کد خبر : 25144
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1393 - 11:10
-

شمس: به خاطر مافیای فوتسال کسی جرات مطرح کردن ناپاکی‌ها را ندارد/ امیدوارم سال آینده از نیمکت آسیا نترسند

شمس: به خاطر مافیای فوتسال کسی جرات مطرح کردن ناپاکی‌ها را ندارد/ امیدوارم سال آینده از نیمکت آسیا نترسند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس در مورد بازی روز گذشته تیمش با ماهان تندیس قم اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. تیم خوب ماهان تندیس حتی دقایقی از بازی از ما پیش افتاد اما چون بازیکنان ما انگیزه زیادی برای کسب عنوان سومی در اولین سال حضور در لیگ برتر داشتند، این تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس در مورد بازی روز گذشته تیمش با ماهان تندیس قم اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. تیم خوب ماهان تندیس حتی دقایقی از بازی از ما پیش افتاد اما چون بازیکنان ما انگیزه زیادی برای کسب عنوان سومی در اولین سال حضور در لیگ برتر داشتند، این تیم را شکست دادیم. از مردم خوب تبریز هم تشکر می‌کنم که جشن خوبی برای تیم برگزار کردند و به تیم انگیزه دادند. فکر می‌کنم تیم مس شایسته کسب عنوانی بهتر و بالاتر بود اما به هرحال اتفاقاتی رخ داد که این ممکن نشد.

وی با اشاره به قهرمانی تیم تاسیسات دریایی تصریح کرد: این دومین سالی هست که متاسفانه قهرمانی به این شکل به دست می‌آید که از طرف اهالی فوتسال زیر سوال می‌رود. بعد از صحبت هفته گذشته من،‌ تقریبا همه آن را تایید کردند که به دست آوردن این قهرمانی که با تلفن زدن و کارهای این‌چنینی است،‌ ارزشی ندارد ولی باید اذعان داشت که مافیایی در فوتسال وجود دارد که آنقدر قوی است که کسی جرات نمی‌کند این ناپاکی‌ها را عنوان کند. اتفاقات بسیار بدی در این هفته‌ها رخ داد که این قهرمانی به دست آمد. آقایانی که در هفته‌های اخیر خیلی روی تیم گیتی‌پسند کار کردند و درنهایت این کارها به سه‌اخطاره شدن دروازه‌بان این تیم و آن اتفاقات دیدار با پایاسازه منجر شد و به این شکل این تیم از قهرمانی دور شد. آنها همین کار را با ماهان تندیس هم زمانی که صدرنشین بود انجام دادند و دوره‌ای هم برای مس سونگون که بحث جادوگری را مطرح کردند.

شمس خاطرنشان کرد: هر کسی که خواست به قهرمانی نزدیک شود این مافیا نگذاشت. آقایی هم که مدعی فوتسال پاک است با مصاحبه‌ای که انجام داد که «تبانی همیشه بوده، هست و خواهد بود» این علامت را داد که می‌توانید با ما هم وارد مذاکره شوید و دیدید که درنهایت بازی چطور شد و جو چگونه آرام بود. به هر شکل این‌ها هر سال از یک طریقی در قهرمانی دست می‌برند، یک بار جلوی صبای قم را می‌گیرند و یک سال جلوی گیتی‌پسند را، برخی نیز به دلیل حجب و حیای‌شان توسط این مافیا له می‌شوند. در این روزها چند نسل از فوتسالی‌ها با من صحبت کرده‌اند و این حرف‌ها را تایید کرده‌اند و معتقدند همه این کارها توسط یک شخص خاص انجام می‌شود و از من می‌پرسند چرا مقابل او سکوت می‌کنم. به آنها گفته‌ام که این آقا حرمت استاد و شاگردی را هم رعایت نمی‌کند و تقریبا در تمام رشته‌ها بی‌سابقه بوده که به این شکل از طرف شاگرد به معلم بی‌احترامی شود.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال با تاکید بر اینکه دیگر مقابل این فرد سکوت نخواهد کرد، گفت: از این به بعد دیگر سکوت نخواهم کرد و در مقابل هر مصاحبه‌ای به شدت پاسخ خواهم داد، چیزهایی را خواهم گفت که واقعیت است و منتظر عکس‌العمل او می‌شوم. خیلی‌ها حاضرند علیه قهرمانی سال گذشته و امسال شهادت بدهند. تخمین زده شده که ۲۱ بازی این تیم از مجموع ۲۶ بازی، مسئله‌دار بوده و این چیزی نیست که قابل کتمان باشد. خیلی راحت هم می‌شود ثابت کرد. متاسفم برای کمیته فوتسال که هیچ عزمی برای ریشه‌کن کردن این بحث‌ها نیست و این را همه می‌دانند و از آن سوءاستفاده می‌کنند. فقط خوشحالم که از طریق رسانه‌ها و تلفن‌هایی که به من می‌شود، بارها و بارها چنین بحث‌هایی تایید شد.

این مدرس AFC ادامه داد: امیدوار هستم که امسال این آقا روی نیمکت آسیا بنشیند که سال گذشته از آن ترسید، چون آنجا دیگر نمی‌شود با کسی هماهنگی انجام داد و تلفن زد. خیلی امیدوارم که این آقا نترسد و روی نیمکت بنشیند. امسال نیز که ما با دبیری به جام باشگاه‌ها رفتیم، افرادی از تهران بعد از دو پیروزی ارزشمند ما تماس گرفتند و تیم را خراب کردند تا آن نتایج رقم بخورد. این در تاریخ می‌ماند و زمانی افرادی که به آنها تلفن زده شده، اعتراف خواهند کرد که به آنها گفته شده نگذارید شمس با دبیری قهرمان شود. باید کارشناسان یک بار دیگر روی این قهرمانی بررسی‌های لازم را انجام دهند، فیلم بازی‌ها موجود است. باید با تمام کسانی که در این جریان ضرر کرده‌اند صحبت کرد. حتی تیم قم بعد از بازی دیروز،‌ برای من تعریف کرد که چطور یک بازیکن از این تیم مورد نظر، به هتل محل اقامت تیم ماهان تندیس رفته و قصد داشته با بازیکنان این تیم صحبت کند که شریفی مدیرعامل باشگاه قمی، با وی برخورد کرده است.

حسین شمس گفت: اگر عدالتی هست که شک ندارم هست، بالاخره روزی دست این آدمها رو می‌شود و اهالی فوتسال هرگز این قهرمانی را نمی‌پذیرند.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 18 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸

هر دوتون مقصرید
هم شما هم شمسایی که بر علیه مربی خودش حرف میزنه

آشنا شنبه , ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۱

بهتره به داور بازی تاسیسات و دبیری هم توجه کرد که چطور میشه داوری که اصلا سرداور نبوده برای این بازی مهم انتخاب میشه و بازیکن تاسیسات که صددرصد باید اخراج میشد را اخراج نکرد و بعد از اون بازی نتنها تنبیه نشد بلکه تشویق هم شد و بیشتر بازی رفت کمیته اخلاق باید ورود کنه و این ناپاکیها را از فوتسال برای همیشه پاک کنه

هوادار فوتسال شنبه , ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰

آقای شمس دوست داریم

نام ... شنبه , ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵

ای کاش یکی جلو این ناپاکی رو میگرفت متاسفانه هیچ کمیته ای نیست که به این تخلفات رسیدگی کنه اینا تیم گیتی پسند و با اون داوری شون هفته پیش کله کردن خدا ازشون نگذر ه

نام ... شنبه , ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰

ممد علی بدو کامنت بزار
حسین شمس یادت باشه شمسایی سرورته

نام ... شنبه , ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳

میشه شما بگی چرا ۴ سال منشوری بودی؟؟ بابا ول کن دیگه برو به زندگیت برس !!!

نام ... شنبه , ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲

سال گذشته هم تو بودی که با خبرچینی هات باعث فرار شمسایی از تبریز شدی تا خودت سرمربی بشی!!!

نام ... شنبه , ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴

یادش بخیر سال ۹۰
شمس گیتی پرسپولیس تبانی………………

بی نام شنبه , ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱

در این ورزشی که همه به خاطر موقعیت خودشان حاضر نیستند حقایق را بازگو کنند گلی به گوشه جمال حسین شمس که همیشه زبانش شمشیر برنده ای در قلب ناپاکیها و بیعدالتیها بوده است.کار شما اقای شمس ماندگار خواهد بود

ف شنبه , ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲

بورو بابا خودت مافیایه فوتسالی آقای شمس

نام ... شنبه , ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹

فعلا دست توو رو شده ، اولین نفر تو باید از فوتسال کشور حذف شی بعد بقیه . مدیر فنی ۱۰ تا تیم در یک فصل نشانه چیست؟ بازیکن به جام رمضان کویت بردن کار کیست؟ و ….

حمید شنبه , ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۰

تورو قرآن کافیه دیگه. بزرگ مافیای فوتسال تو هستی کافیه

ساوه شنبه , ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۵

شمسایی یادت باشه حسین خان سرورته.شمس ساوه ای هستش کسی نمیتونه حریفش بشه

محمدرضا یکشنبه , ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹

نه تو نه شمس هیچی نیستید مافیفا فوتسال یعنی شمس

mostafa شنبه , ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۰

۱morabi biarin k bade bazi ba tasisat az davari razi bashe.va in yani tabani shamsaii,vahid arz peima ba davaran bazi haie aqaie masalan qahreman

نام... شنبه , ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۶

وحید شمسایی هیچ وقت خدا رو فراموش نکن !! یادت باشه خدا جوابت رو خواهد داد حالا ببینیم تو جام باشگاه های آسیا که تو ایران هم هست باز میترسی روی نیمکت تیم تاسیسات بشینی یا میخوای بری دبیری چون مریض میشی تو تهران!!

نام ... یکشنبه , ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۷:۱۹

محمدعلی شمس بازم حرف باباتو کامنت کردی بیخیال شو خودتو خسته نکنه

عباس یکشنبه , ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰:۴۱

وحید شمسایى تو خیلى کوچیک تر از این حرفا هستى بخواى علیه شمس صحبت کنى کیه که تو این فوتسال ندونه تو چی کاره اى ؟؟؟!!!همه تو رو میشناسن این قدر هم خدا خدا نکن بیشتر آبروى خودت رو میبرى چون دیر یا زود دستت براى مردم هم رو میشه !!دیر رو زود داره ولى سوخت و سوز نداره !!بار کج بهم نزل نمیرسه جام رمضان کویت رو یادت نرفته که تو گروه خودت چهارم شدى بین کویت و قطر؟؟!!!