کد خبر : 25146
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1393 - 11:26
-

افتخاری خبر داد: شمسایی یک سال دیگر سرمربی تیم ملی می شود/ قهرمانی تاسیسات دریایی سالم بود

افتخاری خبر داد: شمسایی یک سال دیگر سرمربی تیم ملی می شود/ قهرمانی تاسیسات دریایی سالم بود

رضا افتخاری در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره اتمام لیگ برتر و قهرمانی تاسیسات دریایی تهران گفت: خوشبختانه منصوری قرچک بازی جوانمرداانه ای را انجام و به تمام شایعات پایان داد. ما در این چند سال ثابت کردیم که تبانی از فوتسال خارج شده است. وی افزود: مسئولان شهری قرچک باید

رضا افتخاری در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره اتمام لیگ برتر و قهرمانی تاسیسات دریایی تهران گفت: خوشبختانه منصوری قرچک بازی جوانمرداانه ای را انجام و به تمام شایعات پایان داد. ما در این چند سال ثابت کردیم که تبانی از فوتسال خارج شده است.

وی افزود: مسئولان شهری قرچک باید از تیم منصوری حمایت کنند  تا با کمک آن ها این تیم بتواند جامعه ورزش خدمت کند.

افتخاری خاطرنشان کرد: خوشحالم لیگ به سلامت به پایان رسید. برای تیم تاسیسات دریایی تهران هم آرزوی موفقیت در جام باشگاه های آسیا را دارم.

رئیس کمیته فوتسال درباره اتهام هایی که به شمسایی زده شده است، مطرح کرد: گوشمان از این حرف ها پر است. گزارشی که به ما نرسیده است. این حرف درستی نیست که بگویند قهرمانی تاسیسات ناپاک بوده است. نباید زحمات بازیکنان تاسیسات را نادیده بگیریم. این تیم زحمت کشید و جنگید. اگر این طور نبود چهار مصدوم شدید نمی دادند؛ اگر تبانی بود، خودشان را درب و داغون نمی کردند. معتقدم خودمان نباید این بحث ها را مطرح کنیم چون نه به نفع فوتسال است و نه کسانی که آن را مطرح می کنند. این حرف ها کهنه شده است.

افتخاری در ادامه از حضور وحید شمسایی در تیم ملی بعد از جام جهانی ۲۰۱۶ خبر داد و افزود: من به خود شمسایی هم گفته ام که تو را زیر نظر داریم و دوست داریم سرمربی تیم ملی شود. به هر حال شمسایی در دو لیگ قهرمان شده و خودش را ثابت کرده است. این نشان دهنده شایستگی، مدیریت و تیزهوشی اوست. فقط او خودش را باید به لحاظ آموزشی و علمی آماده کند. یک سالی که تا جام جهانی مانده است، فرصت خوبی است تا او خودش را آماده کند. همچنین امیدواریم با قهرمانی تیمش در آسیا راه را برای حضور در تیم ملی هموارتر کند.

(خسوس کاندلاس تا پایان جام جهانی ۲۰۱۶ با تیم ملی قرارداد دارد)

فایل صوتی مصاحبه افتخاری با پایگاه خبری فوتسال را در ادامه بشنوید:

زمان: ۵ دقیقه و ۲۸ ثانیه – حجم: ۵ مگابایت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سعید شنبه , ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵

بیا پول داورارو بده بجا این حرفا