کد خبر : 24629
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 اسفند 1393 - 9:18
-

تلفن می زنم جواب نمیدی؟

تلفن می زنم جواب نمیدی؟
در اکثر صحبتهای مربیان حرف از تلفن های مشکوک به بازیکنان به میان آمده و چه برخی تیم های درگیر در بالای جدول و چه برخی تیم ها در پایین جدول این ادعا را دارند که با برخی بازیکنان انها تماس گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با نزدیک شدن به هفته پایانی لیگ برتر و انتظارها برای تعیین تیم قهرمان و دو تیم سقوط کننده، بازار حواشی هم حسابی داغ شده و در این میان همه بیش از هر چیز حرف از آرزوی فوتسال پاک می زنند با این حال بازار اتهامی جدید هم حسابی داغ شده که لیگ فوتسال را تحت الشعاع قرار داده است. در اکثر صحبتهای مربیان حرف از تلفن های مشکوک به بازیکنان به میان آمده و چه برخی تیم های درگیر در بالای جدول و چه برخی تیم ها در پایین جدول این ادعا را دارند که با برخی بازیکنان انها تماس گرفته شده است.استارت این اتهامات از سمت حسین شمس سرمربی مس به شمسایی سرمربی تاسیسات زده شد که با واکنش شمسایی و رئیس کمیته فوتسال همراه شد و باشگاه تاسیسات هم به کمیته اخلاق شکایت کرد. پس از آن هم رضا فلاح مربی تیم پایین جدولی مقاومت این ادعا را در مورد بازیکنان خودش و تیم شهروند ساری مطرح و اذعان داشت که با بازیکنان این دو تیم تماس گرفته شده است.این روزها در شرایطی سلامت لیگ فوتسال به خظر افتاده که پیش از این اثبات تبانی در تعیین قهرمان سه فصل پیش،به شدت حیثیت فوتسال ایران را خدشه دار کرد و انتظار می رفت اهالی این رشته بیش از هر کس دیگری در سلامت آن تلاش کنند اما چه در میدان عمل و چه در میدان حرف خلاف آن را شاهد هستیم.اگر تماس هایی که برخی مدعی هستند با بازیکنان حریف گرفته می شود صحت داشته باشد باید فاتحه فوتسال پاک را خواند و فریاد “وا اسفا” سر داد و اگر این اتهامات درست نباشد و تنها بهانه ای برای شکست و کم کردن بار آن از دوش مربی باشد تاسف بیشتر برای کسانی که بدون مدرک فضای رقابت سالم را آلوده می کنند و اجازه نمی دهند همه چیز در سلامت برگزار شود.حالا که این روزها عده ای یکدیگر را به ناپاکی در فوتسال متهم می کنند شاید با برگزاری هفته پایانی دامنه این شایعات بیشتر هم بشود.

منبع:خبرورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۹:۴۳

به نظرم همه باید مواظب علی طاهری باشن که دوباره مثل چند سال پیش … چند سال پیش این کار کرد. اقای منصوری و اقای تقوی مواظب بچه هاتون باشید.

نام ... چهارشنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۱

عزیزم جناب تقوی خودش استاد اینکارها و از چندین سال پیش خیلی کارها را پشت پرده با علی طاهری هماهنگ میکنند و به توافق می‌رسند!
گول این دعواهای الکی بینشان را هم نخور که اینها جنگ زرگری است