کد خبر : 25151
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1393 - 11:52
-

علی طاهری همچنان صاحب عنوان پرافتخارترین مدیرعامل باشگاهی فوتسال ایران و آسیا

علی طاهری همچنان صاحب عنوان پرافتخارترین مدیرعامل باشگاهی فوتسال ایران و آسیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، با اتمام رقابت‌های لیگ‌برتر ۹۳ فوتسال باشگاههای کشور و ثبت رکوردهای این لیگ که برگی دیگر بر افتخارات وحید شمسایی بازیکن و مربی پرافتخار فوتسال ایران افزود، علی طاهری مدیرعامل گیتی‌پسندی‌ها نیز همچنان با اختلاف در صدر جدول مدیران عامل موفق لیگ برتر ایران و حتی آسیا باقی ماند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، با اتمام رقابت‌های لیگ‌برتر ۹۳ فوتسال باشگاههای کشور و ثبت رکوردهای این لیگ که برگی دیگر بر افتخارات وحید شمسایی بازیکن و مربی پرافتخار فوتسال ایران افزود، علی طاهری مدیرعامل گیتی‌پسندی‌ها نیز همچنان با اختلاف در صدر جدول مدیران عامل موفق لیگ برتر ایران و حتی آسیا باقی ماند.

علی طاهری که کار فوتسالی خود را از اصفهان و باشگاه پست این شهر به عنوان بازیکن شروع کرد از سال۸۳ در قواره مدیرعاملی ظاهر شد و در سال۸۶ برای اولین بار اسپانسر قدرتمندی چون فولادماهان را به فوتسال ایران آورد که این رشته را متحول کرد و نماینده اصفهان سوم ایران شد.

اولین قهرمانی اصفهانی‌ها در لیگ ایران با فولاد ماهان در سال۸۷ و تکرار آن در لیگ۸۸ و بلافاصله فتح اولین جام آسیایی باشگاههای آسیا در همان سال شروع طوفانی این مدیرعامل بومی بود تا نشان دهد چه اندازه در تجمیع تجارب فوتسالی خود برای موفقیت تیمش موفق است.

کنار رفتن علی طاهری از فولادماهان که به شکلی عجیب و غریب رقم خورد پایان کار وی نبود چراکه وی بلافاصله اسپانسر قدر دیگری چون گیتی‌پسند را وارد فوتسال کرد و نام این گروه صنعتی بزرگ را بر سر زبان‌ها انداخت. گیتی‌پسند در سال ۸۹ نایب قهرمان ایران شد اما در سال۹۰ قهرمان ایران و بلافاصله قهرمان آسیا شد.

تیم گیتی پسند اگر چه در سال۹۱ دوباره به صورتی متوالی قهرمان ایران شد اما مطرح شدن اتهام تبانی در پی بازی با پرسپولیس کام اصفهانی‌ها را تلخ کرد و فدراسیون هم قهرمانی را از این تیم گرفت و به منصوری داد.  اما در نهایت تیم علی طاهری به آسیا رفت و در همان سال نایب قهرمان آسیا شد.

سال‌های ۹۲ و ۹۳ نیز گیتی‌پسند با مدیریت این مدیر موفق اصفهانی در واپسین هفته و ثانیه‌ها نایب قهرمان ایران شد تا نشان دهد همواره نماینده اصفهان با طاهری یک پای قهرمانی لیگ است و این شهر همچنان قطب تمام نشدنی فوتسال ایران.

گفتنی است کسب مجموع ۲عنوان قهرمانی و یک نایب قهرمانی جام باشگاههای آسیا، ۳ عنوان قهرمانی و ۴ عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر ایران از علی طاهری موفق‌ترین مدیرعامل تاریخ فوتسال باشگاهی ایران و آسیا را ساخته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹

البته هر مدیر دیگه ای در اصفهان مدیر عامل فولاد ماهان و گیتی پسند بود با اون هزینه های زیاد و بازیکنان ملی پوش هر سال قهرمان میشد.این اقا با تصمیمات غلط دو ساله گیتی رو از قهرمانی دور کرده.در اصل این قهرمانیها بخاطر پولهای باشگاه و مربیان بومی در اصفهانه مثل علیرضا افضل.اقای طاهری در مسائل دیگه ای خیلی پر افتخارن……

نام ... شنبه , ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴

ولی نازنینم چگونه چگونه? چگونه چگونه?
البته کارنامه ایشان در بخش بدهی و حق و ناحقی در حق افرادی که طرف قرارداد ایشان بوده اند و نابودی فوتسال بومی اصفهان و ۰۰۰ بسیار پربارتر و وزین تر میباشد بنابراین ایشان همچنان مدیرعامل کاربردی هستند که میتوانند با وجود مسایل و مشکلات فراوان همه را با قول و وعده وعید نگه دارند و واقعا کسب این افتخارات بخصوص در دوره گیتی پسند شاهکار میباشد و انشاا۰۰۰ ایشان این همه تبحر و تخصص را در راه سالم و برای اعتلای فوتسال بومی و با استعداد شهرشان بکار گیرند

نام ... شنبه , ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸

ایشون استاد تبانی هستند

طراح شنبه , ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰

درود بر علی آقای فوتسال که این روزها خیلی به او وتیمش ظلم شد.

نام ... شنبه , ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۶

عامل همه بدبختیاى گیتى فقط و فقط طاهریه ببینیین چه کساییرو برا کادر فنى أورد پول پارسال بازیکنارو بعد نیم فصل امسال داده اونم نه بطور کامل خدا ازت نگذره نفرین همه دنبالته

alex شنبه , ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۵

ok

نام ... یکشنبه , ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲

زندگی ورزشی خیلی ها رو نابود کرده با کاراش و حرفهاش و قولهاش و…