کد خبر : 25177
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1393 - 12:51
دسته‌بندی نشده
-

منصوری: شمس چون در اتفاقات سال ۹۰ نقش داشته بهتر از ما می‌‌داند تبانی یعنی چه!

منصوری: شمس چون در اتفاقات سال ۹۰ نقش داشته بهتر از ما می‌‌داند تبانی یعنی چه!
منصوری تصریح کرد: شمس چون در اتفاقات سال 90 نقش داشته بهتر از ما می‌‌داند تبانی یعنی چه.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کریم منصوری در واکنش به صحبت‌های حسین شمس مبنی بر اینکه تیم منصوری هر سال به طریقی در قهرمانی نقش دارد، اظهار داشت: همه ایران دیدند که ما مقابل تأسیسات دریایی چطور بازی کردیم. ما باید تأسیسات دریایی را شکست می‌دادیم اما توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد و داور هم یک گل ما را قبول نکرد.
وی ادامه داد: بازیکنان منصوری مقابل تأسیسات مرد و مردانه بازی کردند و این اتفاق مقابل چشمان همه رخ داد. شمس می‌خواهد با این حرف‌ها خودش را سبک کند، او می‌تواند هر طور که بخواهد صحبت کند. باز هم تأکید می‌کنم که فوتسال پاکی را به نمایش گذاشتیم و اگر درخشش مصطفی نظری نبود تأسیسات دریایی را با ۵،۶ گل شکست می‌دادیم.
مالک باشگاه منصوری قرچک افزود: به نظر شمس ما مقابل تأسیسات دریایی کم کاری کردیم؟! این تیم پیش از ما ۵۰ امتیاز دیگر گرفته بود و تیم آقایان را هم رفت و برگشت شکست داده بود.
منصوری تصریح کرد: شمس چون در اتفاقات سال ۹۰ نقش داشته بهتر از ما می‌‌داند تبانی یعنی چه. ما اهل این حرف‌ها نیستیم و با توجه به مشکلات مالی فراوان، شرافت خود را زیر پا نگذاشتیم.
وی در مورد اینکه حسین شمس گفته کمیته فوتسال مدارک او را در مورد تبانی احتمالی یکی از بازیکنان مس سونگون در بازی با تأسیسات دریایی نگرفته است، خاطرنشان کرد: شمس مدارکش را برای هیئت رئیسه فوتسال بفرستد و مطمئن باشد اگر حس کنیم مشکلی مانند تبانی وجود داشته این موضوع را به صورت جدی پیگیری می‌کنیم.

منبع: تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷

آقای منصوری فرمایش شما کاملا صحیح است البته در سال ۹۰ و آن اتفاقات قاعدتا نمی آیند با شما که مالک باشگاه صحبت از همکاری و تبانی بکنند بلکه با عوامل پایین تر و تعدادی بازیکنان صحبت شد و ۱۰۰ میلیون نقدی به یک نفر پرداخت شد و او مقداری را بین افراد دیگر به اسم پاداش پرداخت کرد!!

نام ... شنبه , ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱

شما که میگی شمس تو تبانی بوده اخه هر بار که شمس شکایت کرده همتون به ده تا واسطه میگید شکایتشو پس بگیره

بی نام... شنبه , ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۹

محمد علی شمس بس کن انقدر کامنت نزار
بابات باید بیاد تو خونه کنارت دیگه وحید خان رو تو تیم ملی از تلویزیون تماشا کنه

نام ... یکشنبه , ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱:۲۲

اینجا هم محمد علی شمس ضایع شد