کد خبر : 25148
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1393 - 11:42
-

ابطحی: مقاومت بی‌حاشیه‌ترین تیم لیگ امسال بود/ طبق قانون باید مقابل شهرداری ساوه بازی کنیم

ابطحی: مقاومت بی‌حاشیه‌ترین تیم لیگ امسال بود/ طبق قانون باید مقابل شهرداری ساوه بازی کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمهدی ابطحی در مورد شکست روز گذشته تیمش برابر مقاومت البرز که به ماندن تیم کرجی در لیگ برتر منجر شد،‌ اظهار داشت: ما در این مسابقه با توجه به اینکه اهمیت زیادی در سرنوشت تیم‌های قعرنشین داشت، از نفرات اصلی‌مان استفاده کردیم اما داور یک بازیکن ما را به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمهدی ابطحی در مورد شکست روز گذشته تیمش برابر مقاومت البرز که به ماندن تیم کرجی در لیگ برتر منجر شد،‌ اظهار داشت: ما در این مسابقه با توجه به اینکه اهمیت زیادی در سرنوشت تیم‌های قعرنشین داشت، از نفرات اصلی‌مان استفاده کردیم اما داور یک بازیکن ما را به اشتباه اخراج کرد. من فکر می‌کنم یک داور که دومین تجربه قضاوتش در لیگ برتر را پشت سر می‌گذارد را نباید برای چنین بازی حساسی انتخاب کنند. داوری بر عملکرد تیم ما خیلی تاثیر داشت، درست است که گلر آنها خیلی خوب کار کرد ولی آنها شانس آوردند که یک بر صفر از ما جلو افتادند و درادامه هم زمانی که بازیکن‌مان به اشتباه اخراج شد، دو بر صفر عقب افتادیم.

وی با تاکید بر اینکه در کسب یا عدم نتیجه یک تیم چهار عامل موثر است، گفت: اجرای ماهرانه یک تیم، شانس، اشتباهات و داوری مواردی هستند که در کار یک تیم تاثیرگذار هستند. در این مسابقه هم داوری به ضرر ما بود، به هر شکل نتیجه این بازی برای ما اهمیتی نداشت، اما درمقابل تیم مقاومت برای ماندن در لیگ، حتما باید می‌برد. درنهایت همه چیز به نفع آنها رقم خورد. مقاومت هم در لیگ امسال بی‌حاشیه‌ترین تیم بود.

ابطحی در مورد اینکه آیا تیمش در بازی آخر لیگ که قرار است سه‌شنبه هفته جاری در ساوه برگزار شود، شرکت خواهد کرد یا نه، خاطرنشان کرد: این بازی دیگر در وضعیت دو تیم تاثیری ندارد، اما قانونا باید انجام شود و به همین دلیل من در ساری مانده‌ام و منتظریم ببینیم تیم شهرداری در این مسابقه حاضر می‌شود یا نه.

سرمربی تیم شهروند ساری در خصوص قهرمانی تیم تاسیسات دریایی در لیگ امسال نیز تصریح کرد: درهر صورت در لیگ امسال مشکلات داوری و موارد حاشیه‌ای وجود داشت که باید بررسی شود. یک سری مواردی هست که باید روی آنها نظارت و کنترل باشد. این همه فشار روی کمیته فوتسال هست که همه اینها درنهایت باعث می‌شود فوتسال پیشرفت نکند. خود فدراسیون باید در همه سالن‌ها دوربین داشته باشد که هم از نظر کیفی و هم در بخش حاشیه‌ای، موارد را بررسی کند.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسالي كرج... شنبه , ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۳

آقای ابطحی عزیز؟؟؟؟؟!!!!!! شما دیگه چرا؟؟ مثل اینکه کم کم سن و سالتون اجازه نمیده آمار داوران رو در ذهنتون داشته باشید. لطفا به آمار داور نگاه کنید. ایشون کاندیدای بین المللی امسال در فوتسال ایران بودند و در این فصل بیش از ۱۰ بازی در لیگ برتر قضاوت کردند. شما فقط دو تا بازی ازش دیدین. یکیش ۲-۳ هفته پیش در ساری و یکیش هم این هفته. واقعا برای شما جای تاسف داره. پس پنالتی اولی که به نفع تیم شما گرفتن و پنالتی دومی که به نفع شما گرفتن چرا نتونستین گل کنین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!! شاید این پنالتی ها رو باید خود داور می زد تا گل بشه تا نتیجه ۳- بر ۲ تموم بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بي نام شنبه , ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۷

استاد ابطحی عزیز. بی زحمت کم کاری بازیکنانتون رو به حساب داوران نذارید. ما که خودمون تو سالن انقلاب بودیم. بازیکنانتون فقط اومده بودن تا به هر نحوی اخراج بشن و شاید نخوان به بازی نیمه دوم ساوه برن. پنالتی اول که براتون گرفته شد و نتونستین گل بزنین، پنالتی دوم براتون گرفته شد و باز نتونستین گل بزنین. دیگه از داوری چی می خوایین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ داور بازی باید چیکار می کرد که شما از تیم داوری راضی باشین احیاناً؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ متاسفم برای شما که مثل بعضی ها باختتون رو گردن نمی گیرین و پاس می دین به یکی دیگه. از شما بعیده. حتی به جرأت می تونم بگم که شماره ۱۰ شما هم باید اخراج می شد و داوران باهاش مدارا کردن.

مجید-شهروند شنبه , ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۸

ابطحی دوست داریم
مرد با اخلاق
هنوز اون بازی با حفاری اون فریادهای محکمت رو بچه ها رو یادم نمیره که ازشون خواستی محکم و غیرتی بازی کنن

ساوه شنبه , ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۲

ابطحی نجاریان مافیای فوتسالن.ایشالا سه شنبه تشریف بیار ساوه در خدمتت هستیم.

کرج یکشنبه , ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰:۱۷

از شما بعیده برادر ابطحی
بازیکنت به درستی کارت زرد دوم گرفت و اخراج شد , در ضمن پنالتی را خراب کردید , نقطه دو را هم که گل نکردید . اونا را هم داور مقصر بود. واقعا نمیدونم چی بگم کاش بجای مربیگری یه کلاس درجه ۳ داوری میرفتی, برا خودت و تیمت خوبه .

البرز یکشنبه , ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰:۴۰

احتمالا ابطحی دروازه بان مقاومت را با داور اشتباه گرفته , خخخخخخخخخخخخخخخ
بالاخره ابطحی هم از دیوار داوران بالا رفت تا برد قاطع ما را زیر سوال ببره. ولی خوشبختانه همه ما که تو سالن بودیم و دیدیم که واقعیت بر عکس این مصاحبه مضحک بود.
………..