آمده که در صورت نبودن اسکوربورد یا خرابی آن،بازی با کرونومتر برگزار شود.از سویی ساری یک نیمه با این شرایط بازی کرده و در نیمه دوم هم باید با همین شرایط بازی می کرد.

این کارشناس در پایان گفت:گرچه تصمیم اخیر در مورد تجدید یک نیمه ای بازی غیرقانونی است اما اگر بنا به تجدید باشد باید کل بازی از ابتدا برگزار شود.اگر اعضای هیات رئیسه از قانون مطلع نیستند بهتر بود آن را از افرادی که مطلع قانون بودند می پرسیدند تا چنین رای خنده داری را صادر نکنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲

این که تا ساعت ۲ سالم بود بعد خراب شد چرا در این مورد حرفی نمیزنی؟

نام ... چهارشنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰

بعید هم نیست این داور شاید پژمان رضایی باشه

حسین ساری چهارشنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵

این اقا نمیدونه که ساری با اسکوربورد مشکلی نداشته .مشکل اونجایی شروع شده که داور گفته ۲دقیقه تا پایان بازیو ۵ دقیقه بعد گفته ۲دقیقه تا پایان بازی
و در همان ۲دقیقه گل خوردیم
درنیمه دوم ب دلیل عدم اعتماد به مسولین.ساری گفته که نماینده هردوتیم باید کنار وقت نگه دار بمونند که با مخالف مسئولین همراه بوده ک نمیدونیم ترس از چی بوده که نذاشتند
به همین دلیل تیم ساری بازی رو ادامه نداد

مجید-شهروند چهارشنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۳

اون بازی برق رفته بود بازی قطع شد این بازی اسکوربورد خراب شدو بازی قطع شد مگه قراره شما شرایطو تفسیر کنی، برق رفتن و خرابی اسکوربورد هردوش عین همه، تشخیصش با شما نیست،

نام ... چهارشنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۲

افرادی که شهامت ندارند نامشان فاش نشود قطعا شهامت ندارند حقیقت و واقعیت را بیان نمایند .بنابراین نقطه نظرات و رای آنان را قبول نمودن سخت و غیر ممکن است.