کد خبر : 24795
تاریخ انتشار : جمعه 22 اسفند 1393 - 11:13
-

عکس/ حضور خسوس کاندلاس در شبکه های اسپانیایی به عنوان مفسر فوتسال!

عکس/ حضور خسوس کاندلاس در شبکه های اسپانیایی به عنوان مفسر فوتسال!
خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی فوتسال ایران این روزها مشغول مفسری فوتسال برای شبکه های اسپانیا است!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حالی که گفته می شود عدم حضور خسوس در ایران و تماشای هفته های پایانی لیگ برتر مربوطه به بیماری همسر اوست هر روز خبری جدید منتشر می شود که نشان از عجیب و غریب بودن این ماجرا و بهانه جویی های این سرمربی اسپانیایی دارد.

در شرایطی که خسوس در رسانه‌ها چنین القاء کرده بود که بخاطر بیماری همسرش قادر به حضور در ایران نیست و فقط بر سر بازی‌ها حاضر می‌شد، چندی پیش خبر قرارداد وی با یک کارخانه تولید اتومبیل تایید شد اما بعد از آن شنیده می‌شود که خسوس با یک شبکه تلویزیونی اسپانیا نیز قراردادی برای مفسری فوتسال دارد که وی را ملزم به حضور در هفته‌های پایانی لیگ اسپانیا کرده است.

jesus

ماجرا وقتی جذاب‌تر می‌شود که خسوس در پیگیری‌های کمیته فنی اعلام می‌کند پرداخت های ایران به وی منظم نیست و به همین خاطر نیز گلایه های او از این موضوع به عنوان دلیل پروازی بودنش به سئوال های رسانه‌ها مطرح می شود.

مشخص نیست سیاست کمیته فوتسال در قبال خسوس کاندلاس چه چیزی است اما قدر مسلم دلایل خسوس با اسنادی که از قراردادهای موازی وی وجود دارد، همخوانی نداشته و لزوم رسیدگی مسئولان کمیته فوتسال را می طلبد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴

خسوس چون کاری به کار اقای افتخاری ندارند، برای همین از طرف ایشون حمایت میشوند!!!