کد خبر : 24695
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 اسفند 1393 - 12:26
-

۵۰ میلیون پاداش برای بقای در لیگ

۵۰ میلیون پاداش برای بقای در لیگ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم شهرداری ساوه یکی از تیم هایی است که همچنان خطر سقوط به لیگ دسته پایین تر را در کنار خود احساس می کند.این تیم که در هفته های اخیر نتایج نسبتا خوبی را کسب کرده، این هفته برابر حفاری قرار می گیرد. گرچه لیگ برتر روز جمعه تمام می

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم شهرداری ساوه یکی از تیم هایی است که همچنان خطر سقوط به لیگ دسته پایین تر را در کنار خود احساس می کند.این تیم که در هفته های اخیر نتایج نسبتا خوبی را کسب کرده، این هفته برابر حفاری قرار می گیرد.
گرچه لیگ برتر روز جمعه تمام می شود اما کار برای ساوه ای ها تمام نخواهد شد، چرا که با رای هیات رئیسه سازمان لیگ، این تیم باید یک نیمه مانده از بازی نیمه تمامش با شهروند ساری را روز سه شنبه هفته آینده در ساوه برگزار کند.
محمود خوراکچی سرمربی شهرداری ساوه از در نظر گرفتن پاداش خوب برای بازیکنانش در صورت ماندن در لیگ برتر خبر داد و گفت: از باشگاه مجوز اعلام این خبر را گرفته ام که اگر در لیگ برتر بمانیم جشنی خواهیم گرفت و در آن علاوه بر پرداخت حق و حقوق معوقه تیم، نفری پنج میلیون تومان(۵۰ میلیون ریال) نیز پاداش برای بازیکنان در نظر گرفته شده است چون ماندن در لیگ برتر با شرایطی که امسال دچارش شدیم فرقی با قهرمانی برای ما ندارد.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۷

اینها برای ماندن در لیگ اینقدر پاداش میدهند ببین گیتی به تیم سوم چقدر پاداش میده تا خودش قهرمان بشه!!!

علیرضا پنجشنبه , ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۸:۴۸

ببین به بقیه چقدر دادن تا بمانن!!
بدبخت مقاومت که نسخه اش رو از خیلی قبل تر بسته بودن