کد خبر : 24721
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 اسفند 1393 - 13:54
-

خوراکچی:از نظر روحی و روانی و نظم و انضباط تیمی، به استانداردهای AFC نزدیک هستیم

خوراکچی:از نظر روحی و روانی و نظم و انضباط تیمی، به استانداردهای AFC نزدیک هستیم
سرمربی شهرداری ساوه از وضعیت تیمش برای دیدار با حفاری اهواز می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش این هفته مقابل حفاری قرار خواهد گرفت یا نه، اظهار داشت: بله بازی می‌کنیم و تمام تمرکزمان هم روی دیدار با حفاری است. هیات رئیسه سازمان لیگ هر رأی دیگری هم در مورد مسابقه نیمه‌تمام می‌داد، ما باید مقابل حفاری قرار می‌گرفتیم و این تیم را می‌بردیم.
وی افزود: به هر شکل هیات رئیسه محترم سازمان لیگ را‌ی‌شان را داده‌اند و ما به آن احترام می‌گذاریم اما طبق قوانین باشگاه ما می‌تواند به این رای اعتراض داشته باشد و اعتراض خود را نیز کتبا به کمیته انضباطی ارائه کرده‌ایم. تمام مدارک و مستندات خود را مدیرعامل‌مان روز گذشته به حسن‌زاده ارائه کرد و منتظر رای آنها هستیم، اما درنهایت در مقابل رای کمیته فوتسال سر تعظیم فرود خواهیم آورد و به عنوان یکی از تیم‌های فدراسیون، ملزم به اجرای آن هستیم.
خوراکچی در خصوص اینکه به نظر می‌رسد حفاری انگیزه زیادی برای بازی این هفته نداشته باشد،‌ تصریح کرد: در فوتسال چیزی قابل پیش‌بینی نیست. مگر کسی فکرش را می‌کرد که رئال در زمین خودش از شالکه شکست بخورد؟ ما این‌ها را بارها در بازی‌های خودمان و دیگر حریفان هم لمس کرده‌ایم، به خاطر همین تلاش می‌کنیم که با شرایطی خوب به اهواز برویم و بازی کنیم. تیم ما در نیم فصل دوم تنها سه کارت زرد گرفته و اصلا از زمانی که من مسئولیت تیم را برعهده گرفته‌ام، کارت قرمز نداشته‌ایم. ناظر تمام بازی‌های ما در گزارش خود همه چیز را مطلوب عنوان کرده‌اند و این‌ها نشان می‌دهد که از نظر روحی و روانی و نظم و انضباط تیمی، به استانداردهای AFC نزدیک هستیم.
این مربی باسابقه فوتسال کشور یادآور شد: افتخار می‌کنیم که در هر بازی ما سه هزار نفر به سالن می‌آیند، این همان چیزی که AFC و فدراسیون فوتبال به دنبال آن هستند. گرچه جایگاه‌مان در جدول مطلوب نبوده اما هیچ‌گاه مردم ما را تنها نگذاشته‌اند و به همین دلیل اگر در لیگ برتر ماندیم، برنامه ویژه‌ای برای فصل آینده داریم. ما تنها تیمی هستیم که تماشاگران‌مان به شهرهای مختلف اعزام می‌شوند و برای همین دیدار با حفاری نیز باشگاه اتوبوس در اختیار تماشاگران گذاشته تا ما را تشویق کنند. آنها تماشاگرانی حرفه‌ای هستند که فقط تیم خودشان را تشویق می‌کنند. این اتفاقات برای فوتسال کشور خیلی خوب است و جایگاه ساوه در سال‌های آینده قطعا بهتر از این خواهد شد.
محمود خوراکچی در پاسخ به این سوال که شاپا برای دیدار روز سه‌شنبه هفته آینده در ایران خواهد ماند یا نه، گفت: بله او را نگه می‌داریم چون هزینه کرده‌ایم که نتیجه بگیریم و سرنوشت ما در بازی آخر رقم خواهد خورد. امیدواریم فدراسیون هم تمام راه‌ها و اتفاقات را برای این بازی پیش‌بینی کرده باشد و به ناظرانی که به مسابقات اعزام می‌شود، اعتماد کامل وجود داشته باشد. خوب است همه موارد در جلسه پیش از بازی که در حضور نمایندگان دو باشگاه برگزار می‌شود،‌ صورت جلسه شود تا همه چیز به خوبی پیش برود. به هر شکل همیشه پیشگیری بهتر از درمان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳

تو را به خدا این قضیه خیلی مهم استاندارد را بیشتر توضیح دهید!!!
قبلا بازیکن استاندارد را مطرح میکردند حالا هم مسایل روحی روانی هم استاندارد پیدا کرد!
آخه مگه یک انسانها محصول کارخانه ای هستند که بشه برای آنها استاندارد تعریف کرد!!
بعد شما یکی از مربیان کار بلد این فوتسال هم هستید!!!

نام ... چهارشنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۸

شما مگه رسانه ها را دنبال نمیکنند که می‌فرماید تماشاگران خود را به شهرهای دیگر هم میبرید?!! مثلا بازی گیتی و تاسیسات در تهران تماشاگران تیم گیتی را آیا در سالن مشاهده نفرمودید?!!!
البته استاد شما کلا تک هستید و رفتار خاص دارید!

نام ... چهارشنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۷

ماشاله سلطان خوراکچی این ساروی ها هرجوره خواستم تولیگ بمونن ک موندن باتوانی ماشاله ب غیرتت حاج محمود

نام ... چهارشنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۵

تو راس میگی

ساوجی اصیل چهارشنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۲

زنده باد آقای خوراکچی

نام ... پنجشنبه , ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲:۴۴

ای محمود خوراکچی تو هم برای خودت داستانی داری کی گند تو در بیاد خدا میدونه باور میکنی باجناق شما بیشتر از شما هم مرام داره وکار بلد هستش

ناشناس پنجشنبه , ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۹:۴۸

دروغ میگه به کمترین چیزی که اهمیت میدن تماشاگرای ساوه ای هستش.اهواز هم تماشاگر نمیبرن.پولش برا خوراکچیه حرص و جوشش برا تماشاگرای ساوه.این تیم سقوط کنه از شر خوراکچی راحت میشیم.

نام ... پنجشنبه , ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴

نخندعموجون کدوم تیم تولیگ برتردوربرگشت یه باخت داشته بروبچه

نام ... پنجشنبه , ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷

والابه شماوبچه هاکه گفتیدبه این جمله بدون نقص بایدخندید.چون هیج جاش خنده دارنبود

طاهر از ساوه پنجشنبه , ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵

محمود جون دمت گرم به خدا از هفته پنجم تیم وگرفتی این همه پول خرج کردی این همه بازیکن گرفتی هنوز مدعی سقوطی تازه میگی تیم به استاندارد اسیا رسیده جونم به این همه رو